Ach, dat mannen vs. vrouwen slaat nergens op. Vooral Jeanette en Mieke doen gewoon goed mee.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:19 schreef The_T het volgende:
Bernd als farmleider, dat wordt coolAlles beter dan die vrouwen
Die wel, maar Sophie, Bibi, en Ellen niet... en daar werd door Jeanette niets aan gedaan..quote:Op donderdag 14 april 2005 22:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ach, dat mannen vs. vrouwen slaat nergens op. Vooral Jeanette en Mieke doen gewoon goed mee.
Amenquote:Op donderdag 14 april 2005 22:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh en. [afbeelding]
. met die zelfingenomen kop van d'r maakt me erg agressief.
LOL!quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
Knip..
verspilling van tijd en moeite. Matthijs is het nog niet waard om met een stok te slaan... al die moeite om een stok te zoeken, en op te pakken, om te zwaaien en te mikken, pfffft, doe eens normaal man, dat kan ik echt niet opbrengen voor iemand zoals Matthijs.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:25 schreef Raenius het volgende:
Wwrum Mathijs geen "schop" tegen zijn voorhoofd?
Eensch.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:11 schreef la.femme.nikita het volgende:
mijn mening; Peymannetje is ok, laat hem maar winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pssst Celebs die op andere celebs lijkenquote:Op woensdag 20 april 2005 21:11 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, ik zie zeker overeenkomsten hoor.
@ruby; Het is een EBBN (Een Beetje Bekende Nederlander). Of Belg. Maar dat is bijna hetzelfde.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:07 schreef barman het volgende:
[..]
pssst Celebs die op andere celebs lijken
Is dat die racistische kutbelg?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:03 schreef BVO het volgende:
Wat een weerzinwekkend dom figuur die Peyman.
Sofie is wel leuk.
Eigenlijk wel jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |