Wat een aansteller zeg alsof je persee een mac moet hebben om een ipod te kunnen gebruiken.. en een computer een een mp3 speler zijn 2 heel andere dingen hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:51 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Jammer dat de iPod nu zo bereikbaar is voor iedereen. En dat alle PC mensen () nu ook in eens met zo een ding lopen en wel blijven zeuren over Apple computers. Koop dan verdomme geen iPod !
Kneus.quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:51 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Jammer dat de iPod nu zo bereikbaar is voor iedereen. En dat alle PC mensen () nu ook in eens met zo een ding lopen en wel blijven zeuren over Apple computers. Koop dan verdomme geen iPod !
Probleem opgelost. Op de een of andere manier zocht I-tunes alleen op een van de twee harde schijven die ik heb, en de map met bijna alle muziek stond op die andere. Kwestie van even kopieren naar schijf nr. 1 en toen begreep I-tunes het ineens.quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:46 schreef Maaark het volgende:
Misschien een soort hele simpele Kazaa-beveiliging?
Vreemd.
Sorry dat ik zo uitviel trouwens, ik dacht dat je gewoon mappen naar je ipod aan het verslepen was
quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:13 schreef LuQas het volgende:
[..]
Probleem opgelost. Op de een of andere manier zocht I-tunes alleen op een van de twee harde schijven die ik heb, en de map met bijna alle muziek stond op die andere. Kwestie van even kopieren naar schijf nr. 1 en toen begreep I-tunes het ineens.
* LuQas is nu weer blij
Als je een audiocd in je computer stopt, wordt deze ook weergegeven binnen I-tunes, in het linkeroverzichtsscherm (dus waar ook Bibliotheek en Partyshuffle e.d. staan). Als je dan op die cd klikt kom je in een scherm waar alle nummers weergegeven worden en daar moet je rechtsboven op een knop drukken die volgens mij uit een muzieknooit bestaat en die 'importeren' betekent, vervolgens gaat I-tunes aan het werk.quote:Op maandag 18 april 2005 13:40 schreef NijntjesUk het volgende:
Ok tot zover lukt t allemaal prima, maar zodra ik muziek vanaf een audio-cd erop wil plaatsen, gaat het mis. Als er in beeld verschijnt wat ik zou willen doen, kies ik voor importeren in I-Tunes, helaas gebeurt er dan verder niets.
Heb al verschillende cd's geprobeerd (zowel kopie-cd's als originele), maar het lijkt niets uit te maken. Wie helpt?
Als je een audiocd in je computer stopt, wordt deze ook weergegeven binnen I-tunes, in het linkeroverzichtsscherm (dus waar ook Bibliotheek en Partyshuffle e.d. staan). Als je dan op die cd klikt kom je in een scherm waar alle nummers weergegeven worden en daar moet je rechtsboven op een knop drukken die volgens mij uit een muzieknooit bestaat en die 'importeren' betekent, vervolgens gaat I-tunes aan het werk.quote:Op maandag 18 april 2005 13:40 schreef NijntjesUk het volgende:
Ok tot zover lukt t allemaal prima, maar zodra ik muziek vanaf een audio-cd erop wil plaatsen, gaat het mis. Als er in beeld verschijnt wat ik zou willen doen, kies ik voor importeren in I-Tunes, helaas gebeurt er dan verder niets.
Heb al verschillende cd's geprobeerd (zowel kopie-cd's als originele), maar het lijkt niets uit te maken. Wie helpt?
Dat gebeurt dus niet. I-Tunes geeft niets weer in dat scherm.quote:Op maandag 18 april 2005 15:42 schreef LuQas het volgende:
[..]
Als je een audiocd in je computer stopt, wordt deze ook weergegeven binnen I-tunes, in het linkeroverzichtsscherm (dus waar ook Bibliotheek en Partyshuffle e.d. staan). Als je dan op die cd klikt kom je in een scherm waar alle nummers weergegeven worden en daar moet je rechtsboven op een knop drukken die volgens mij uit een muzieknooit bestaat en die 'importeren' betekent, vervolgens gaat I-tunes aan het werk.
Dat scherm dat in het beeld verschijnt met wat je wilt krijg ik ook steeds, maar het gaat er dus om dat je het niet daar, maar in I-tunes zelf laat weten dat je de cd wilt importeren.
Ephpodquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:50 schreef tonks het volgende:
Weet iemand dat andere programma om liedjes op je ipod te zetten? itunes loopt te irriteren
Ik heb een iPod mini via internet gehaald, zonder bon enzo.. die had ie niet meer zegt ie.quote:Op maandag 11 april 2005 23:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nou, ze is even langs de macstore geweest, en ze kunnen aan je serial zien wanneer je iPod verkocht is - schijnbaar, en deze is uit maart 2005. Dus ze heeft gewoon recht op garantie via de koeriersdienst van Apple. Die kerel bij de macstore vermoedde dat de harde schijf naar de kl*te is, is dus dat ze waarschijnlijk wel een nieuwe krijgt.
Apple
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |