5 minuten per dag om koffie te drinken, maar dat kan nu niet want dan zit ik in de kutherriequote:
Zo, jij hebt lef. Pak alle 3 de fasen in 1 keer, dan weet je zeker dat je die stem niet meer zult horen.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:44 schreef kansloze_dertiger het volgende:
pak ik een schaar en knip ik de elektriciteitskabel door.
Het geluid is zo hard dat het door het raam heengaat.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:01 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
Blijf gewoon binnen man.
Ik zou een goede schaar pakken, want anders kun je er verder geen lol meer aan hebbenquote:Op donderdag 7 april 2005 19:44 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Als het zometeen donker is pak ik een schaar en knip ik de elektriciteitskabel door.
Zet je eigen muziek hard op.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:04 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Het geluid is zo hard dat het door het raam heengaat.
Wat dacht je van de feestweekquote:Op donderdag 7 april 2005 20:28 schreef Sjakie01 het volgende:
Maar TS een kermis is toch altijd in het weekend? Hoezo kan die kermis daar dan al 2 dagen aan de gang zijn? Of begon die op Dinsdag?
Oja klopt ook, op het platteland hebben ze van die dorpsfeesten.quote:
Ik was al eens in Noordwijk aan zee, en daar hadden ze toen een kermis zonder muziek.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:44 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Al twee dagen lang tettert hier van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat de stem van een zwaar mongloïde man en het gedreun van botsauto's. Die kutkermis is een kilometer verderop, maar ik kan hier niet eens buiten zitten want dan word ik doof. Als het zometeen donker is pak ik een schaar en knip ik de elektriciteitskabel door.
quote:Op donderdag 7 april 2005 20:57 schreef GaRleC het volgende:
Kermis = zuipen en aangezien dat je niet aan het zuipen bent......
Ben je kansloos.
Zinvolle intelligente reactiequote:Op vrijdag 8 april 2005 07:33 schreef T42 het volgende:
zit nie zo te miepe! is maar paar dagen miepert en zet gewoon een cd aan mag jij ook tot 22:00 duss anders woon je net goed met je kak buurtjes denk ik
Ja joh, elkaar aflebberen (en de rest) achter de suikerspinkraamquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kermis is leuk voor twaalfjarigen. Barst van de prille romantiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |