Voor een potloodventer.quote:
Het lijkt me zo mooi als ie dan zegt: "Ik zie u graag." Dat is zoquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz. Lijkt me niet echt een optie. Dan zou ik de hele tijd liggen te lachen door dat accent..
"Allee, bende ge nou nog nie klaar?".
quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:11 schreef creno het volgende:
hmm waarschijnlijk posten we te traag voor je beav
mjah, ik had al zo'n vermoeden.quote:
Het duurde 4 minuten eer je daar antwoord op kreeg, dus tel uit het tijdsverschil.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
mjah, ik had al zo'n vermoeden..
Dat vind ik toch te vaag. Ik zie veel dingen graag. Wil niet zeggen dat ik er mee m'n bed in wil duiken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:14 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Voor een potloodventer.
[..]
Het lijkt me zo mooi als ie dan zegt: "Ik zie u graag." Dat is zo![]()
![]()
.
Ja, kijk dat bedoel ik. Alle voorgaande gevoelens van eventueel sopgenot *floeps* in één keer het raam uit.quote:Of: "Hebt gij ook goesting?".![]()
![]()
Kan je nagaan hoe ik zat te F5en.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:16 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Het duurde 4 minuten eer je daar antwoord op kreeg, dus tel uit het tijdsverschil.
Is dit trouwens een Ultieme_Wens-G_E ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Jaja, je kunt van alles instellen..
F5-junkquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe ik zat te F5en..
Hij kijkt trouwens wel tevreden met z'n nieuwe euhm.. 'outfit'quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:18 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Is dit trouwens een Ultieme_Wens-G_E ?
Vanwege de bakkebaardjes, bedoel ik.![]()
Niet weer over streepjesquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar vooruit. Bakkebaardjes zijn leuk, net als een streepje zonder oerwoud. Maar ja..
Guiltyquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar vooruit. Bakkebaardjes zijn leuk, net als een streepje zonder oerwoud. Maar ja..
Ik deed het bijna in mijn broek van het lachen toen ik dat voor het eerst zag.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij kijkt trouwens wel tevreden met z'n nieuwe euhm.. 'outfit'.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik deed het bijna in mijn broek van het lachen toen ik dat voor het eerst zag.
"Oetsiewakka!!" En daarbij kijkt-ie heel enthousiast in z'n kruis..
quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Guilty
Hoe denk je dat Fok! anders aan die pageviews komt?.
Dit vraagt om verdere uitleg/motivatie/achterliggende reden.quote:
En dit om een filmpje voor de niet Sims2-spelers, maar dat zal wel moeilijk worden.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik deed het bijna in mijn broek van het lachen toen ik dat voor het eerst zag.
"Oetsiewakka!!" En daarbij kijkt-ie heel enthousiast in z'n kruis..
die bestandsnaam ook!quote:
Bril-fucking-jant.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb de F5 funcite zelf onder een extra knop op de muis zitten![]()
zie [m] S&Gquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:24 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dit vraagt om verdere uitleg/motivatie/achterliggende reden.
[..]
En dit om een filmpje voor de niet Sims2-spelers, maar dat zal wel moeilijk worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |