Just my 2 centsquote:
ja dat klinkt wel gezellig enzo, maar er is gewoon geen tijd voorquote:Op maandag 30 mei 2005 12:51 schreef Spideyman het volgende:
Gaan we nou nog meeten, of hoe zit dat?
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:01 schreef keijz het volgende:
[..]
ja dat klinkt wel gezellig enzo, maar er is gewoon geen tijd voor
tijdens krezip, racoon en lenny kravitz, dan is het lekker rustig, kun je ook meteen bier drinkenquote:Op maandag 30 mei 2005 21:33 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Just my 2 cents![]()
En wanneer denk ik te gaan eten in dit slopende schema![]()
niet tijdens Racoon wat mij betreft...quote:Op maandag 30 mei 2005 22:26 schreef Boeman het volgende:
[..]
tijdens krezip, racoon en lenny kravitz, dan is het lekker rustig
Meeten kan ook tijdens deze optredens
mwah best welquote:Op maandag 30 mei 2005 22:01 schreef keijz het volgende:
[..]
ja dat klinkt wel gezellig enzo, maar er is gewoon geen tijd voor
tijdens krezip, lenny kravitz en Simple plan danquote:Op maandag 30 mei 2005 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet tijdens Racoon wat mij betreft...
onder Lenny speelt er teveel ander moois, maar onder krezip zou kunnen wat mij betreftquote:Op maandag 30 mei 2005 22:30 schreef Boeman het volgende:
[..]
krezip, lenny kravitz en Simple plan dan(en eventueel Eagles of death metal)
of zijn er ook krezipfans () in de huis?
ga jij ook?quote:Op maandag 30 mei 2005 12:51 schreef Spideyman het volgende:
Gaan we nou nog meeten, of hoe zit dat?
je hebt gelijkquote:Op maandag 30 mei 2005 22:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
onder Lenny speelt er teveel ander moois, maar onder krezip zou kunnen wat mij betreft![]()
ook jij hebt gelijkquote:
ik heb geen acrobat hier op dit pctje dus ik kan de plattegrond op de site niet bekijken. Maar bij een ontmoetingszuil ofzo (zijn er dacht ik 2 vanquote:Op maandag 30 mei 2005 23:15 schreef peaceman het volgende:
waar spreken we af dan? en vooral: wie komen er allemaal?
bedenk es een, die het dichtste bij de ingang?quote:Op maandag 30 mei 2005 23:21 schreef peaceman het volgende:
welke van de 2 dan? anders wordt het een lowlands meet: goed bedoeld, maar geen succes...
* Spideyman zal zeker van de partij zijnquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:51 schreef keijz het volgende:
Tijdens Krezip spelen de Eagels Of Death Metal, en dat is leuk
maar dan meeten we gewoon bij de Tent Stage zodat we nog wel kunnen luisteren
quote:Op maandag 30 mei 2005 23:24 schreef peaceman het volgende:
tja....ehmm misschien een apart topic maken? kunnen anderen er ook suggesties voor doen en kunnen we ook kijken of er belangstelling voor is....
Ah.. zoiets als Pinkpop 94 en Rock im Ring heeft dat ook gehad: wel makkelijk hoef je niet zo ver te lopen en roadies hebben alle tijd om op het ene podium iets op te bouwen. Kan ook niet anders met REM en een week daarvoor Rammstein. Want ik neem aan dat het terrein niet helemaal veranderd wordt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:07 schreef Spideyman het volgende:
Wat me nu pas opvalt: Main Stage 1 en 2 staan pal naast elkaar
Ideaal, kan ik tenminste van Lenny naar REM komen.....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:07 schreef Spideyman het volgende:
Wat me nu pas opvalt: Main Stage 1 en 2 staan pal naast elkaar
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:40 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ideaal, kan ik tenminste van Lenny naar REM komen.....
bij dat boompje daarvoor die tent dan??quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:51 schreef keijz het volgende:
Tijdens Krezip spelen de Eagels Of Death Metal, en dat is leuk
maar dan meeten we gewoon bij de Tent Stage zodat we nog wel kunnen luisteren
Mits die boom niet gebruikt wordt als pisplekquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:06 schreef Boeman het volgende:
[..]
bij dat boompje daarvoor die tent dan??
[afbeelding]
![]()
als het idd een pisplek is, hangt het af van de windquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Mits die boom niet gebruikt wordt als pisplek![]()
Anders is het meetingpoint iets ten zuiden van die boom misschien ook wel een goeie plek.
Lijkt me een goed plan. Wie, wanneer en waar.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:20 schreef Boeman het volgende:
maargoed, we wachten dus met een opkomstlijst tot het volgende (meeting)topic?
daar heb je gelijk in. Kom jij trouwens niet?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:39 schreef calvobbes het volgende:
Voor die meeting kunnen jullie toch ook een apart topic voor openen?
Denk dat er ook wel behoefte is aan een RiP topic over de actes enzo en dat niet iedereen die dat wil lezen behoefte heeft aan jullie meetingplannen
jij?quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:47 schreef keijz het volgende:
maar okay, wie opent er een meet topic?
is er niet ergens een busmaatschappij in de buurt die van die reizen heeft? Scheelt je geld denk ik.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:59 schreef Zjenitha het volgende:Waaaaah ik ga ook !! Ben echt super benieuwd naar Queens of the Stoneage en naar Lenny Kravitz.
Maareuh... ik hoorde dat de treinen vanuit Den Bosch niet rijden die nacht als je terugmoetZijn er toevallig goedkope hotels of campins in de buurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |