dat was bagger, dit niet.quote:op donderdag 7 april 2005 19:15 schreef leannetjuh-gurl het volgende:
havoc.. die doet al die sara topics elke keer dicht..
wat heeft hij toch tegen sara..
ja, über!quote:op donderdag 7 april 2005 20:50 schreef sara_raats het volgende:
moderator yvonne heeft m`n username aangepast, lief he![]()
gelijk oversteken?quote:op donderdag 7 april 2005 20:57 schreef sara_raats het volgende:
ik ben best wel geil nu, als jullie je pilekkes laten zien post ik mijn borsten okè?
hey, ik heb niet eens een pilekke.quote:op donderdag 7 april 2005 20:57 schreef sara_raats het volgende:
ik ben best wel geil nu, als jullie je pilekkes laten zien post ik mijn borsten okè?
ik zit echt te twijfelen of zij dat is of gewoon iemand die leuk probeert te zijn, wat zegt het ip?quote:
best moedig van je. dat kan ik wel waarderen.quote:op vrijdag 8 april 2005 01:59 schreef sararaats het volgende:
mag ik vriendelijk verzoeken mijn foto's weg te halen?
ik heb geen toestemming gegeven
kan ik ook waarderen. bedoel is beste humor met haarquote:op vrijdag 8 april 2005 02:05 schreef johnny_footballhero het volgende:
best moedig van je. dat kan ik wel waarderen.![]()
ja want als dat mijn foto was, had ik dat denk ik nooit toegegeven.quote:op vrijdag 8 april 2005 02:07 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
kan ik ook waarderen. bedoel is beste humor met haar![]()
omg helemaal overheen gelezenquote:op donderdag 7 april 2005 19:13 schreef bb-king het volgende:
potje met vet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |