5 minuten per dag om koffie te drinken, maar dat kan nu niet want dan zit ik in de kutherriequote:
Zo, jij hebt lef. Pak alle 3 de fasen in 1 keer, dan weet je zeker dat je die stem niet meer zult horen.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:44 schreef kansloze_dertiger het volgende:
pak ik een schaar en knip ik de elektriciteitskabel door.
Het geluid is zo hard dat het door het raam heengaat.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:01 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
Blijf gewoon binnen man.
Ik zou een goede schaar pakken, want anders kun je er verder geen lol meer aan hebbenquote:Op donderdag 7 april 2005 19:44 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Als het zometeen donker is pak ik een schaar en knip ik de elektriciteitskabel door.
Zet je eigen muziek hard op.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:04 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Het geluid is zo hard dat het door het raam heengaat.
Wat dacht je van de feestweekquote:Op donderdag 7 april 2005 20:28 schreef Sjakie01 het volgende:
Maar TS een kermis is toch altijd in het weekend? Hoezo kan die kermis daar dan al 2 dagen aan de gang zijn? Of begon die op Dinsdag?
Oja klopt ook, op het platteland hebben ze van die dorpsfeesten.quote:
Ik was al eens in Noordwijk aan zee, en daar hadden ze toen een kermis zonder muziek.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:44 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Al twee dagen lang tettert hier van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat de stem van een zwaar mongloïde man en het gedreun van botsauto's. Die kutkermis is een kilometer verderop, maar ik kan hier niet eens buiten zitten want dan word ik doof. Als het zometeen donker is pak ik een schaar en knip ik de elektriciteitskabel door.
quote:Op donderdag 7 april 2005 20:57 schreef GaRleC het volgende:
Kermis = zuipen en aangezien dat je niet aan het zuipen bent......
Ben je kansloos.
Zinvolle intelligente reactiequote:Op vrijdag 8 april 2005 07:33 schreef T42 het volgende:
zit nie zo te miepe! is maar paar dagen miepert en zet gewoon een cd aan mag jij ook tot 22:00 duss anders woon je net goed met je kak buurtjes denk ik
Ja joh, elkaar aflebberen (en de rest) achter de suikerspinkraamquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kermis is leuk voor twaalfjarigen. Barst van de prille romantiek.
Is niet helemaal wat ik bedoelde. Elkaars hand vasthouden in het reuzenrad, mag dat ook?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja joh, elkaar aflebberen (en de rest) achter de suikerspinkraam![]()
Ik weet niet op wat voor kermissen jij komt, maar de kermissen hier in de buurt hebben gaan zoals ik net met een voorbeeld illustreerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Is niet helemaal wat ik bedoelde. Elkaars hand vasthouden in het reuzenrad, mag dat ook?
Kermis is zo 1990, kom er echt nooit alleen maar kampgasten en allochtonen die op ruzie uit zijn.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:44 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Al twee dagen lang tettert hier van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat de stem van een zwaar mongloïde man en het gedreun van botsauto's. Die kutkermis is een kilometer verderop, maar ik kan hier niet eens buiten zitten want dan word ik doof. Als het zometeen donker is pak ik een schaar en knip ik de elektriciteitskabel door.
Jammer voor je.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik weet niet op wat voor kermissen jij komt, maar de kermissen hier in de buurt hebben gaan zoals ik net met een voorbeeld illustreerNeej dat is idd niet iets om trots op te zijn.
Hier tot 2 uur 's nachtsquote:Op donderdag 7 april 2005 20:21 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik zou eens moeten proberen om op dit tijdstip een cdtje op te zetten, dan staat binnen 5 minuten de politie voor mijn deur, maar hun (ja dat moet zij zijn) mogen tot 10 uur doorgaan.
Utrecht en Maarssenbroek; same shit, different placequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:38 schreef Salvad0R het volgende:
hier in het oosten Nederland is kermis al helemaal een kanslozen-bijeenkomstelk jaar hetzelfde liedje... speedsnuivers vs. buitenlanders, altijd gezeik en steekpartijen en shit.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:22 schreef Razor21 het volgende:
OMG
TS je kan hier je lol op staan alle kermisgeluiden online.
Klik
Die lage hoorn is toch mijn favo
Overgings kom ik er toch al niet meer sinds mijn 14e ofzo
Leve de beschaving.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:49 schreef Xtremerides.nl het volgende:
Kanzeloze dertiger, wat ben jij een zielig persoon he. Triest dat jij bent zeg. Wat doe jij dan? TV kijken? Je kunt beter gaan werken knul heb je er geen last van. Mislukt misselijk ventje dat je er bent. Laat mensen toch plezier hebben. Als ik overal op mot gaan zeiken waar ik last van heb ben ik morgen nog bezig met typen. Leven en laten leven, nooit van gehoord zeker. Egoistische kut mongool. De enige mongool die hier is dat ben jij, kankergek.
Hee dit is klaagbaak, hier mag je klagenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:49 schreef Xtremerides.nl het volgende:
Kanzeloze dertiger, wat ben jij een zielig persoon he. Triest dat jij bent zeg. Wat doe jij dan? TV kijken? Je kunt beter gaan werken knul heb je er geen last van. Mislukt misselijk ventje dat je er bent. Laat mensen toch plezier hebben. Als ik overal op mot gaan zeiken waar ik last van heb ben ik morgen nog bezig met typen. Leven en laten leven, nooit van gehoord zeker. Egoistische kut mongool. De enige mongool die hier is dat ben jij, kankergek.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:31 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik heb thuis vier rugtassen staan, gekregen met een of andere stomme spaaraktie. Ik zal in een van die tassen een paar stenen en een kookwekker stoppen en dan laat ik hem achter op de kermis volgende maand. Gegarandeerd is de kermis een paar minuutjes later ontruimd
Wel ff op film zetten heaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:31 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik heb thuis vier rugtassen staan, gekregen met een of andere stomme spaaraktie. Ik zal in een van die tassen een paar stenen en een kookwekker stoppen en dan laat ik hem achter op de kermis volgende maand. Gegarandeerd is de kermis een paar minuutjes later ontruimd
Dit is niet geheel waar , in Maarssenbroek waren het de molukkers vs de marokkanen uit omgeving Utrecht. Was elk jaar weer raakquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:46 schreef kwib het volgende:
[..]
Utrecht en Maarssenbroek; same shit, different place
Ha basquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:41 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ALWEEEEEER ZO"N MOOIE PLUCHE BEEERBEERBEEEER
Ben je 13quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:05 schreef Agiath het volgende:
De kermis is voor paupers en kindjes van 12, mij zie je er niet meer, kost ook nog eens belachelijk veel geld
Neen serieus, ik vind het ook voor scootersjonniesquote:
voor Marokkaanse Mohammedanenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:11 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Neen serieus, ik vind het ook voor scootersjonnies
en andere etnische minderhedenquote:
was het maar zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:29 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
en andere etnische minderheden
grappig, ik wist gelijk dat je uit Heemskerk komtquote:
Leuk tochquote:Op woensdag 14 september 2005 11:25 schreef Lucille het volgende:
Deze week staan ze ook weer voor mijn deur.
Hangt er van af. Drie jaar geleden moest ik zondagochtend erg vroeg op (moest op Schiphol zijn om 07:00 uur), dus heb die nacht bijna geen oog dichtgedaan. En twee jaar geleden vloog er een attractie in de brand om 5 uur 's nachts, echt interessant is het niet om iets te zien affikken op slechts 50 m van je huis.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:26 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Leuk tochIk vind dat altijd wel vet hoor... bij ons is het altijd half juli. Bij mij in de straat de autoscooters
![]()
ben je 11 of marokkaans?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:26 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Leuk tochIk vind dat altijd wel vet hoor... bij ons is het altijd half juli. Bij mij in de straat de autoscooters
![]()
nouquote:Op woensdag 14 september 2005 11:46 schreef Rio het volgende:
[..]
Hoeft niet. Dronken in de botswagens is dolle pret.
Haha, ik ben 2 keer 11 en Nederlander. Jammer he..quote:
Als je zo gaat denken kan je beter maar hele dagen thuis op een stoel gaan zitten.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:45 schreef Mainport het volgende:
Wie gaat er nu 2 euro betalen voor 2 minuten in een bewegend wagentje.
Sinds wanneer werken allochtonen?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:23 schreef Salvad0R het volgende:
kermis is arbeidervermaak .
Jourequote:Op maandag 19 september 2005 11:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waar is 'hier' ??
Inderdaad. Smerig kampianenvolk vooral.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:52 schreef descendent1 het volgende:
Kermis smermis...![]()
Dr komt ook altijd van dat typische volk op af....![]()
leuk bijtend goedje door de diesel gooien werkt vast ook wel om de agregaten kapot te krijgen hoor?quote:Op maandag 19 september 2005 11:59 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad. Smerig kampianenvolk vooral.![]()
![]()
En hier in Enschede meestal ook veel aso-Marokkaantjes. Ik ben er in ieder geval al een paar jaar niet meer geweest. Het aantal decibel dat het produceert is ook vele malen hoger dan het IQ van de gemiddelde kermisganger.![]()
Brandbom erop.![]()
Pluto is pas ver :p de rest is relatief dicht bijquote:Op maandag 19 september 2005 12:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Joure is me net te ver.
Leven en laten leven, mensen. Kom op zeg.
Bij ons 5 dagen... ook met alles erop en eraanquote:Op maandag 19 september 2005 19:55 schreef frenkck het volgende:
Kermis verschilt echt van dorp tot dorp, bij sommige is het een kansloos plein met wat attracties en bij ons is er gelijk een onwijs toffe feestweek aan vast gekoppeld. Dus kermis is echt super, al zal ik zelf niet op de kermis komen. Gewoon de gezelligheid en activiteiten eromheen zijn gewoon het toppunt van gezelligheid. 3 dagen non-stop feest, heerlijk heb er nu al zin in komende donderdag/vrijdag/zaterdag.
Lente en Zomer?quote:Op zondag 11 december 2005 15:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In welke periode zijn die beruchte Noodhollandse kermissen altijd? Weet iemand dat?
Enschede.quote:Op zondag 11 december 2005 17:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waar is hier?
In Enschede centrum staan een reuzenrad, een ijsbaan en wat kraampjes. Verderop ook nog een kinder-iets.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Serieus nu kermis in Enschede? Mooie winterse sfeer erbij is weer eens wat anders..
Niet op SBS, weet ff niet welke zender, dan zou ik even mijn videobandje erbij moeten pakken. Allebei mijn hometown kermissen zijn erin geweest in ieder gevalquote:Op zondag 11 december 2005 16:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je bent ook niet zeker..? Er was ook een programma over dit fenomeen op SBS ooit, klopt dat?
Je bent een expert door ervaring? Vertel eens over je belevenissen door de jaren heen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:15 schreef Rio het volgende:
[..]
Niet op SBS, weet ff niet welke zender, dan zou ik even mijn videobandje erbij moeten pakken. Allebei mijn hometown kermissen zijn erin geweest in ieder geval![]()
Hehe, wat wil je weten? Dan zal ik proberen me iets te herinneren.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je bent een expert door ervaring? Vertel eens over je belevenissen door de jaren heen.
Dat je een schokje mee mag krijgen van de kabel en hier weer een kansloos topic opent omdat je haren dan rechtop staan.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:44 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Als het zometeen donker is pak ik een schaar en knip ik de elektriciteitskabel door.
Bedankt voor de uitnodiging. Houd me op de hoogte over wanneer en zo.. ok?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:21 schreef Rio het volgende:
Het beeld klopt. Hippolytushoef (geboren, dus echte hometown) en Den Oever (zes kilometer verder). Die laatste is 100 keer beter.
En de mensen gedragen zich, ja, dronken, kan er niks anders van maken. En er wordt met geld gesmeten.
Moet je gewoon zelf een keer komen meemaken.
Subtiele kick hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Volendam heeft de beste kermis.. gefeliciteerd!
dan word je vanzelf wel zwart als je dat doetquote:Op donderdag 7 april 2005 19:44 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Jah volgens mij ergens in Meiquote:
Hier zijn de data voor de Flora- en Visserijdagen: http://www.visserijdagen.nl/html/index.htmlquote:Op maandag 26 december 2005 14:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitnodiging. Houd me op de hoogte over wanneer en zo.. ok?
Kermissenquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:28 schreef Revelation het volgende:
Kermissen in Noord-Holland(Noordkop) zijn vaak erg gezellig.
Het is al binnen een maandquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:38 schreef Revelation het volgende:
HUH? Megolenjong, denk na.
Ow die gare winter'kermis'. Nee, dat mag toch eigenlijk niet naam kermis dragen, dunkt me.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:40 schreef twisteddlogic het volgende:
2 weken en 3 dagen om precies te zijn
Vanavond een foto?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:01 schreef Revelation het volgende:
Het is wel geinig, maar heeft niks met kermis te maken. Of ze komt weet ik niet, zal eens vragen.
Probeer er anders ff 1 te regelen, is ze wel lekker?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:08 schreef Revelation het volgende:
[..]
Die heb ik niet dus dat word lastig.
Jawel hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:09 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Probeer er anders ff 1 te regelen, is ze wel lekker?
Een leuk linkje voor het vermaak op deze troosteloze middag
Nee niks.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:14 schreef twisteddlogic het volgende:
En dat linkje?
Ja, dank u wel.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:26 schreef twisteddlogic het volgende:
Zo beter?
Doen we!quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:54 schreef Rio het volgende:
[..]
Hier zijn de data voor de Flora- en Visserijdagen: http://www.visserijdagen.nl/html/index.html
Ik wankel dan naast je, gast.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:23 schreef Rio het volgende:
Gezellig. Als je iemand ziet die dronken is ben ik het
Heb je geen atlas? Of weet je het ondertussen alquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. help me, waar ligt het?
quote:Absichtlich zusammenstoßen verboten!
Geen atlas, maar ik heb er wel eens van gehoord volgens mij.. of is dat Clingendael..quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:06 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Heb je geen atlas? Of weet je het ondertussen al
Heb jij geen scooter dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:30 schreef Maisnon het volgende:
Bij ons kun je meestal niet uit de voeten omdat de hele kermis volgeparkeerd staat met scooters
Wie wat waar?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:41 schreef Rio het volgende:
Kosten duur? Kom je net uit de biertent?
Laat ons daarna ff weten of dat gelukt isquote:Op donderdag 7 april 2005 19:44 schreef kansloze_dertiger het volgende: Als het zometeen donker is pak ik een schaar en knip ik de elektriciteitskabel door.
Zal Clingendael wel zijn dan... waar dat ook mag liggen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Geen atlas, maar ik heb er wel eens van gehoord volgens mij.. of is dat Clingendael..
waar woon je dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:04 schreef Tiemie het volgende:
was 't hier maar weer kermis.
Maar dat duurt helaas nog 134 dagen.
Welke club? voetbalclub? SDOUC?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hoe heet die club ook weer.. UDOVV?
genoegquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja die bedoel ik. Ken je daar mensen?
De prachtige tijd komt er weer aan. En hoop dat die kansloze vele slaap loze nachten krijgt!quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Geweldig topic dit!!
Het wordt weer zomer, ze komen weer als paddestoelen uit de grond..
Alleen nog komende nacht. Misschien pak ik straks de Hummer en rijd ik een paar kermisbezoekers doodquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:31 schreef Xtremerides.nl het volgende:
[..]
De prachtige tijd komt er weer aan. En hoop dat die kansloze vele slaap loze nachten krijgt!![]()
![]()
![]()
Gaaf een frustreerde traumitzerde 30er rijdt kermisbezoekers dood!quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:54 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Alleen nog komende nacht. Misschien pak ik straks de Hummer en rijd ik een paar kermisbezoekers dood
Kermis duurt toch middernacht, maar eerder ga ik toch niet slapen.
Geweldig !!!!! Dat ga ook doen als volgende maand de kermis hier volgende maand voor de deur gaat staan zwaaien, zwieren en gillen. Eerst maar eens proberen op 29-4 als het weer BOD is.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:31 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Die achtbaan is misselijk makend......quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Sylvana en ik waren er ook.. (in Deventer)
Iemand dreigde te springen van het reuzenrad en werd nota bene aangemoedigd door het bezopen en drugged up kermisvolk.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Artikel in Elsevier over voorval op de Deventer kermis vorig jaar moet iedereen schaamrood op de kaken bezorgen.
Weinig reacties nog..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wie raadt welk dorp het is, mag een rondje met mij in het reuzenrad.
Nee dat weet je ook nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Onderste... ik dacht Tilburg, maar zeker weten doe ik het niet.
DOENquote:Op donderdag 7 april 2005 19:44 schreef kansloze_dertiger het volgende:
zeker geen kutmarokkanen daar die alles verzieken zoals hierquote:Op donderdag 15 september 2005 22:25 schreef BretsiG het volgende:
Ik ben dertig en ga vaker naar Dutise kermissen, veel gezelliger en VEEEL groter.
[afbeelding]
Deze oa vanaf zaterdag op de oktoberfeste in Munchen te zien.![]()
Hey dat vind ik rot voor je.. waar doen ze dat nu?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:37 schreef dodegod het volgende:
[..]
zeker geen kutmarokkanen daar die alles verzieken zoals hier
eeehquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hey dat vind ik rot voor je.. waar doen ze dat nu?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Sinds de dag.. God is dood verklaard.. sorry, moest ik even aan denken..
dodegod.. coole username!
?? waar wel dan? We maken er een eind aan..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:39 schreef dodegod het volgende:
[..]
eeeh
nou niet in Duitsland, dat is het punt nu juist
Veel kermissen in Nederlandquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
?? waar wel dan? We maken er een eind aan..
mix tussen misantropie en rellen tegen het christendom en de pislamquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
nee, serieus.. hoe kwam je erop als ik vragen mag?
Waar ben jij voor dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:45 schreef dodegod het volgende:
[..]
mix tussen misantropie en rellen tegen het christendom en de pislam![]()
Vroeger had je de vrouw met 6 borsten en kind zonder hoofd. Nu heb je kiek the gayquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat is precies het verband tussen Roze Maandag en de kermis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |