G_lassiE.quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:20 schreef beaverhausen het volgende:
Volgens mij wil G_E ons iets vertellen.
Wat is er G_E? is Timmy weer in de put gevallen?!
quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:23 schreef wizarddragon het volgende:
Soms..soms denk ik "wat moet ik in hemelsnaam met een fok!mapje?" ach ja.. waarom niet.
Gek, dat denk ik nooit.quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:23 schreef wizarddragon het volgende:
Soms..soms denk ik "wat moet ik in hemelsnaam met een fok!mapje?" ach ja.. waarom niet.
Ik laat me niet intimideren hier.quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Pas op hoor,+
heb ik ook nog.
.
sommigen zijn lief enzoquote:Op vrijdag 8 april 2005 01:27 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Bij een aantal heb ik zoiets van HAHAHAHAH, maar bij sommigen wel hmmmm
![]()
![]()
Kijk, nu komen we ergens.quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Pas op hoor,+
heb ik ook nog.
.
Ja, ik zat ook al te denken wie hier nou als lief gekwalificeerd kan worden. Kunnen er toch niet veel zijn.quote:
Nou....quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:35 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook al te denken wie hier nou als lief gekwalificeerd kan worden. Kunnen er toch niet veel zijn.![]()
dat is aan een iedere ter beoordeling hequote:Op vrijdag 8 april 2005 01:35 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook al te denken wie hier nou als lief gekwalificeerd kan worden. Kunnen er toch niet veel zijn.![]()
only in this topicquote:Op vrijdag 8 april 2005 01:48 schreef wizarddragon het volgende:
nog 5 lieve mensen
5 wat?quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:48 schreef wizarddragon het volgende:
nog 5 lieve mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |