Hey tof, mijn cluppiequote:Op zaterdag 30 april 2005 01:14 schreef pekel het volgende:
Jammer genoeg nemen Liverpool en st. Kevins Boys hun C-teams niet mee naar sv Almere, waar ik met m'n team een internationaal toernooi heb. Heb wel het programma gekregen, en nog steeds leuke tegenstanders.
Svetlana (Rusland), vv Hardinxveld, AZ Alkmaar, sv Almere, FC Groningen, vv Quintus en Blauw Wit A'dam zijn onze tegenstanders..
quote:Op zondag 1 mei 2005 18:12 schreef Yeahinho het volgende:
Nou, het seizoen is schitterend geëindigd kan ik wel zeggen.
Na het kampioenschap van vorige week moesten we zoals gezegd gezellig uit naar CHC (waar het in de thuiswedstrijd al na acht minuten gestaakt was). Komen we daar netjes om 10:40 uur aan, zit de aanvoerder aan de bar, en zegt "jongens, ik heb slecht nieuws..... we zijn maar met 2en".
Toen dus een uitslag in mogen vullen (wat doet die lul van een leider van ons? vult ie 1-1 in) en weer terug naar de thuisbasis. Sja, om 11:15 uur ga je je met dit weer nog niet in de kantine zitten aflaaien, dus toen maar bij het 7e en 2e wezen kijken....
vertel ook effe wie die leider isquote:Op zondag 1 mei 2005 18:12 schreef Yeahinho het volgende:
Toen dus een uitslag in mogen vullen (wat doet die lul van een leider van ons? vult ie 1-1 in) en weer terug naar de thuisbasis. Sja, om 11:15 uur ga je je met dit weer nog niet in de kantine zitten aflaaien, dus toen maar bij het 7e en 2e wezen kijken....
In het centrum?quote:Op zondag 1 mei 2005 20:47 schreef pekel het volgende:
Morgen 2-2 toernooi bij vv WKE..
Beste 8 van dat toernooi gaan door naar de finale op 4 juni in het centrum van Emmen..
Ik weet met wie ik ga. Ja dus.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Lachen man, heb je een goede teamgenoot?
Hoeveel wedstrijden heb je gespeeld dan? Anders heb ik m'n twijfels bij de kwaliteiten van de tegenstanders.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:17 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik weet met wie ik ga. Ja dus.
Trouwens, ik ben met m'n teamgenoot ongeslagen door de voorronde gekomen. Meer dan 50 doelpunten voor..
3 wedstrijden á 5 of 8 minuten.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heb je gespeeld dan? Anders heb ik m'n twijfels bij de kwaliteiten van de tegenstanders.![]()
Ik zal morgen gelijk vermelden als ik 9 juni in Emmen sta.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is inderdaad niet verkeerd voor een keeper, je bent modern geschoold.En die eerste wedstrijd hebben jullie knap binnengehaald. Succes met het vervolg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |