dat is dan wel weer positief....dus wie weet sch geldt dit ook voor jou !quote:op vrijdag 15 april 2005 10:26 schreef sct4 het volgende:
[..]
geloof me, al mijn "bijzondere, speciale" "msn relaties" gingen eraan. en zo zie ik ze ook, het leuk kunnen vinden met iemand op een chat medium wat van voorbij gaande aard is. wat mijn ervarig is, is dat er altijd weer een andere msn "relatie" voor in de plaats komt.
maar ik vind dat zo rot voor hem.quote:op vrijdag 15 april 2005 10:35 schreef bjoro het volgende:
[..]
dat is dan wel weer positief....dus wie weet sch geldt dit ook voor jou !
je kunt iemands leven toch danig overhoop halen hoor. dat moet niet onderschat worden, zijn er al wetenschappelijke studies op dit terrein bekend?quote:op vrijdag 15 april 2005 10:38 schreef sct4 het volgende:
[..]
laat het gaan, hooguit spreek je elkaar nog eens. je hoeft elkaar toch niet te negeren?
ik vin dat toch een beetje het risico van het aangaan van een msn relatie. je weet dat het een vluchtig iets is. en als het een echte relatie word (wat best kan) moet je elkaar in het echt ontmoeten en afspreken. msn is een hulpmiddel om relaties aan te gaan, maar je bent er niet afhankelijk van.quote:op vrijdag 15 april 2005 10:40 schreef suijk het volgende:
[..]
je kunt iemands leven toch danig overhoop halen hoor. dat moet niet onderschat worden, zijn er al wetenschappelijke studies op dit terrein bekend?
jupsquote:op vrijdag 15 april 2005 10:49 schreef nevada92 het volgende:
ik heb het zo vaak gehad, meisjes die niet meer online zijn, of niet meer reageren. gewoon verder gaan. volgende keer beter.
ach ik heb ook een paar "bijzondere" meiden leren kennen op msn. met een paar zelfs afgesproken. maar het contact word gewoon minder, face it. je kan toch gewoon normaal blijven doen tegen hem? alleen moet je niet denken dat jij of hij niet zonder elkaar kunnen. en als hij geen contact meer opneemt met je, tjah dan hoeft het van hem niet meer en heeft hij een keuze gemaakt. is niets aan te doen en kan je alleen zelf maar verder gaan met je (msn) leven.quote:op vrijdag 15 april 2005 10:53 schreef sch het volgende:
ik ken echt genoeg mensen verder, daar gaat het niet om.
hij is gewoon bijzonder maar het beklemt ook.
tja, misschien heb je wel gelijk. voorlopig meldt hij zich niet en dan is het over en uit.quote:op vrijdag 15 april 2005 10:59 schreef sct4 het volgende:
[..]
ach ik heb ook een paar "bijzondere" meiden leren kennen op msn. met een paar zelfs afgesproken. maar het contact word gewoon minder, face it. je kan toch gewoon normaal blijven doen tegen hem? alleen moet je niet denken dat jij of hij niet zonder elkaar kunnen. en als hij geen contact meer opneemt met je, tjah dan hoeft het van hem niet meer en heeft hij een keuze gemaakt. is niets aan te doen en kan je alleen zelf maar verder gaan met je (msn) leven.
ik weet het, mijn msn relaties waren ook niet uit op liefde of sex. als dat wel het geval was wil ik al in een vroeg stadium meetten.quote:op vrijdag 15 april 2005 11:00 schreef sch het volgende:
[..]
tja, misschien heb je wel gelijk. voorlopig meldt hij zich niet en dan is het over en uit.
maar het gaat mij niet om liefde of seks maar om kameraadschap.
misschien moet hij jou gewoon niet meer en heeft hij je gewoon gedist, terwijl jij hier een beetje zielig gaat lopen doen !quote:op vrijdag 15 april 2005 11:00 schreef sch het volgende:
tja, misschien heb je wel gelijk. voorlopig meldt hij zich niet en dan is het over en uit.
maar het gaat mij niet om liefde of seks maar om kameraadschap.
ik heb liever niet meer dat jij hier reageert want jij snapt er echt niks van.quote:op vrijdag 15 april 2005 11:04 schreef bjoro het volgende:
[..]
misschien moet hij jou gewoon niet meer en heeft hij je gewoon gedist, terwijl jij hier een beetje zielig gaat lopen doen !
misschien snap ik het wel veel te goed allemaal en ben jij gewoon dom en zielig bezig !quote:op vrijdag 15 april 2005 11:05 schreef sch het volgende:
[..]
ik heb liever niet meer dat jij hier reageert want jij snapt er echt niks van.![]()
ik zou het ook niet pikken als hij iemand een klap voor haar kont gaf. en ik vind het een beetje raar om in een caravan te gaan zitten.quote:op vrijdag 15 april 2005 11:10 schreef bugsje het volgende:
kijk even naar dit topic he-le-maal kapot . misschien is deze jongen wel wat voor jou. hij heeft op dit moment toch niks te doen. beetje in de caravan zitten enzo.
op jouw soort mannen ben ik echt afgeknapt, daarom vind ik hem zo leuk.quote:op vrijdag 15 april 2005 11:07 schreef bjoro het volgende:
[..]
misschien snap ik het wel veel te goed allemaal en ben jij gewoon dom en zielig bezig !![]()
reageer er gewoon niet opquote:op vrijdag 15 april 2005 11:12 schreef sch het volgende:
[..]
op jouw soort mannen ben ik echt afgeknapt, daarom vind ik hem zo leuk.
lijkt me ook het beste, sommige mensen kunnen hier soms best bot doen. dat is wel een schaduwzijde van internet contact.quote:
oh, nu ga je meteen de relatie-deskundige uithangen en mij naar aanleiding van een paar posts in een hokje plaatsen en er maar meteen een "soort" van maken.quote:op vrijdag 15 april 2005 11:12 schreef sch het volgende:
op jouw soort mannen ben ik echt afgeknapt, daarom vind ik hem zo leuk.
dat zeg ik, dat zijn de risico's. ook al heeft ie wel een puntje vin ik.quote:op vrijdag 15 april 2005 11:15 schreef suijk het volgende:
[..]
lijkt me ook het beste, sommige mensen kunnen hier soms best bot doen. dat is wel een schaduwzijde van internet contact.
nee, zijn msn is gewoon kapot, kan toch gebeuren?quote:op vrijdag 8 april 2005 19:24 schreef swolly het volgende:
"zijn msn wordt gemaakt"
wtf is dat nou weer voor bullshit? je hebt msn of je hebt het niet.
ik geloof er eerlijk gezegd ook geen zak meer van. kapotte msn laat me niet lachen.quote:op vrijdag 15 april 2005 11:25 schreef nevada92 het volgende:
kapotte msn, die smoes heb ik zooooow vaak gehoord. *zucht*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |