zo tweakerig ben ik niet.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:58 schreef Nuvole het volgende:
[..]
En die heb je zelf anatomisch gecorrigeerd?
Ook dat toefje vuurwerk in bed vind ik zo zielig. Als je dan vuurwerk doet doe het dan goed. Niet dat zielige sprietsje.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:00 schreef creno het volgende:
ik vond het zowiezo belachelijk dat er bij de eerste sims (ik ken alleen dat spel) van die blokjes kwamen als ze gingen douchen... iedereen weet toch hoe een naakt iemand eruit ziet
Amerikanen vinden dat eng.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:00 schreef creno het volgende:
ik vond het zowiezo belachelijk dat er bij de eerste sims (ik ken alleen dat spel) van die blokjes kwamen als ze gingen douchen... iedereen weet toch hoe een naakt iemand eruit ziet
quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
zo tweakerig ben ik niet..
Het is helemaal G_E's werk. Dus dan zal het wel anatomisch correct zijn neem ik aan.
Of Great Expectations houdt van Great _Exaggerations.
Je kunt naar wens verschillende "skins" downloaden. Smooth, zwaar behaard, met tattoo's, piercings...quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:00 schreef error het volgende:
Kan je de schaamhaarfactor instellen?
Ik had eerst Grote Overdrijvingen maar ik vond Great Exaggerations toch vrij briljant al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:04 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Amerikanen vinden dat eng.
[..]
![]()
Grote_Edeledelen![]()
![]()
![]()
Ja. Hoi.quote:
Het gaat er nooit echt knallend aan toe?quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ook dat toefje vuurwerk in bed vind ik zo zielig. Als je dan vuurwerk doet doe het dan goed. Niet dat zielige sprietsje..
Nou heb ik trouwens op zo'n moment nog nooit vuurwerk gezien trouwens. Maar dat kan aan mij en mijn keuzes in euhm..gezelschap liggen..
.
naast wat je op msn opperde?quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:07 schreef Ryan_R het volgende:
En ik ben nog steeds op zoek naar werk. Iemand nog briljante ideen?
Aha. Ik had alleen verwacht dat je de skin 'schattig lief jochie' zou kiezen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je kunt naar wens verschillende "skins" downloaden. Smooth, zwaar behaard, met tattoo's, piercings....
Hmmz. Lijkt me niet echt een optie. Dan zou ik de hele tijd liggen te lachen door dat accent.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:09 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Het gaat er nooit echt knallend aan toe?
Misschien een Vlaams vriendje zoeken. Daar zijn de regels voor vuurwerk minder streng dan hier.
Daar krijg je een plusje voor in de categorie 'Toepasselijke Fantasie'.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik had eerst Grote Overdrijvingen maar ik vond Great Exaggerations toch vrij briljant al zeg ik het zelf..
.
Hé!quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:10 schreef error het volgende:
[..]
Aha. Ik had alleen verwacht dat je de skin 'schattig lief jochie' zou kiezen.
Of is dat deze?
LOLquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Jaja, je kunt van alles instellen..
Today's Choice: Erection number 2.quote:
Voor een potloodventer.quote:
Het lijkt me zo mooi als ie dan zegt: "Ik zie u graag." Dat is zoquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz. Lijkt me niet echt een optie. Dan zou ik de hele tijd liggen te lachen door dat accent..
"Allee, bende ge nou nog nie klaar?".
quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:11 schreef creno het volgende:
hmm waarschijnlijk posten we te traag voor je beav
mjah, ik had al zo'n vermoeden.quote:
Het duurde 4 minuten eer je daar antwoord op kreeg, dus tel uit het tijdsverschil.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
mjah, ik had al zo'n vermoeden..
Dat vind ik toch te vaag. Ik zie veel dingen graag. Wil niet zeggen dat ik er mee m'n bed in wil duiken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:14 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Voor een potloodventer.
[..]
Het lijkt me zo mooi als ie dan zegt: "Ik zie u graag." Dat is zo![]()
![]()
.
Ja, kijk dat bedoel ik. Alle voorgaande gevoelens van eventueel sopgenot *floeps* in één keer het raam uit.quote:Of: "Hebt gij ook goesting?".![]()
![]()
Kan je nagaan hoe ik zat te F5en.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:16 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Het duurde 4 minuten eer je daar antwoord op kreeg, dus tel uit het tijdsverschil.
Is dit trouwens een Ultieme_Wens-G_E ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Jaja, je kunt van alles instellen..
F5-junkquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe ik zat te F5en..
Hij kijkt trouwens wel tevreden met z'n nieuwe euhm.. 'outfit'quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:18 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Is dit trouwens een Ultieme_Wens-G_E ?
Vanwege de bakkebaardjes, bedoel ik.![]()
Niet weer over streepjesquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar vooruit. Bakkebaardjes zijn leuk, net als een streepje zonder oerwoud. Maar ja..
Guiltyquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar vooruit. Bakkebaardjes zijn leuk, net als een streepje zonder oerwoud. Maar ja..
Ik deed het bijna in mijn broek van het lachen toen ik dat voor het eerst zag.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij kijkt trouwens wel tevreden met z'n nieuwe euhm.. 'outfit'.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik deed het bijna in mijn broek van het lachen toen ik dat voor het eerst zag.
"Oetsiewakka!!" En daarbij kijkt-ie heel enthousiast in z'n kruis..
quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Guilty
Hoe denk je dat Fok! anders aan die pageviews komt?.
Dit vraagt om verdere uitleg/motivatie/achterliggende reden.quote:
En dit om een filmpje voor de niet Sims2-spelers, maar dat zal wel moeilijk worden.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik deed het bijna in mijn broek van het lachen toen ik dat voor het eerst zag.
"Oetsiewakka!!" En daarbij kijkt-ie heel enthousiast in z'n kruis..
die bestandsnaam ook!quote:
Bril-fucking-jant.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb de F5 funcite zelf onder een extra knop op de muis zitten![]()
zie [m] S&Gquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:24 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dit vraagt om verdere uitleg/motivatie/achterliggende reden.
[..]
En dit om een filmpje voor de niet Sims2-spelers, maar dat zal wel moeilijk worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |