Je staat, eh, vrij apart op de eerste foto.quote:
Ja, nogal. Gefotografeerd worden van meerdere punten gaat me blijkbaar niet echt goed afquote:Op zondag 10 april 2005 12:54 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Je staat, eh, vrij apart op de eerste foto.
Ziet er idd leuk uit... en ik had volgens mij Goodbye Lenin al 'ns gedownload, maar kan 'm nergens meer vinden... opnieuw aan het downloaden nuquote:Op zondag 10 april 2005 12:14 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Trailer ziet er veelbelovend uit.. Een soort romantisch oorlogsdrama van Frans origine.
Gisteren overigens 'Goodbye, Lenin' gezien. Hele aardige film.
Twee keer? Of draait ie maar twee dagen? Of begrijp ik het helemaal verkeerd?quote:Op zondag 10 april 2005 11:57 schreef DearPrudence het volgende:
[..]danku.
btw. dinsdag en woensdag: "Un Long Dimanche De Fiancailles". Daar ga ik heen.
Jij ook een fijne zondagmiddag toegewenst.quote:Op zondag 10 april 2005 11:59 schreef DearPrudence het volgende:
En vanmiddag van 13.15 - 17.00 Toneel. Damn.. en misschien zelfs langer. Maar hoop (en denk) van niet.
Een fijne zondagmiddag wens ik jullie allemaal maar toe.
Dat is echt wel een goede film. Ik had hem gedownload omdat Popke het erover had gehad, nouja toch maar eens kijken dacht ik. Vervolgens begon ik eraan met het idee van 'dit is toch niets', maar dat bleek dus niet waar.quote:Op zondag 10 april 2005 12:14 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Trailer ziet er veelbelovend uit.. Een soort romantisch oorlogsdrama van Frans origine.
Gisteren overigens 'Goodbye, Lenin' gezien. Hele aardige film.
Daar gingen jullie dus heen.quote:Op zondag 10 april 2005 13:33 schreef MAX_crazy het volgende:
Zo was echt super chill gister in cel 4 en de koog
De wijsneus was echt stampie vol... was dus best vervelend. Maar heb me daar toch goed vermaakt in die tent. Muziek stond er wel weer veeeelst te hard. Daarna ff lekker 2 broodjes pita gezond gegeten. Kreeg ik nog ruzie met een vent buiten, waarom kon ik niet begrijpen. Maar die was zo lazerus volgens zijn zus dat daar helemaal niks meer mee goed te praten viel. Daarna de vetste afterparty ooit beleefd
Ik en thomas zijn toen met zo'n vent meegegaan (die kende thomas van zijn ouders) en hij wou ons ff wat laten zien. We kwamen binnen in een privé kroeg. Echt super mooi. Alles klopte tot bar, tap, muziek, verlichting, drank, aankleding enz enz Daar toen lekker baco's lopen drinken met de benodigde bar snacks erbij. Was dus een lekker laat avondje geworden, 6 uur in bed. pieuw
Zo, dat zijn mooie beelden. Maar wat is de bedoeling van Google maps?quote:Op zondag 10 april 2005 14:12 schreef -Mzraki- het volgende:
http://maps.google.com/maps?q=Norfolk&ll=36.813737,-76.295886&spn=0.007542,0.010664&t=k&hl=en
VS uncovered. Norfolk shipyard.
Heel de VS blootleggen, duhquote:Op zondag 10 april 2005 14:24 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Zo, dat zijn mooi beelden. Maar wat is de bedoeling van Google maps?
Wij hebben de dvd gehuurd, voor een week, maar is inderdaad zeker de moeite waard.quote:Op zondag 10 april 2005 14:08 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat is echt wel een goede film. Ik had hem gedownload omdat Popke het erover had gehad, nouja toch maar eens kijken dacht ik. Vervolgens begon ik eraan met het idee van 'dit is toch niets', maar dat bleek dus niet waar.
Who needs computers anyway?quote:Edwards Air Force Base has this giant compass-thing scraped into the desert. I assume it’s to help pilots orientate themselves when landing or taking off.
die is VETquote:Op zondag 10 april 2005 14:31 schreef -Mzraki- het volgende:
http://maps.google.com/maps?ll=32.169106,-110.858531&spn=0.015085,0.021329&t=k&hl=en
Vliegtuigje kopen?.
Gelijk kopieëren natuurlijk.quote:Op zondag 10 april 2005 14:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wij hebben de dvd gehuurd, voor een week, maar is inderdaad zeker de moeite waard.
Een AT-voeding.quote:Op zondag 10 april 2005 14:45 schreef errrrr het volgende:
[afbeelding]
voor de cel4-mp3-pc: toetsenbord werkt niet -> google -> zekering is tebarst -> krokodillentouwtje -> hij werkt weer
japz, p200 mmx, vette shitquote:
Dat weet ik niet, er zitten waarschijnlijk nogal wat splinters in dat ding, dus ik weet niet in hoeverre dat kwaad kan, maar hij zal het er iig niet beter op gaan doen. Dus ik wil eerst ff checken voordat ik er weer wat anders in doe wat je moet doen als je nog iets moet doen, en ik haal even de stofzuiger erlangs denk ik.quote:Op zondag 10 april 2005 15:10 schreef errrrr het volgende:
Ehm, het belangrijkste: doet je dvd-brander het nog?
stuur ff een mail naar nec of waar heb je hem van wat je ermee aan moetquote:Op zondag 10 april 2005 15:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, er zitten waarschijnlijk nogal wat splinters in dat ding, dus ik weet niet in hoeverre dat kwaad kan, maar hij zal het er iig niet beter op gaan doen. Dus ik wil eerst ff checken voordat ik er weer wat anders in doe wat je moet doen als je nog iets moet doen, en ik haal even de stofzuiger erlangs denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |