quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:11 schreef Sonja27 het volgende:
Heeft iemand van jullie Jensen er nog na gezien? Daar verscheen in het begin een ondertiteling in beeld en volgens mij was dat niet helemaal de bedoeling want daarin stond wie De Farm gewonnen heeft (niet die winnaars die kunnen smssen). Ik zal het wel even in een spoiler zetten.Wazig verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had Jensen wel op staan maar keek niet echt dat heb ik dus gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me sws af wanneer is eigenlijk de finale?
Hier sluit ik me bij aan..quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:03 schreef Raenius het volgende:
Eindelijk Jeannete eruit, militante trut.. op het laatst nog even supervaag en irritant doen.. waarom koos zij in godsnaam Manu uit.. "Ja ik kan je niet doorgronden dus daarom kies ik je". Ik bedoel WTF?!?
Haha, dat zou een grap zijn! En die nomineert dan natuurlijk Peyman en Peyman nomineert Bibi en Bibi vertrektquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:10 schreef Gia het volgende:
kan ook nog dat ze Sofie leider maakt, zodat ze er zeker nog niet uit hoeft.
Ja vandaar dat de farm geplunderd wordt volgende week!quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jaaaaaa, Sofie for farmleidster!
Volgens mij zijn dat de maatregelen/straf als gevolg van diefstal op de farm.quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:17 schreef Raenius het volgende:
[..]
Ja vandaar dat de farm geplunderd wordt volgende week!![]()
En de batlle dan?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:02 schreef XiC het volgende:
Op donderdag avond.
En op zondag de herhaling![]()
Kolere, wat een greppelkop.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:42 schreef XiC het volgende:
Is dit onze Farm Sofie?
http://www.che.be/pages/0(...)18/18-navigatie.html
(ze blijft een topper!)![]()
Dan ziet ze er in de Farm toch een heel stuk beter uit.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:42 schreef XiC het volgende:
Is dit onze Farm Sofie?
http://www.che.be/pages/0(...)18/18-navigatie.html
(ze blijft een topper!)![]()
I second thatquote:
Klopt en dat zou dan heel goed kunnen plaatsvinden onder de leiding van extreem verwent-"Ik doe thuis ook nooit iets, dus het feit dat ik deze koekepan vast heb zegt heel wat!"-nest van een Sofie.....quote:Op woensdag 27 april 2005 18:55 schreef Sonja27 het volgende:
Volgens mij zijn dat de maatregelen/straf als gevolg van diefstal op de farm.
Wie zegt dat dit niet vooraf door de crew is gepland? Om ruzie te veroorzaken. Alles voor de leuke beelden, toch?quote:Op donderdag 28 april 2005 12:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
er zit hooi in een pakje chips, met andere woorden iemand heeft er gesnoept van het snoep. Kan ook een vorige leider zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |