Moet hier wel lukken lijkt me zo.quote:Op zondag 10 april 2005 15:20 schreef -Mzraki- het volgende:
Het ontbreekt m'n computer aan rekenkracht, hij is niet in staat 5100 iteraties uit te rekenen en daar de laatste 100 van in een mooi plotje te zetten.
Iemand een supercomputer te leen oid?
Damn zeg.. stephan dacht dat je met een hamer ofzo aan het spelen was geweest...quote:Op zondag 10 april 2005 15:08 schreef MrAli het volgende:
Het zal jullie ongetwijfelt allemaal bekend zijn dat ik niet veel moet hebben van legale shit op cd's of dvd's, helaas heb ik daar toch wat van, al is het niet veel. Vandaag scheen dat goed uit te komen, Hans wou Windows 98 SE hebben, die had ie niet. Ik heb hem legaal en hij kwam zo toch nog hierheen dus, of ik hem even wou kopieëren. Dat wou ik uiteraard wel, ik stop die cd in mijn dvd-brander (Waar volgens mij nog nooit eerder een legale cd of dvd in heeft gezeten. Zo superlang heb ik hem nog niet, en ik heb hem ook nog eens drie maanden niet kunnen gebruiken.) Hij begint te zoemen, luid kabaal en een knal en een heleboel geratel. Ik doe mijn dvd-drive open en dit was het resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De moraal van dit verhaal, originele / legale cd's / dvd's verneuken je hele computer en begin er dus ook niet aan!
quote:Op zondag 10 april 2005 15:34 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Damn zeg.. stephan dacht dat je met een hamer ofzo aan het spelen was geweest...
Eigenlijk moet je je moraal ff beetje laten rijmen![]()
"Het moraal van dit verhaal orginele schijfjes verneuken je computer helemaal"
Dat lijkt me niet, waarom zouden ze hun leden willen verplichten tot les nemen? Bel ze eens op zou ik zeggen, volgens mij scheelt dat dan ook wel behoorlijk in de prijsquote:Op zondag 10 april 2005 18:58 schreef MrAli het volgende:
Net ff op TVDeuce gekeken, het is dus 100 euro per jaar. Inclusief 38 lessen. Die lessen zijn zoals daar staat verplicht, en volgens mij kan je ook niet zonder. Dat is dus helemaal niets.
Je zou misschien ook als volwassene kunnen ofzo?quote:Op zondag 10 april 2005 18:58 schreef MrAli het volgende:
Net ff op TVDeuce gekeken, het is dus 100 euro per jaar. Inclusief 38 lessen. Die lessen zijn zoals daar staat verplicht, en volgens mij kan je ook niet zonder. Dat is dus helemaal niets.
Low-budget PC's samenstellen is toch niet zó eenvoudig of wel?quote:Op zondag 10 april 2005 21:06 schreef errrrr het volgende:
Kees, dierenbeul
Godver, wat een geklooi met die pc... ik dacht ipv dat krokodillenstekkertje maar wat vast te solderen, nu doen z'n IDE kanalen het niet meer. Er een ISA-hdd-controller ingestopt, werkt (gelukkig), kom ik erachter dat ik vanmiddag een scandinavische windows 98 se heb zitten downloaden
Nouja, ik zet 'm er wel gewoon op, met engelse software dan... de menu's enzo hebben we toch niet nodig
Heb ik dus ook niet, al heel vaak achteraan gegaan maar hij heeft ze nog steeds niet. Heb gezegd dat ik het niet erg vind omdat ik em toch nooit gebruikt, maar dat ze het wel weten bij het inleveren van de boeken zeg maar..quote:Op zondag 10 april 2005 21:18 schreef -Mzraki- het volgende:
Kees/Hans/Niels: Hebben jullie de scheikunde gids voor Scheikunde 1 / NG/NT 2 wel?
Ik heb NG/NT 1 en NG/NT 3 nl. wel maar 2 kan ik nergens vinden. Er staat me wel vaag iets bij dat die er aan het begin van het jaar niet bijzat oid, maar dat weet ik niet zeker.
1. Heb ik dat ooit gezegd?quote:Op zondag 10 april 2005 21:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Low-budget PC's samenstellen is toch niet zó eenvoudig of wel?.
Gelukkig, dan sta ik dus in ieder geval niet alleen. Ik zal het morgen eventjes aan Renee vragen of hij daar nog wat aan gaat doen. Normaliter gebruik ik de gids ook nooit, maar bij deze paragraaf moet ik even voor 16c checken hoe zij aan het standaardelektrodepotentiaal van Mn komen, die staat nl niet in binas.quote:Op zondag 10 april 2005 21:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Heb ik dus ook niet, al heel vaak achteraan gegaan maar hij heeft ze nog steeds niet. Heb gezegd dat ik het niet erg vind omdat ik em toch nooit gebruikt, maar dat ze het wel weten bij het inleveren van de boeken zeg maar..
Ik heb ze dus wel alle driequote:Op zondag 10 april 2005 21:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Heb ik dus ook niet, al heel vaak achteraan gegaan maar hij heeft ze nog steeds niet. Heb gezegd dat ik het niet erg vind omdat ik em toch nooit gebruikt, maar dat ze het wel weten bij het inleveren van de boeken zeg maar..
Zo bedoelde ik het niet, het was meer een knipoog naar het vakjargon wat je daar eventjes gebruikte,quote:
Tja, de skin ziet er iig goed uit, zolang het maar simpel genoeg is dat iedereen er mee om kan gaan.quote:op ga zetten, ziet er wel leuk uit...
Winamp lijkt me handiger... hoegroot is die hd eigenlijk?quote:Op zondag 10 april 2005 21:36 schreef errrrr het volgende:
[..]
4. ik denk dat ik er om mp3's af te spelen [img]http://mediaportal.sourceforge.net/gallery/metalss01.png[/img op ga zetten, ziet er wel leuk uit...
Dat is het probleem, 8,4 gigquote:Op zondag 10 april 2005 21:51 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
Winamp lijkt me handiger... hoegroot is die hd eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |