Ongeveer 1 op 14quote:Op donderdag 7 april 2005 22:19 schreef BOKA het volgende:
Opzich heb ik wel interesse (voor de festivals van komende zomer), maar ik zou nog wel willen weten wat het verbruik is.
Eerder een Subaru Rusty.quote:
Zoals ik in de OP als zij: garantie tot aan de stoeprand.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:32 schreef erikkll het volgende:
tvp _o-
ben in juni pas 18, en dit is natuurlijk ideaal om es te kijken hoe ver zo'n auto'tje komt en zogauw die 't nie meer doet met de trein terug te gaan
gaat ie 't nog tot frankrijk redden?
Deze had ik nog in mijn telefoon zitten:quote:Op vrijdag 8 april 2005 08:56 schreef Simon81 het volgende:
Heb je nog wat meer foto's?
Nopequote:Op maandag 11 april 2005 14:03 schreef SilverSpirit het volgende:
Heeft deze 4wiel aandrijving?
ik wacht op m'n rijbewijsquote:Op maandag 11 april 2005 13:59 schreef Miwe het volgende:
Heeft er nog iemand interesse of wacht iedereen op de stufi?
Hij heeft geen opvallende schade. Hooguit wat krasjes hier en daar. Ik heb er zelf eigenlijk nooit echt kritisch naar gekekenquote:Op donderdag 14 april 2005 20:05 schreef Jackal_Omega het volgende:
Heb wel interesse, nog verder schade of niet. Wat kost ie in de belasting
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:12 schreef liquid-orange het volgende:
Heeft deze ook al vier wiel aandrijving?
lees ff terug..quote:Op donderdag 14 april 2005 23:12 schreef liquid-orange het volgende:
Heeft deze ook al vier wiel aandrijving?
Ik was 35 euro kwijt voor 2 schijven voor mijn 205, ik verwacht niet dat die van een justy duurder dan wel niet goedkoper zullen zijnquote:Op donderdag 14 april 2005 23:02 schreef Jackal_Omega het volgende:
Ik haak af, hoorde net dat kromme remschijven toch wel redelijk link zijn en heb geen zin om veel kosten eraan te maken.
Succes met de verkoop
onderdelen voor jappen zijn altijd duurder dan voor europese wagens maar ik denk dat je ongeveer 40 euro per schrijf kwijt bentquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:20 schreef _Drake_ het volgende:
[..]
Ik was 35 euro kwijt voor 2 schijven voor mijn 205, ik verwacht niet dat die van een justy duurder dan wel niet goedkoper zullen zijnen het erop zetten is zo gepiept.
en echt gevaarlijk is het niet hij zal er niet minder op remmen met kromme schijven, alleen zoals de ts al meld trilt hij als je remt.
Tot oktober (zoals in de OP staat)quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:41 schreef Jill-RMC het volgende:
nieuwe apk of wanneer loopt die oude af?
volgende model justy wel dus bij deze zou dat ook kunnen net zoals alle ander subaru modellenquote:
ja, onderdelen voor nissans en toyota's zijn duurder dan voor bmw's en mercedessenquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:33 schreef speedrock het volgende:
[..]
onderdelen voor jappen zijn altijd duurder dan voor europese wagens maar ik denk dat je ongeveer 40 euro per schrijf kwijt bent
Speltip 8: Bluf alleen wanneer het geloofwaardig is...quote:Op zondag 24 april 2005 15:58 schreef jochem8 het volgende:
230
Boven de 90 ofzo. Binnen de bebouwde kom heb ik er nooit last van gehad iig.quote:Op zondag 24 april 2005 00:37 schreef root1980 het volgende:
Gebreken: kromme remschijven (remt wel goed, maar trilt bij remmen bij hoge snelheid)
Hoe hoog ??
Je hebt mailquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:54 schreef Asshole het volgende:
100 geboden bij deze.
Hij is 17 jaar oud, je weet maar nooit wat ze vinden bij zo'n keuring. Maar hij is afgelopen oktober nog goedgekeurd en sindsdien is er bij mijn weten niets meer kapot gegaan. Hij is iig niet door en door verneukt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:31 schreef Skv het volgende:
Sleep je 'm voor weinig door de APK of issie echt door en door verneukt?
Hij is nog niet verkocht. Asshole had een bod gedaan, ik heb em gemaild, maar hij reageert niet. Als hij na het weekend nog niet geregeerd heeft, is ie voor jou.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:26 schreef LaZZ het volgende:
Is ie al verkocht? Anders bied ik 100 euro!
Ja, maar het was al gevraagdquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:32 schreef Steve-O het volgende:
[..]
volgende model justy wel dus bij deze zou dat ook kunnen net zoals alle ander subaru modellen!
En asshole heeft niet meer gereageerd, dus lazz heeft mail.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:50 schreef Miwe het volgende:
[..]
Hij is nog niet verkocht. Asshole had een bod gedaan, ik heb em gemaild, maar hij reageert niet. Als hij na het weekend nog niet geregeerd heeft, is ie voor jou.
In de OP vroeg je 100quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:06 schreef Miwe het volgende:
En hij staat nog steeds te koop (ik was em zelf alweer bijna vergeten).
Ondertussen is ie verhuisd naar A'dam maar is eventueel ook in Haarlem te bewonderen. Omdat ik ervanaf moet, gaat ie nu weg voor 200 euro.
Owja, het was al 100quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:20 schreef Ondergrond het volgende:
Eerst 100, nu moet je er echt vanaf, dus maar 200?.
Verkocht!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:43 schreef marcosta het volgende:
ik bied 100 euro bij deze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |