De snowboardende Sara? Die is irritantquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:55 schreef NerdoNielso het volgende:
ken iemand de newbie Sara?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:59 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Kwam er net achter dat 'Rennt' niet de achternaam is van Lola in de film 'Lola Rentt', maar slaat op het feit dat ze nogal af wat rent in de film.
Achja, kan gebeuren.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:59 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Kwam er net achter dat 'Rennt' niet de achternaam is van Lola in de film 'Lola Rentt', maar slaat op het feit dat ze nogal af wat rent in de film.
Ik noem dit niet echt een mooie dag.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zou je het dan wel willen posten? Ben nl erg benieuwd.
[..]
Geeft niet hoor, shop ze, mooie dag voor uitgekozen.
Congratulations!quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:36 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Nou, ze zijn weer kampioen hoor.
Na een hele aardige wedstrijd met 3 - 1 gewonnen te hebben, is Heren 1 kampioen geworden. Klasse!
Netjesquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:36 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Na een hele aardige wedstrijd met 3 - 1 gewonnen te hebben, is Heren 1 kampioen geworden. Klasse!
Nee, dat denk ik nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:00 schreef errrrr het volgende:
[..]
De snowboardende Sara? Die is irritant
En ga jij 's gentoo installeren
Hoeveel mensen lopen er nu over straat?quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:29 schreef MrAli het volgende:
Zeg Niels, wat dacht je ervan om nog even een terrasje te pakken?
Met een biertje in de hand, in de zon even bijpraten en al het moois dat langs loopt bekijken.
Ruime schatting.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:49 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Hoeveel mensen lopen er nu over straat?
precies 0,5 op de 100
quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:59 schreef Pizza_Shooter het volgende:
meestal 1 op 1quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:49 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Hoeveel mensen lopen er nu over straat?
precies 0,5 op de 100
weet nog van niks. Mijn papa neemt de mobiel niet op.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zou je het dan wel willen posten? Ben nl erg benieuwd.
quote:[..]
Geeft niet hoor, shop ze, mooie dag voor uitgekozen.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:36 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Of course gaan we naar de Koog.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:24 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
weet nog van niks. Mijn papa neemt de mobiel niet op.
[..]danku, ik wilde gaan om een kadootje voor mijn zus te kopen (is maandag jarig) en wilde dus een lippiercing met haar uitzoeken, maar we konden geen mooie vinden.
Daar gaat mijn cadeau.
En wel wat gekocht, maar niet echt heel erg geslaagd.
Gaan jullie nog naar de Koog vanavond?
Jaja, of op een andere plek.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:35 schreef NerdoNielso het volgende:
Ik kom ook wel uit in de koog denk ik...
Uitgaan schijnt heel gezond voor je te zijn, wist je dat.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:58 schreef DearPrudence het volgende:
Hmm... misschien dat ik ook maar weer sinds meer dan maand uitga. Not sure yet. Eerst maar naar het feestje van Marieke (wuis)
*hijg* *kreun* fuck-denkent komt ali straks in de koog aan maargoedquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:01 schreef MrAli het volgende:
Uitgaan schijnt heel gezond voor je te zijn, wist je dat.Zou het dus maar wel doen.
Hmm, tja, ik kan je moeder vragen of ik vannacht in jouw bed mag slapen, dan mag jij vast wel bij een lieftallige dame in bed kruipenquote:
* Mr. Ali vat het niet, als je het niet erg vind.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:10 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
*hijg* *kreun* fuck-denkent komt ali straks in de koog aan maargoed
Fietsen is wel moeilijk![]()
fietsen na 15pils wordt al lastiger hoorquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:33 schreef MrAli het volgende:
[..]
* Mr. Ali vat het niet, als je het niet erg vind.![]()
Alle eer naar Ruben en z'n teamgenoten.. Ik train slechts mee met Heren 1.quote:
Hou het nog even spannendquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:24 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
weet nog van niks. Mijn papa neemt de mobiel niet op.
Mwa, dat hangt atm niet echt van mij af; we zien welquote:danku, ik wilde gaan om een kadootje voor mijn zus te kopen (is maandag jarig) en wilde dus een lippiercing met haar uitzoeken, maar we konden geen mooie vinden.
Daar gaat mijn cadeau.
En wel wat gekocht, maar niet echt heel erg geslaagd.
Gaan jullie nog naar de Koog vanavond?
Ga je dan nu voor de 25? Maar ik stap op de fiets...quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:56 schreef MAX_crazy het volgende:
Naar de Koog natuurlijk. In den burg is het uitgestorven. We don't have a choice!... vanaaf helemaal LAM... ALLEMAAL!!!
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 10 april 2005 10:55 schreef DearPrudence het volgende:
Ja, veilig thuisgekomen hoor.
Ik vond het wel weer eens leuk! En verbazendwekkend genoeg was het in de danze gewoon gezellig.![]()
Ik ga mijn zus d'r verjaardag nu vieren, want die is morgen jarig, maar dan in Utrecht.
Trailer ziet er veelbelovend uit.. Een soort romantisch oorlogsdrama van Frans origine.quote:Op zondag 10 april 2005 11:57 schreef DearPrudence het volgende:
[..]danku.
btw. dinsdag en woensdag: "Un Long Dimanche De Fiancailles". Daar ga ik heen.
Och, ik vond het er an sich wel gaan, toch net even te druk om nog chill wat rond te kunnen lopen, maar verder was het wel behoorlijk te doenquote:Op zondag 10 april 2005 05:10 schreef Ponk het volgende:
FF een paar feiten op een rij zetten:
De Wijsneus = troep.
Boite had veels te veel gezopen deze avond.
Ik trouwens ook (bijna)
Het is nu al lang bedtijd geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |