abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 april 2005 @ 12:23:36 #101
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26267744
Ik denk dat je op een wat aggressievere aanpak moet overgaan, op deze manier wordt het niets
Vampire Romance O+
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:07:13 #102
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_26273295
quote:
Op donderdag 7 april 2005 15:38 schreef Beroepsgokker het volgende:
Nou duidelijkere hints kun je niet krijgen??

Volgens mij kan dat gesprek samengevat worden als "Ik wil heel graag wat met je maar zou niet weten hoe ik dat duidelijk kan maken" .
zoiets ja?
  woensdag 20 april 2005 @ 02:23:06 #103
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_26365824
Heel volwassen van je!
Maarrr,
ze zei toch zelf dat ze je leuk vond.. min of meer?
En nu zegt ze dat ze eigenlijk ook niets voor je voelt?
Ben je dan niet bang dat, wanneer jullie vrienden blijven en jij ontmoet een leuk meisje, je wordt verliefd blabla.. dat zij dan niet jaloers wordt??
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_26368431
Ik herken een heleboel van mezelf in dit verhaal, van wat je verteld over -haar- dan hè?
Je hebt al heel lang een gewone vriend(in), en "opeens" valt je op dat dat toch wel een goede jongen/meisje is. Maar de persoon in kwestie heeft je nog nooit aangegeven jou wel als "neukbaar" te zien, dus je poked het zo eens aan in een gesprek, waarop hij (onvermijdelijk) na gaat denken, en aangezien je al vrienden bent, hoef je eigenlijk alleen nog maar die hormonen aan te maken. Als je veel aan iemand denkt, is het heel makkelijk jezelf iets "aan te praten".

dus je geeft aan dat je idd haar leuk vind, en vervolgens "heb" je die persoon eigenlijk al, en weet je ineens niet meer of je het meende. Je wil een goede vriend toch ook niet voor het lapje houden?

Oftewel, gewoon van genieten, al is ze een "gewone" vriendin, je kan haar ook gewoon neuken hoor (relatie). Als je tegen iemand aanloopt waar je meteen die gevoelens bij hebt, gaat het weer te snel (tis nooit goed).
Als ze handtastelijk is, haar de volgende keer in haar ogen aankijken, terwijl je haar handen vast hebt, als ze je blik "lang" vast houd, en evt. wegdraait en bloost, dan weet je genoeg, gewoon nog een keer met haar over hebben, dat een relatie toch eigenlijk diepe vriendschap is, met aantrekkingskracht.

pfew, genoeg... succes
And the druids turn to stone...
pi_26369215
Ik geloof dat het nu heel dringend tijd wordt voor Pirate_Jim om ingelicht te worden over de laddertheorie, intellectual whores and pimps: http://www.intellectualwhores.com

Pirate_Jim: je zal, net zoals heel veel andere mannen, hier veel in herkennen. Vergeet ook niet om daar op het forum te kijken..
Homo Sapiens have outgrown their use.
-David Bowie ('Oh! You Pretty things', Hunky Dory, 1971)
pi_26372655
quote:
Op woensdag 20 april 2005 02:23 schreef stijgende_ster het volgende:
Heel volwassen van je!
Maarrr,
ze zei toch zelf dat ze je leuk vond.. min of meer?
En nu zegt ze dat ze eigenlijk ook niets voor je voelt?
Ben je dan niet bang dat, wanneer jullie vrienden blijven en jij ontmoet een leuk meisje, je wordt verliefd blabla.. dat zij dan niet jaloers wordt??
Het rare was dat ze niet zei "Ik wil vrienden met je blijven, ik vind je niet leuk op die manier" of iets in die trend. Ze zei dat ze niet wist wat ze bedoelde en dat we er wel verder over kunnen praten maar dat ze dan bang is dat het net zo vaag blijf of nog vager wordtt. Daarbij zei ze dat ze gewoon vrienden wilde blijven. Geen idee hoe je dat moet opvatten..

Als ze jaloers wordt wanneer ik een leuk meisje ontmoet... so what? Ik kan niet rekening houden met eventuele gevoelens die ze zou kunnen hebben. Als zij jaloers zou zijn en er problemen mee zou hebben, dan zou ze met mij er over moeten praten... maar veel kan ik er niet aan doen..
quote:
Op woensdag 20 april 2005 09:56 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik herken een heleboel van mezelf in dit verhaal, van wat je verteld over -haar- dan hè?
Je hebt al heel lang een gewone vriend(in), en "opeens" valt je op dat dat toch wel een goede jongen/meisje is. Maar de persoon in kwestie heeft je nog nooit aangegeven jou wel als "neukbaar" te zien, dus je poked het zo eens aan in een gesprek, waarop hij (onvermijdelijk) na gaat denken, en aangezien je al vrienden bent, hoef je eigenlijk alleen nog maar die hormonen aan te maken. Als je veel aan iemand denkt, is het heel makkelijk jezelf iets "aan te praten".

dus je geeft aan dat je idd haar leuk vind, en vervolgens "heb" je die persoon eigenlijk al, en weet je ineens niet meer of je het meende. Je wil een goede vriend toch ook niet voor het lapje houden?

Oftewel, gewoon van genieten, al is ze een "gewone" vriendin, je kan haar ook gewoon neuken hoor (relatie). Als je tegen iemand aanloopt waar je meteen die gevoelens bij hebt, gaat het weer te snel (tis nooit goed).
Als ze handtastelijk is, haar de volgende keer in haar ogen aankijken, terwijl je haar handen vast hebt, als ze je blik "lang" vast houd, en evt. wegdraait en bloost, dan weet je genoeg, gewoon nog een keer met haar over hebben, dat een relatie toch eigenlijk diepe vriendschap is, met aantrekkingskracht.

pfew, genoeg... succes
Ja, ik begrijp wel wat je zegt. Ik heb alleen geen zin in een pure sex relatie waarbij je dus ook nog vrienden bent. Dat kwam in dat vage gesprek toevallig toen ook ter sprake en toen heb ik dat ook gezegd. Dingen zoals dat gaan uiteindelijk gewoon fout... Je moet zoiets helemaal niet doen als je gevoelens hebt voor die persoon en die persoon niet op die manier wat voelt voor jou. Dan vraag je om problemen. Voor mij is het vrienden of een echte relatie.. Niet iets daar tussen in. Ik vind beide best en op dit moment is het dan vrienden. Urgh ben moe dus hoop dat dat een beetje logisch was...
quote:
Op woensdag 20 april 2005 10:40 schreef dennisjv het volgende:
Ik geloof dat het nu heel dringend tijd wordt voor Pirate_Jim om ingelicht te worden over de laddertheorie, intellectual whores and pimps: http://www.intellectualwhores.com

Pirate_Jim: je zal, net zoals heel veel andere mannen, hier veel in herkennen. Vergeet ook niet om daar op het forum te kijken..
Sorry, ik heb dat al een keer gelezen en ik vind dat onzin. Je kan niet iedereen op een hoopje gooien en dan een theorie erop stempelen. Das net zoiets als de mensen die roepen "Als je zegt dat je haar leuk vindt is je vriendschap gedoemd!! GEDOEMD!!" Elke situatie is anders. Ik heb wel wat beters te doen dan de hele dag in mijn hoofd met de ladder theorie rond te spoken
I like pie.
  woensdag 20 april 2005 @ 13:20:07 #107
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_26373025
Wat een kut-verhaal... zelfs ik ben nu in de war, man...
Als je die meid een beurt wil geven moet je dat doen, maar hou het voortaan wat korter, ja!
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')