wij moeten zoals het nu naar uit ziet 5 & 7 mei en dan 21 mei weer.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Wij pas de 19de een wedstrijd
Tussen enkele top C1-teams, de av Emmen C3.quote:Internationaal Toernooi sv Almere
Deelnemers zijn: FC Groningen, Liverpool, st. Kevins Boys, Svetlana(Rusland, AZ, a.v.Emmen
Rendsburg, Hardinxveld, f.c.Blauw Wit Amsterdam en sv Almere.
Ik vrees ook dat we de stunt van vorig seizoen niet kunnen herhalen. Toen werd de Emmen D2 2de op dat toernooi.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, de St. Kevin Boys, Liverpool en Svetlana. Tegenstanders om u tegen te zeggen!
Ja ben 4 jaar geleden gedwongen gestopt en heb het een aantal keer, zonder succes, geprobeerd. Dat was dus toen ik 20 was. Daarvoor heb ik vanaf mijn 12e ongeveer 2 seizoenen blessure vrij gespeeld en de rest van de seizoenen voor de helft of een deel niet kunnen voetballen. Klote knieen.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je door een blessure gestopt Noca?
Goed om te horenquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is zeker klote, hopelijk volgend seizoen dan maar. Ik heb ook al heel wat blessures gehad, 3 breuken, verrekte enkelbanden enz. Vorig seizoen heb ik besloten hierom ook te stoppen. Maar bij de seizoensstart begon het toch weer te kriebelen, dus heb ik me opnieuw aangemeld en voetbal ik weer. Op een kleine blessure na gaat het gelukkif fantastisch!
Dat is een of andere scholengemeenschap, met een jeugdvoetbalclub met vele leden. En het niveau daar is ook aardig hoog.quote:Op zaterdag 30 april 2005 01:17 schreef -Vaduz- het volgende:
St. Kevin Boys had ik nog nooit van gehoord trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |