Je kan van dat "WTF"-gevoel beter een "Want To Fuck"-gevoel maken.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:48 schreef Pirate_Jim het volgende:
[..]
Nou het gesprek ging gewoon zo vaag...
Laat ik het zo zeggen: We hadden allebei een WTF gevoel. Natuurlijk ga je twijfelen als je er helemaal niet mee bezig bent en zoiets uit het niets komt. Zou jij dat ook niet doen? Ik weet niet wat ik er helemaal van moet maken.
het is overdagquote:Op donderdag 7 april 2005 22:47 schreef releaze het volgende:
jeetje, ik wil wel weten hoe het morgen allemaal gaat verlopenHeel hoog soapgehalte, ik krijg al vlinders in mn buik alleen maar bij het lezen van zo'n situatie
Ik weet niet hoe laat je dr morgen gaat zien, hoop niet smorgens..Dan zijn de meeste mensen nog zo nuchter. Overdag ook wel, maar savonds dan zijn mensen meestal gewoon een stuk losser enzo... Ik denk ook dat je smorgens al snel het "forget i ever said it" antwoord krijgt als je dr over witl beginnen ofzo...
Dat maakt toch niet uit?quote:Op donderdag 7 april 2005 22:53 schreef Pirate_Jim het volgende:
het is overdag2 uur 's middags heb ik bij haar thuis afgesproken... Gaan we filmpjes kijken....
Wacht maar af. Morgen ben je het met ons eensquote:En fijn dat je mijn leven vergelijkt met een soap.
Nee hoor, ik dacht ook dat het niet uit zou maken... maar ja ik hoor net dat 's avonds eigenlijk de geschikte tijd daarvoor is.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:00 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit?
tenzij je strategie eruit bestaat haar dronken te voeren, dan lijk je nu opeens een alcoholist...
[..]
Mijn leven lijkt meer op opsporing verzocht, ben altijd de weg kwijt.quote:Wacht maar af. Morgen ben je het met ons eens
Ze werken de populariteit tegen!quote:Op donderdag 7 april 2005 22:53 schreef Pirate_Jim het volgende:
[afbeelding] (Geloof dat deze smilie aanslaat)
Valt wel mee hoor, kijk maar hoe weinig duidelijk je zelf bentquote:- vrouwen zijn verwarrend en misschien was het beter geweest als ik homo was want mannen zijn gewoon duidelijk
Point made!quote:Op donderdag 7 april 2005 23:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, kijk maar hoe weinig duidelijk je zelf bent
Mij niet...quote:Op donderdag 7 april 2005 15:34 schreef Takemenow het volgende:
Ontopic: Kijk nou maar uit voor je zegt dat je dr leuk vind.... Kost je zo je vriendschap... Been there![]()
Nou ja ik merk het allemaal wel over een paar uur.. Ga 1 uur weg en ben er dan ongeveer twee uur er. Ik hoop dat haar moeder er niet is want dan praat natuurlijk weer zo makkelijkquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:53 schreef Cruoninga het volgende:
Ben ik de enige die niet ziet wat het is? ---> [afbeelding]
Jezus ofzo, mja... [afbeelding], ik zie het er niet in.
Ze vind je leuk trouwens, om nog maar even ontopic te reageren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |