Ik snap er echt niks van.. ben net al in de auto (!) met laptop aan het kloten geweest met dit ding, en hier thuis doet ie 't ook niet.
Ik had bij een maat van me opgeladen, via het stroomnet. Heb zown USB2/Firewire-Dock connector gekocht, waarmee 'ie kan opladen en muziek overzetten.
Nu rag ik dus dat USB ding dr in, de andere stekker in mn iPod, en ik krijg zown dikke error dat ie nieuwe hardware heeft gevonden en gaat installeren, ding zoekt zelf het bestand 'iPodSetup.exe' op, die ik heb gedowload van de Apple site.
Hierna zegt ie dat de hardware niet goed is geïnstalleerd en misschien hierdoor niet goed werkt.. Daarna resette ik maar ff, ook zonder resultaat. Daarna zown updater gedownload, na heel vaak resetten van de iPod (MENU en middelste knop ff ingedrukt houden), krijg ik zo'n appeltje, en daarna het volgende plaatje, constant:
![]()
Ik denk dat dit wil zeggen dat 'ie aan de stroom moet, maar hij zit al met USB verbonden aan mijn pc!
Ik kan ook nergens terugvinden dat dat ding aangesloten is aan mijn systeem, iTunes herkent em niet, en als ik die updater weer draai, zegt ie eerst dat er geen iPod is gevonden.
Kortom: hoe zorg ik er voor dat windows mijn Mini'tje ontdekt, en accepteert? Heeft iemand misschien nog ergens drivers staan? Kan natuurlijk zijn dat mijn CD niet goed is ofzo..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.