Ja ja! Ik zou ook meer romcom willen zien. My Love Ssagajyquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:28 schreef summerscent het volgende:
Totaal niet interessante lijst. Wat ik wel leuk vind, heb ik al gekeken (IA en Azumi). Wanneer komen ze nou met een romcom vooral Koreanen zijn daar erg goed in. Bijna al deze films zijn "mannenfilms".
Als ze zulke soort films willen uitzenden, kunnnen ze misschien de Young & Dangerous serie uitzenden of God of gamble.
Geweldige film...heeft veel weg van Heat!quote:
Infernal Afffairs is zeer goed.quote:
De uitdrukkingen zijn vrij goed vertaald, maar toch, het klinkt raar in het Nederlands.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:38 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Infernal Afffairs is zeer goed.
Maar ik denk dat het voor Nederlanders nogal moeilijk te volgen is, qua verhaallijn.
Ik vind het ook jammer dat ie niet op filmtotaal stond. Gelukkig had ik hem al gezien.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:11 schreef MMaRsu het volgende:
Infernal Affairs is tot nu toe erg cool imo!
deel 3 vond ik beter als deel 1quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Infernal Affairs was weer fantastisch. Imo echt één van de beste thrillers van de afgelopen jaren. De mensen die hem goed vonden moeten ook echt deel 2 en 3 kijken. Vooral deel 3 is bijna even goed als deel 1.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |