Verrek, je hebt gelijk.quote:
Ja hoi.quote:
ik zie een 14.gif staan als posticonquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Verrek, je hebt gelijk.
Maar wat jij daar hebt, is geen oerwoud, maar een compleet berglandschap!![]()
Dat heb ik al lang gedaan, natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:29 schreef Waxxer het volgende:
Nou, hop G_E, een heel huis vol maken met zulke mannen![]()
Nee, dat dan weer niet.quote:Kun je de stand ook veranderen, net als met ogen, kinnen en neuzen?
ik ben niet sexy en/of gewaagd.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat , ga jij nu ook eindelijk daar posten?
Het ziet er keurig uit inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik zie een 14.gif staan als posticon
dus dat is positief?
dat bepalen wij wel aan de hand van de foto'squote:Op vrijdag 8 april 2005 00:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik ben niet sexy en/of gewaagd..
Als ik me goed herinner heb jij al bepaalde foto's gezien dus die hoef (en ga) ik niet opnieuw te posten.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat bepalen wij wel aan de hand van de foto's
en de foto's moeten sexy en gewaagd zijn he
en als piedobbeljoe het kan..![]()
![]()
1 foto van je billenquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner heb jij al bepaalde foto's gezien dus die hoef (en ga) ik niet opnieuw te posten..
Daar mag je dan blijkbaar weer niks over zeggen om de een of andere reden.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat bepalen wij wel aan de hand van de foto's
en de foto's moeten sexy en gewaagd zijn he
en als piedobbeljoe het kan..![]()
![]()
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
1 foto van je billen
en die zit hier in ut archief
quote:wat een goed geheugen trouwens!
Klopt.quote:maar das alleen de achterkant he
DP heeft wat gezegd over de foto's van pie... via de mail naar pie.. zelfquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:41 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Daar mag je dan blijkbaar weer niks over zeggen om de een of andere reden.
Die van Kastanova is trouwens ook niet echt sexy of gewaagd.
Maar Kasta is van zichzelf al gewaagd.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:41 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Daar mag je dan blijkbaar weer niks over zeggen om de een of andere reden.
Die van Kastanova is trouwens ook niet echt sexy of gewaagd.
de reactiesquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat voor nut heeft het nou om anoniem je blote gewaagde dingetjes te gaan posten..
Ik ook nietquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik ben niet sexy en/of gewaagd..
En je bedoelt dat er ook een causaal verband is tussen deze twee gebeurtenissen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
DP heeft wat gezegd over de foto's van pie... via de mail naar pie.. zelf
en die heeft nu een ban..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |