quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:31 schreef MikeyMan het volgende:
edit: Is het geen Wolseley eigenlijk?
quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:35 schreef Klonk het volgende:
Maybach: doet het redelijk sucsesvol na een jaar of 80
Spijker: is bezig, na vertrek van de Bruin even kijken hoe het verder gaatna een jaar of 80
Bugatti: is bezig, dat ding moet nu toch wel bijna klaar zijn.na een jaar of 40
Daf: is nog steeds een van de grootste vrachtwagenfabrikantenheeft totaal niks meer te maken met de vroegere automobielfabrikant Daf, en al zeker niet een van de grootsten
tot zover mijn kleine commentaar.
Ken je nou wel alle obscure stoomgestookte vrachtwagenmerkjes uit Oezbekistan en nu juist ff niet die otoo van meneer Pagani?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Goed product, die tortellini
Staatssubsidie, zoals VW/OPEL ook overiend is gehouden door de Duitse staat.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ohja, van welk geld had men nieuwe auto's moeten ontwikkelen dan?
Juist je merknaam verkoopt een auto. Zoals Montezomolo (oid, iig die voormalige Farrari CEO) al eens zei: Wij verkopen geen auto, maar een image.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:25 schreef Hyperdude het volgende:
Zo veel kracht heeft een merknaam nou toch ook weer niet volgens mij.
Als je al die (suffe) Bugatti prototypes van de afgelopen 10 jaar bekijkt levert dat nog minder
goede otoos op dan één eigenwijze kerel die zijn naam op een goed product plakt: Pagani.
Als je een goed/superieur product maakt kopen mensen het toch wel.
toch moeilijk een topic helemaal lezen, plaatje heeft er al een keer gestaan en nog in een betere uitvoering ookquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:03 schreef Hyperdude het volgende:
[[url=http://img96.echo.cx/img96/3659/over6bq.jpg]afbeelding][/URL]
Heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
toch moeilijk een topic helemaal lezen, plaatje heeft er al een keer gestaan en nog in een betere uitvoering ook![]()
Een 3000-tal , geloof ik ...quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:48 schreef Theebag het volgende:
Renault Vilvoorde, hoeveel waren er toen op straat gezet ?
Het is gewoon een drama voor al die families.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:14 schreef Cappy het volgende:
[..]
heb je daar zelf een uur over na moeten denken of heb je dat ergens gevonden op google?
GM onlangs nog 10.000quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:00 schreef Klonk het volgende:
whehehe, foutje enzo
Ik las net in de krant dat er in eerste instantie 5000 man op straat worden gezet, ik kan me geen grotere groep herinneren die in een klap op straat worden gezet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |