En je leeft nog, netjesquote:Op zondag 10 april 2005 18:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Thuis 1-1 gelijkgespeeld tegen wederom CHC/Orka.
Ja, op zich kunnen we met CHC vrij redelijk opschieten.quote:
wij kwamen om 17:25 van een uitwedstrijd weer en toen zagen we het 1e pas van het veld lopenquote:De wedstrijd tussen DESZ en Joure werd een uur uitgesteld omdat de reserve scheidsrechter van de KNVB al op het veld stond bij een ander duel. In allerijl werd een vervanger gezocht in persoon van de heer Minnema uit Hoogeveen. Rond half vier floot de arbiter voor het begin van de wedstrijd.
Denk dat ik dan in Joure voetbalquote:Op maandag 11 april 2005 16:03 schreef JPM01 het volgende:
oef de 3-1 nederlaag heeft weinig gevolgen gehad![]()
onze tegestander van morgen kwam niet verder dan 0-0 tegen de nr laatst![]()
@masterMido, kom je 23 april ook ?? dan moeten wij thuis tegen Wolvega FC![]()
Doe ik normaalgesproken wel, maar er was geen plek meer in de auto's. Dus dan maar een keer niet mee. Normaalgesproken ga ik wel mee.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:39 schreef Yeahinho het volgende:
Vaduz, waarom ga je niet mee kijken als je ploeg moet spelen?
wie zegt dat ik een warming up van 45 minuten doequote:Op woensdag 13 april 2005 12:28 schreef MasterMido het volgende:
omg een warmingup van 45min. Ik kom altijd vet laat zodat ik in 5 min de warmingup kan doen.
Koffie is ook warming upquote:Op woensdag 13 april 2005 17:59 schreef JPM01 het volgende:
[..]
wie zegt dat ik een warming up van 45 minuten doe![]()
ik kom altijd aan om 18:15, dan gaan we eerst een kop koffie drinken, om vervolgens om 18:30 om te kleden![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 april 2005 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je je sporttas al vol met vuurwerk TLK? Succes in ieder geval!
Tournooivorm doen we af en toe, ligt aan de opkomst. Tournooivorm vind ik wel leuker dan een groot partijtje.quote:Op woensdag 13 april 2005 09:44 schreef MasterMido het volgende:
Wij trainen 2 keer in de week 1,5 uur. Eerste uur gewonen training positiespel, afronden op goal, looptraining. En laatste half uur partij. Soms doen we wel hele tijd partij maar dan beetje in tournooivorm(kleine partijtjes)
Ik deed het met messen onder mijn voetbalschoenen.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je je sporttas al vol met vuurwerk TLK? Succes in ieder geval!
precies wat vandaag gebeurde met een teamgenoot van me. hij is al een tijdje geblesseerd aan de knie. trainde al een paar weken weer mee om op ritme te komen, en nu gaat ie ineens door z'n enkel. wel balen.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:53 schreef zijle het volgende:
Kut, kut kut. Zijn we drie minuten bezig met trainen, ga ik door m'n enkelFucking dik geworden nu en ik kan er net nog op lopen. Jezus wat kut is dit, denk je van alle ellende af te zijn krijg je dit weer..... Morgen maar naar de fysio als het niet beter wordt
normaal doe ik op donderdag niet echt aan mee, maar AZ speeldequote:Op donderdag 14 april 2005 23:08 schreef MasterMido het volgende:
aan de 3e helft doe ik alleen bij wedstrijden mee. Anders word het mij te duur![]()
Te vroeg gejuicht, vandaag ben ik erachter gekomen dat het morgen niks wordt.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Met m'n voet gaat het weer aardig goed, zaterdag meedoen zit er waarschijnlijk wel in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |