abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26055320
quote:
Op donderdag 7 april 2005 18:16 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik doe het liever op brood.
pi_26055631
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  FOK!fotograaf vrijdag 8 april 2005 @ 00:22:44 #28
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_26062261
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:05 schreef Duckman het volgende:
Als ik het goed lees gelden die 35,- administratiekosten alleen als je binnen drie jaar na het einde van het abonnement weer opnieuw eentje wilt aangaan. Als je nu lid wordt ben je dat voor ten hoogste vier maanden, waarna je kunt kiezen of je wilt stoppen of doorgaan.
Ik kan ook niet anders ontdekken dat dat het geval is.

Eens kijken hoeveel een retourtje naar Groningen is. http://www.ns.nl
You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
  vrijdag 8 april 2005 @ 12:26:15 #29
118716 fnaticroach
wat is het lot nu eigenlijk
pi_26069574
nu utopolis nog mee! zijn volgens mij meer steden mee gebaat
  Redactie Games vrijdag 8 april 2005 @ 12:47:22 #30
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_26070101
Hoeveel goeie films komen er nou eigenlijk uit in een maand
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 8 april 2005 @ 17:05:40 #31
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_26075988
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 12:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hoeveel goeie films komen er nou eigenlijk uit in een maand
Daar dacht ik ook al aan.
Het heeft alleen zin als je meer dan 3x per maand naar de film gaat.
En als ik nu naar de afgelopen 2 maanden kijk, dan haal ik de 3x per maand niet. Want de Pathé is niet de enige bioscoop waar ik naar toe ga.

Dit heeft volgens mij alleen maar zin als je elke week naar de sneak gaat of als je werkeljik alle films wilt zien (inclusief bagger).
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_26081868
Kosten voor 4 maanden.

maandtarief 4 * 17,50¤ = 70¤
administratiekosten = 35¤

Totaal 105¤

Daar kun je in Eindhoven ook 19x naar voor de bioscoop gaan. Komen er uberhaupt wel zoveel (goede) films uit?
Volgens mij niet!
  FOK!fotograaf vrijdag 8 april 2005 @ 23:37:28 #33
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_26086397
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 20:48 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
Kosten voor 4 maanden.

maandtarief 4 * 17,50¤ = 70¤
administratiekosten = 35¤

Totaal 105¤

Daar kun je in Eindhoven ook 19x naar voor de bioscoop gaan. Komen er uberhaupt wel zoveel (goede) films uit?
Volgens mij niet!
Waar lees jij 35 euro admin kosten?

Die zijn er alleen als:
quote:
3.4 Indien een Abonnement is opgezegd conform Artikel 4.1/ 4.2 dan wel is beëindigd conform Artikel 3.2 en de voormalig Abonnee wil binnen 3 jaar na het einde van het Abonnement een nieuw Abonnement afsluiten, geldt dat het Abonnement wordt aangegaan voor onbepaalde tijd en is naast de maandelijkse abonnementsprijs een éénmalig bedrag van ¤ 35,- aan administratiekosten verschuldigd welke direct aan de kassa dient te worden voldaan.
You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
  zaterdag 9 april 2005 @ 15:05:12 #34
77646 Satchmo
Ge hebt t of ge hebt t nie he!
pi_26097423
Nee hoor, je kan nu een proefabonnement kopen voor 4 maanden en je betaald ¤ 17,50 per maand.

Hans Unger
Theatermanager Pathé Groningen

-----Oorspronkelijk bericht-----
Verzonden: zaterdag 9 april 2005 12:01
Aan: Pathé Groningen
Onderwerp: Pathé Unlimited klantenservice

Vraag: Algemene voorwaarden van de Pathé Unlimited Kaart

bioscoop: Pathé Groningen
kaartnr:

Vragen:
Hallo,

Ik heb even een vraag.. als ik bij jullie een abbo afsluit.. heb ik dan meteen 35 euro administratiekosten..? of is dit alleen wanneer ik hem daarna aanvraag?

Dat is nu nog een beetje onduidelijk?

Groet Peter-Paul
MAAR EEN KOE IS GEEN.............
pi_26099540
Klinkt goed,voor een maand
pi_26099920
Als ik ook gratis mag eten erbij neem ik hem
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_26100955
En een quote maar weer van de site.
quote:
Geldig in alle Pathé bioscopen in Nederland
Onbeperkt naar de film voor ¤ 17,50 per maand
Vrijblijvend 4 maanden op proef
Direct profiteren van Pathé Unlimited

ZO VAAK NAAR DE FILM ALS JE WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland. En dat voor maar ¤ 17,50 per maand!

VRIJBLIJVEND 4 MAANDEN OP PROEF
Je kunt nu heel eenvoudig kennis maken met Pathé Unlimited door een proefabonnement af te sluiten voor 4 maanden. Na deze periode eindigt je abonnement automatisch.

DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf je in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in Pathé Groningen. Dan kun je direct profiteren van dit unieke aanbod. Vergeet alleen niet je legitimatiebewijs mee te nemen.

Dit is ook wel belangrijk:
quote:
Artikel 7 Betaling
7.1 Het abonnementsgeld is maandelijks verschuldigd en wordt, met uitzondering van de eerste maand, maandelijks via een automatische incasso voldaan. De eerste termijn dient direct aan de kassa van de bioscoop te worden betaald.
7.2 Door ondertekening van de abonnementsovereenkomst machtigt de Abonnee Pathé, dan wel een door Pathé aan te wijzen derde, tot incasso van het abonnementsgeld.
7.3 De incasso van het maandelijks verschuldigde abonnementsgeld vindt plaats op de 28e van iedere maand.
7.4 Het is niet mogelijk de betaling van het abonnementsgeld aan de kassa van een Bioscoop te voldoen, met uitzondering van de betaling van de eerste termijn.
7.5 Indien de incasso, om welke reden dan ook, storneert behoudt Pathé zich het recht voor haar verplichtingen onder het Abonnement op te schorten en de Pathé Unlimited kaart buiten gebruik te stellen. De Pathé Unlimited kaart wordt weer in gebruik gesteld zodra het verschuldigde abonnementsgeld op de rekening van Pathé is bijgeschreven. De Abonnee heeft geen recht op restitutie van abonnementsgeld over de periode dat de Pathé Unlimited kaart buiten gebruik is geweest.
  zaterdag 9 april 2005 @ 17:32:08 #38
58276 nederhorror.nl
Wieken des Doods
pi_26101609
quote:
Op donderdag 7 april 2005 18:19 schreef longinus het volgende:
het is 17,50 euro per maand, dat is dus 70 euro voor 4 maanden +admin kosten.
Die administratiekosten hoef je niet te betalen als je voor de eerste keer een pas haalt. Staat duidelijk in de voorwaarden.

3.4 Indien een Abonnement is opgezegd conform Artikel 4.1/ 4.2 dan wel is beëindigd conform Artikel 3.2 en de voormalig Abonnee wil binnen 3 jaar na het einde van het Abonnement een nieuw Abonnement afsluiten, geldt dat het Abonnement wordt aangegaan voor onbepaalde tijd en is naast de maandelijkse abonnementsprijs een éénmalig bedrag van ¤ 35,- aan administratiekosten verschuldigd welke direct aan de kassa dient te worden voldaan.
Nederhorror leeft! | www.nederhorror.nl
pi_26102882
Als je die administratiekosten niet wilt betalen zul je altijd lid moeten blijven. Ook als je ergens stage gaat lopen of op vakantie gaat, etc.

Dat kost ook geld.
pi_26103065
ik denk dat ie best wel overdraagbaar is, waarschijnlijk komt er alleen je naam op te staan (of nog niet eens). je kop komt er iig niet op te staan...
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:56:25 #41
58276 nederhorror.nl
Wieken des Doods
pi_26110839
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 18:36 schreef erik-de-perik het volgende:
ik denk dat ie best wel overdraagbaar is, waarschijnlijk komt er alleen je naam op te staan (of nog niet eens). je kop komt er iig niet op te staan...
Natuurlijk komt je pasfoto erop. Het is persoonsgebonden.
  zaterdag 9 april 2005 @ 23:00:55 #42
58276 nederhorror.nl
Wieken des Doods
pi_26110986
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 18:27 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
Als je die administratiekosten niet wilt betalen zul je altijd lid moeten blijven.[/b]
Of pas weer een abonnement nemen als er drie jaar verstreken zijn sinds de beëindiging.
quote:
[b] Ook als je ergens stage gaat lopen of op vakantie gaat, etc. Dat kost ook geld.
Zeg, Pathé is natuurlijk niet verplicht om met een dergelijke pas te komen. Het is een goed initiatief. Er zitten altijd haken en ogen aan, maar voor mensen die vaak naar de film gaan is dit een uitkomst.
  zaterdag 9 april 2005 @ 23:05:26 #43
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_26111118
quote:
Op donderdag 7 april 2005 20:01 schreef Wokkel1982 het volgende:

[..]

ja ik zat even van wtf?
maar pathe als beleg
  zaterdag 9 april 2005 @ 23:09:05 #44
12621 tcr
*nix 4ever
pi_26111247
Alleen jammer dat IMAX niet geldig is, die zit op 10 minuten fietsen van mijn werk. Nou ja dan maar met de Metro de stad in. Eind van de maand toch toevallig naar Groningen, even kaartje halen dus toch maar in de ArenA filmpies kijken anders vermogen kwijt van OV-kosten...
pi_26111572
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 23:09 schreef tcr het volgende:
Alleen jammer dat IMAX niet geldig is, die zit op 10 minuten fietsen van mijn werk. Nou ja dan maar met de Metro de stad in. Eind van de maand toch toevallig naar Groningen, even kaartje halen dus toch maar in de ArenA filmpies kijken anders vermogen kwijt van OV-kosten...
Ik parkeer altijd bij duivendrecht en ga dan met de metro naar bijlmer. Is altijd nog goedkoper (2,56) dan parkeren onder de bios (3,60 met uitrijkaart). Alleen je wordt in dit kloteland genaaid waar ze je kunnen naaien, dus voor 3 stationnetjes met de metro ben je 3 strippen kwijt. (zonegrens zit op Strandvliet Arena). Dus ik rij 1 stationnetje zwart (1,70) OF bij goed weer loop ik van Duivendrecht naar de bios (gratis).

Met zo'n abo kost het bezoeken van een niets extra's meer. (ik ga nu ook al gemiddeld 1x per week naar de bios, dus met zo'n abo vallen alle beperkingen weg).
Don't hurry, be crappy!
  zaterdag 9 april 2005 @ 23:24:32 #46
12621 tcr
*nix 4ever
pi_26111719
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 23:19 schreef RiDo78 het volgende:

[..]

Ik parkeer altijd bij duivendrecht en ga dan met de metro naar bijlmer. Is altijd nog goedkoper dan parkeren onder de bios. Alleen je wordt in dit kloteland genaaid waar ze je kunnen naaien, dus voor 3 stationnetjes met de metro ben je 3 strippen kwijt. (zonegrens zit op Strandvliet Arena). Dus OF ik rij 1 stationnetje zwart OF ik loop van Duivendrecht naar de bios (bij goed weer).
Zet hem dan bij Holendrecht (2 stations de andere kant op), dan heb je maar 1 zone (wel twee strippen).

Je kunt trouwens een uitrij-kaart kopen bij de Pathé ArenA, voor die euro ga ik niet met die pr*t metro (vertraging kennen ze niet, er vallen alleen metro's uit). Nu ik vlakbij woon ga ik echter lekker met de fiets, stevig vastknopen en een goede fietsverzekering...
pi_26120714
hmms vvv van groningen meedacht ofzo ?
iedereen dagje groningen doen

laatste tijd niet zo vaak naar de bios gegaan (prijs is alleen maar omhoog gegaan)
maar voor deze prijs begint het wel weer interessant te worden

maargoed er zit geen addertje aan dat je over een tijdje verplicht wordt naar groningen te gaan voor verlengen oid ?
eenmalig een reis naar groningen ?
quote:
Filmvoorstelling: Iedere reguliere filmvoorstelling in een Bioscoop;
in ieder geval niet zijnde premières, besloten voorstellingen en IMAX voorstellingen.
premières bedoelen ze alleen mee de eenmalige premières (speciale voorstellingen?) of gaat het hier algemeen om films in de 1e week ?
en wat zijn imax voorstellingen ?

ook erg jammer :
quote:
5.1 De Abonnee is verplicht voor iedere te bezoeken Filmvoorstelling een toegangsbewijs te halen aan de kassa van de Bioscoop waar de voorstelling plaats vindt.
5.4 Het toegangsbewijs kan maximaal 1 uur voor aanvang van de Filmvoorstelling aan de kassa worden opgehaald.
5.5 Een toegangsbewijs voor een volgende Filmvoorstelling kan pas worden opgehaald 2 uur na begin van de Filmvoorstelling waarvoor reeds een toegangsbewijs is opgehaald.
even snel naar een film gaat dus niet (minimaal uur vantevoren, en verplicht rij kassa, en niet automaat)
en 2 films op een avond wordt ook lastig...

[ Bericht 27% gewijzigd door ddx op 10-04-2005 13:38:24 ]
  zondag 10 april 2005 @ 13:59:34 #48
17950 SomeDude
What Dude?
pi_26121303
quote:
Op zondag 10 april 2005 13:31 schreef ddx het volgende:
hmms vvv van groningen meedacht ofzo ?
iedereen dagje groningen doen

laatste tijd niet zo vaak naar de bios gegaan (prijs is alleen maar omhoog gegaan)
maar voor deze prijs begint het wel weer interessant te worden

maargoed er zit geen addertje aan dat je over een tijdje verplicht wordt naar groningen te gaan voor verlengen oid ?
eenmalig een reis naar groningen ?
Da's niet echt een addertje, tenminste, niet in de zin dat zij er iets mee op schieten. Dat zou puur klanten pesten zijn, dus lijkt me niet dat dat het geval is.
[b]De waarheid is een raadsel, en het gaat als volgt; 't is een goeie vriend maar altijd te laat.[/b]
  zondag 10 april 2005 @ 17:35:14 #49
12621 tcr
*nix 4ever
pi_26126385
quote:
Op zondag 10 april 2005 13:31 schreef ddx het volgende:

ook erg jammer :
[..]

even snel naar een film gaat dus niet (minimaal uur vantevoren, en verplicht rij kassa, en niet automaat)
en 2 films op een avond wordt ook lastig...
Er staat maximaal niet minimaal. Ik neem aan dat je niet om 17u je kaartje voor de 19u voorstelling kunt halen, dat kan pas vanaf 18u.

Wel jammer van die 2uur tussen twee films, anders had je als de 1e film niet leuk was (halverwege weg) direct naar de volgende door gekunt...
  zondag 10 april 2005 @ 18:48:00 #50
77646 Satchmo
Ge hebt t of ge hebt t nie he!
pi_26128173
quote:
Op zondag 10 april 2005 17:35 schreef tcr het volgende:

[..]
Wel jammer van die 2uur tussen twee films, anders had je als de 1e film niet leuk was (halverwege weg) direct naar de volgende door gekunt...
dat kan sowieso al bij pathe
MAAR EEN KOE IS GEEN.............
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')