Is Joost weg geweest dan?quote:Op woensdag 13 april 2005 20:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
TIETENMONSTER IS ER WEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Joost + Creditcard + Julia = ¤4000,- schuld.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoezo heeft Hugo nog ¤ 4.000,- van Joost te goed?
op sommige gsm's kan je FM luisterenquote:Op woensdag 13 april 2005 20:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Sinds wanneer heeft een GSM FM-kwaliteit?
Dan koop ik voor dat geld toch liever de tieten van Lizzy en Julia.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:26 schreef haagse_elfje het volgende:
op sommige gsm's kan je FM luisteren
als ik moet kiezen ja duh!quote:Op woensdag 13 april 2005 20:26 schreef BVO het volgende:
Ik zie liever Julia dan die koe van een Renee hoor.
gewoon die silliconen eruit snijden...quote:Op woensdag 13 april 2005 20:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan koop ik voor dat geld toch liever de tieten van Lizzy en Julia.
Luister: het heeft tieten en lippen! Wat klaag je nou nog? Mij hoor je niet mekkeren!quote:Op woensdag 13 april 2005 20:28 schreef haagse_elfje het volgende:
als ik moet kiezen ja duh!
Ik vind ze alle twee echt niet mooi....
qua good-looking gehalte in ONM is het voor mijn smaak 0,0 geworden misschien is die nieuwe rooie wat![]()
Als tietenexpert kan ik zeggen dat Yolanthe geen implantaten heeft!quote:Op woensdag 13 april 2005 20:28 schreef haagse_elfje het volgende:
gewoon die silliconen eruit snijden...
je kan tips en truuks bij Stefan wel vragen
De liefde met Marjolein is ook over?!quote:Op woensdag 13 april 2005 20:28 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
als ik moet kiezen ja duh!
Ik vind ze alle twee echt niet mooi....
qua good-looking gehalte in ONM is het voor mijn smaak 0,0 geworden misschien is die nieuwe rooie wat![]()
echt wel...quote:Op woensdag 13 april 2005 20:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als tietenexpert kan ik zeggen dat Yolanthe geen implantaten heeft!
ik moet je hier eigenlijk niet op ingaan maar toch.... alvast mijn excusesquote:Op woensdag 13 april 2005 20:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jij hebt geen benul van tieten!
quote:Gisteren is op een geheime locatie een begin gemaakt met de opnamen voor een van de belangrijkste gebeurtenissen van het seizoen: de zogenaamde zomercliff!
Voor de mensen die niet weten wat dat nou weer is, een korte uitleg. De zomercliff is de allerlaatste aflevering van het seizoen, de aflevering die superspannend eindigt en je op het randje van je stoel laat zitten. De zomercliff is de reden dat je een maandag eind augustus of begin september rood omcirkeld in je agenda zet, omdat dan de afloop van de zomercliff op tv komt. Kortom de zomercliff is die aflevering waar iedereen op zit te wachten!
Het spreekt voor zich dat deze aflevering ontzettend belangrijk is en dat er daarom met veel zorg en liefde aan gewerkt wordt. En daarom is gisteren al een begin gemaakt met de opnamen hiervoor. Uw internetredactie was er uiteraard bij en we hebben alles nauwkeurig gedocumenteerd. Tegen de tijd dat de zomercliff uitgezonden wordt kunnen jullie het resultaat daarvan lezen en vooral zien! Een tipje van de sluier kunnen we alvast wel oplichten: de opnamen vonden plaats in de circustent… Het Forum is uiteraard open voor alle speculaties, ideeën en fantasieën die jullie hier over hebben.
Het circus... OMFG.quote:Opnamen Zomercliff
Gisteren is op een geheime locatie een begin gemaakt met de opnamen voor een van de belangrijkste gebeurtenissen van het seizoen: de zogenaamde zomercliff!
Voor de mensen die niet weten wat dat nou weer is, een korte uitleg. De zomercliff is de allerlaatste aflevering van het seizoen, de aflevering die superspannend eindigt en je op het randje van je stoel laat zitten. De zomercliff is de reden dat je een maandag eind augustus of begin september rood omcirkeld in je agenda zet, omdat dan de afloop van de zomercliff op tv komt. Kortom de zomercliff is die aflevering waar iedereen op zit te wachten!
Het spreekt voor zich dat deze aflevering ontzettend belangrijk is en dat er daarom met veel zorg en liefde aan gewerkt wordt. En daarom is gisteren al een begin gemaakt met de opnamen hiervoor. Uw internetredactie was er uiteraard bij en we hebben alles nauwkeurig gedocumenteerd. Tegen de tijd dat de zomercliff uitgezonden wordt kunnen jullie het resultaat daarvan lezen en vooral zien! Een tipje van de sluier kunnen we alvast wel oplichten: de opnamen vonden plaats in deze circustent... Het Forum is uiteraard open voor alle speculaties, ideeën en fantasieën die jullie hier over hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |