Ziezo, na het lezen van dit topic vind ik t toch ook wel tijd owrden om mijn mening te geven over de zaken:
Oscar: zeker jammer dat hij er uit is. Ik had juist het idee dat hij de enige was die ze allemaal op een rijtje heeft. Helaas.
Matthieu: ook jammer dat hij er uit is. Hij had het nooit kunnen winnen, maar in mijn ogen was hij nog niet aan de beurt om te gaan. Ik was alsmaar bang dat ie een hartstilstand ofzo zou krijgen tijdens zijn battle. echt zielig.
Jeanette:vond ik eigenlijk wel een tof wijf in eerste instantie. Maar het lijkt wel of ze daar allemaal een zonnesteek hebben gekregen. Zij ging ook al zo raar doen afgelopen keer. Ze denkt dat ze vol humor zit en daardoor boven iedereen staat. alleen jammer dat zij de enige is die haar humor begrijpt.
Mieke: zeker een kanshebber, en tot nu toe zeker ok. Maar er zijn wel vaker mensen als een blad aan een boom omgedraaid.
Bibi: wat een kutkind is dat zeg. Wat doet ze daar nog? En vooral: waarom vindt Bernd haar in godsnaam leuk???? Dat begrijp ik dus echt niet. Ze jagen allebei, als dat het enige is. Bernd zit altijd te zeiken op die wijven, maar Bibi is de ergste van allemaal.
Sofie: die moet er na Bibi het eerste uit. Het feit dat ze niets gewend is is geen excuus om niets uit te voeren, en al helemaal niet iets om trots op te zijn.
Ellen: ja, niet zoveel over te melden eigenlijk. Vind haar niet echt tof, maar heb geen last van dr. Nog niet.
Bernd: Die gaat met zn gescheld echt tegen de lamp lopen vandaag of morgen. Hij denkt dat alle mannen er zo over denken als hij. Dat doen ze wel, maar niet zo extreem. Die gast heeft echt last van iets hoor......
Manu: naast Mieke ook een kanshebber denk ik. Kan veel en manouvreert zich overal prima tussendoor.
Matthijs: Ja, hoeft er nog niet gelijk uit, maar heeft geen meerwaardeen is lui. Wel heel lief dat ie die brief voor Peymann had geschreven.
Peymann: die knakker spoort niet. Als je zo heftig overal op reageert betekent dat niet dat de anderen daar rekening mee moeten houden, maar dat je er zelf iets aan moet doen. Wat een wacko!!
Bibi moet als eerste oprotten.
Dan denk ik Matthijs omdat hij niet productief is.
Ellen daarna.
Dan Sofie, die mag zo lang blijven omdat ze voor leuke TV zorgt.
Dan Peymann. Hij verricht toch nog wel wat werk.
Dan weet ik het niet. Mieke, Bernd en Manu vind ik toch wel goede farmers.
We zullen het wel zien.
[ Bericht 19% gewijzigd door Lucky_Strike op 28-04-2005 13:24:37 ]
Spoilers!