Dan ben je ook gelijk een pyschopaat natuurlijk.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:22 schreef BVO het volgende:
Hij vertoont ook wel trekjes van een psychopaat. Die enorme stemmingswisselingen en enorme reacties op onbenullige dingen..
Het bevestigt wel mijn vermoedens ja.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:23 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dan ben je ook gelijk een pyschopaat natuurlijk.
Van Gogh had ook extreme stemmingswisselingen.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Het bevestigt wel mijn vermoedens ja..
De psycholoog legt het ons even exact uit.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
Peyman lijkt wel een beetje Manish depressief te zijn... en hij is heel erg reactionair.
Als iemand iets doet, reageert hij daar tien keer sterker op.
Iemand vertelt een grap, Peyman lacht tien keer harder dan de rest.
Iemand beledigt Peyman, Peyman flipt en gooit met alles dat los en vast zit.
Peyman is een impulsieve aansteller, maar hij weet niet dat hij zich aanstelt, want voor hem is het normaal om altijd alles te overdrijven wat betreft zijn gedrag richting anderen.
daar hoef je geen psycholoog voor te zijn hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 22:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
De psycholoog legt het ons even exact uit.
Eind vorig jaar.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:55 schreef sirrom het volgende:
Iemand enig idee WANNEER dit programma is opgenomen? Zit Gijs Staverman daar 3 maanden in afrika om af en toe een paar minuten binnen te lopen? Kan me dat bijna niet voorstellen.
Lijkt me niet, want dat is wat men verwacht en dat zou niet eens zo slecht zijn voor het span.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:49 schreef BVO het volgende:
Ze zal die Mieke wel gekozen hebben.
Reactionair past niet helemaal in de context die je bedoelt.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
Peyman lijkt wel een beetje Manish depressief te zijn... en hij is heel erg reactionair.
Als iemand iets doet, reageert hij daar tien keer sterker op.
Iemand vertelt een grap, Peyman lacht tien keer harder dan de rest.
Iemand beledigt Peyman, Peyman flipt en gooit met alles dat los en vast zit.
Peyman is een impulsieve aansteller, maar hij weet niet dat hij zich aanstelt, want voor hem is het normaal om altijd alles te overdrijven wat betreft zijn gedrag richting anderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |