omdat ik eerst wel altijd keek, maar het me nu geen zak meer kan muftenquote:
En dan gaat Matthijs eruit! Hopelijk!quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:01 schreef CorsoChantal het volgende:
Zo vanavond weer lekker kijken.
Manu word farmleider, hij kies Matthijs als duelist en Matthijs kiest Sofie...denk ik
quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:18 schreef The_T het volgende:
En wie wordt de eerste duelist BliksemSchigt?
Het programma heeft maar 6 verschillende duels. Wat had je dan gedacht?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:28 schreef The_T het volgende:
hahaha.... trouwens ik dacht dat ze kuikens zouden krijgen voor die kikkervisjes... dit is toch niet erg orgineel van het programma
Maar ook een nietsnut en een zeur. Van deze mensen hoop ik dat Manu wint. Die is het normaalst en doet het meest.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sofie is wel lekker op sommige momenten
Hehe, dat is waar. Mij boeit het niet wie het wint. Ben het bij toeval gaan kijken, wegens gebrek aan beter op tv op donderdagavond/zondag. Zolang een Peyman of een Mathijs maar absoluut niet wint.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:01 schreef The_T het volgende:
[..]
Maar ook een nietsnut en een zeur. Van deze mensen hoop ik dat Manu wint. Die is het normaalst en doet het meest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |