Kijk, en hier komt een streng gereformeerde opvoeding om de hoek kijken. Leg hem maar uit dat de weg naar de hel geplaveid is met goede bedoelingen!quote:Op donderdag 7 april 2005 13:34 schreef Yosomite het volgende:
Ik heb hier ook zo iemand: ' Maar ik bedoel het wel goed hoor'
Je hebt eer van je werkquote:Op donderdag 7 april 2005 13:30 schreef het_fokschaap het volgende:
ik denk dat ik inmiddels alle leuke schapenplaatjes bij elkaar gegoogled heb
En schaapje ook!quote:en Doffy leeft nog !
Nu ga je niet naar de hemelquote:Op donderdag 7 april 2005 13:31 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb mijn moeder een kutwijf genoemd !
6e?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:43 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nu ga je niet naar de hemel![]()
* Doffy mompelt iets over het 6e gebod enzo
Oh, ik bedoel de 5e. Iemand heeft de volgorde veranderd terwijl ik weg wasquote:Op donderdag 7 april 2005 13:46 schreef Yosomite het volgende:
6e?
Daar hebben we het al over gehad: zelfverdediging, noodweer;
doden mag, want iedereen is immoreel (hebben we eensluidend (er was niemand anders) besloten)
Die kutcavia's ook altijd.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:49 schreef Doffy het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel de 5e. Iemand heeft de volgorde veranderd terwijl ik weg was![]()
Als jij ook 'ns wat vaker naar WFL-meets komtquote:Op donderdag 7 april 2005 13:42 schreef Haushofer het volgende:
Ej Doffy, je komt toch wel weer es wat vaker ej? Zal ik het ook doen
Wanneer is dan een volgende?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:50 schreef Doffy het volgende:
[..]
Als jij ook 'ns wat vaker naar WFL-meets komt
Ik ging gewoon altijd met de deuren gooiend, stampvoetend en mopperend naar mijn kamer.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:32 schreef Yosomite het volgende:
[..]
En dat noem jij ' niet agressief'
Ik zie het al voor me: je ouders wanhopig weggedoken achter de bank, want miss_sly zit een beetje niet-agressief een grote bek open te trekken tegen haar ouders.
Dat is goed. Maar ik zou wel eens heel erg kunnen tegenvallen hoor. Ben tenslotte een beta-nerd.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:50 schreef Doffy het volgende:
[..]
Als jij ook 'ns wat vaker naar WFL-meets komt
Komende zomer een keer, in de stad der steden Groningen. Naar aanleiding van het World Year of Physics. Haushofer zal daar zeker aanwezig zijn, en ik ook als het even kan.quote:
Daarvoor kijken wij naar onze kleuterleidster... ALICEY!! Wanneer is de volgende WFL meet?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:51 schreef Yosomite het volgende:
Wanneer is dan een volgende?
Ik ookquote:Op donderdag 7 april 2005 13:53 schreef Haushofer het volgende:
Dat is goed. Maar ik zou wel eens heel erg kunnen tegenvallen hoor. Ben tenslotte een beta-nerd.
En wij gaan volgende week bezig met de posters voor het WYP. Dus als je dan es vaker op de uni bent...quote:Op donderdag 7 april 2005 13:54 schreef Maethor het volgende:
[..]
Komende zomer een keer, in de stad der steden Groningen. Naar aanleiding van het World Year of Physics. Haushofer zal daar zeker aanwezig zijn, en ik ook als het even kan.
Is nog niet bekend Doffy, maar misschien heeft Lupa wel een ideetje.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:56 schreef Doffy het volgende:
[..]
Daarvoor kijken wij naar onze kleuterleidster... ALICEY!! Wanneer is de volgende WFL meet?
Heb jij ook zo'n leuk T-Shirt met de Maxwell-vergelijkingen erop?quote:
Hm ja. Niet dat ik me verveel op het moment.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:57 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En wij gaan volgende week bezig met de posters voor het WYP. Dus als je dan es vaker op de uni bent...Heb je iets leuks te doen tussen de tentamens door.
![]()
25 april. En ja, dat is de eerste maandag na je tentamens.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:58 schreef Maethor het volgende:
[..]
Hm ja. Niet dat ik me verveel op het moment.Wanneer is de deadline precies?
Ik ken iemand die ze, naast nog een hoop andere interessante vergelijkingen, met benzinestift op zn muur had gekalkt. Maar die woont inmiddels al ergens anders.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:58 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n leuk T-Shirt met de Maxwell-vergelijkingen erop?
Neej, maar wel shirts met PERL en Java code eropquote:Op donderdag 7 april 2005 13:58 schreef Haushofer het volgende:
Heb jij ook zo'n leuk T-Shirt met de Maxwell-vergelijkingen erop?
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:00 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ze, naast nog een hoop andere interessante vergelijkingen, met benzinestift op zn muur had gekalkt. Maar die woont inmiddels al ergens anders.
Wie heeft dat bedacht...quote:Op donderdag 7 april 2005 13:59 schreef Haushofer het volgende:
[..]
25 april. En ja, dat is de eerste maandag na je tentamens.![]()
Zelfs die heb ik niet!quote:Op donderdag 7 april 2005 14:01 schreef Doffy het volgende:
[..]
Neej, maar wel shirts met PERL en Java code erop![]()
Dat is al 3 weken bekend ofzo. Maar toen had ik het ook al drukquote:Op donderdag 7 april 2005 14:02 schreef Maethor het volgende:
[..]
Wie heeft dat bedacht...![]()
Maar goed, ik zal komend weekend even met relativistische snelheden proberen te studeren. Het is tenslotte wel belangrijk dat het WYP wat ruchtbaarheid krijgt.![]()
Klinkt goed!quote:Op donderdag 7 april 2005 14:04 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat is al 3 weken bekend ofzo. Maar toen had ik het ook al drukMaar we gaan dus met zn drieen die folders maken, en ik ga iig nog ff naar de Martini-kerk, omdat die dingen in de huisstijl van de Martinikerk gaan.
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:01 schreef Haushofer het volgende:Zo zot ben ik nog niet, gelukkig. Heb wel es de Schrodingervergelijking proberen te kalligraferen.
Ik heb nog wel een leuke anecdote over de Martinitoren.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:04 schreef Haushofer het volgende:
[..]
...... de Martini-kerk, omdat die dingen in de huisstijl van de Martinikerk gaan.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 7 april 2005 14:36 schreef Alicey het volgende:
Doffy, heb jij naast je Perl en Java shirts nog meer van dat soort typische kledij of andere dingen?
Nog andere shirts, of heb je mokken met een hoog nerd-gehalte, hebben je huisdieren namen van C-functies, etc. ?quote:
Waarom zou je dat niet willen? Niemand wil toch zulke negatieve, onprettige gevoelens hebben?quote:Op donderdag 7 april 2005 12:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik dat wil leren.
Tja, het is toch inderdaad iets waar je gewoon mee te leven hebt. En dan is het toch prettig als je de middelen hebt om te voorkomen dat iemand met jouw emoties aan de haal gaat.quote:Ik bedoel te zeggen: eigenlijk vind ik het te dwaas dat ik moet leren beter om te gaan met kerels die zich op een dergelijke manier misdragen.
Terwijl ik ook wel besef dat het de wereld is waarin we leven, zo naief ben ik dan ook weer niet...
http://www.thinkgeek.com/quote:Op donderdag 7 april 2005 14:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nog andere shirts, of heb je mokken met een hoog nerd-gehalte, hebben je huisdieren namen van C-functies, etc. ?
Beterom!quote:Op donderdag 7 april 2005 15:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Halloooo daar ben ik weer!Het tentamen ging goed. Het was echt een leuk tentamen, uitdagende opgaven.
Ik ben in ieder geval benieuwd, en blijkbaar de andere FOK!Kinders ook.quote:Ja, ik vond gisteren dat we wat eerder dan aan het eind van de zomer een meet moesten hebben, maar ik ben me nog aan het beraden over plaats + activiteit.
Lijkt mij ook in orde, zijn daar nog bepaalde thema's oid? En weet je in Den Haag ook een beetje de weg te vinden voor de After meet?quote:Op donderdag 7 april 2005 15:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als er ideeën zijn van andere mensen, dan houd ik me aanbevolen.
Het Omniversum in Den Haag...?
Ik ken dus iemand die met zo'n shirt rondloopt.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:42 schreef Doffy het volgende:
[..]
[afbeelding]
The Sacred Cafeine molecule!
Ik was afgelopen zaterdag nog in Den Haag... daar hoef ik niet te vaak te komenquote:Op donderdag 7 april 2005 15:42 schreef Alicey het volgende:
Lijkt mij ook in orde, zijn daar nog bepaalde thema's oid? En weet je in Den Haag ook een beetje de weg te vinden voor de After meet?
Hoezo, weten wij iets niet??quote:Op donderdag 7 april 2005 15:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik dus nog best normaal enzo.
[WFL-meet] Omniversum Den Haagquote:Op donderdag 7 april 2005 15:42 schreef Alicey het volgende:
Lijkt mij ook in orde, zijn daar nog bepaalde thema's oid? En weet je in Den Haag ook een beetje de weg te vinden voor de After meet?
Wat dan Doffeltje?quote:Op donderdag 7 april 2005 15:50 schreef Doffy het volgende:
Ik was afgelopen zaterdag nog in Den Haag... daar hoef ik niet te vaak te komen
Vinnet gewoon geen leuke stad.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat dan Doffeltje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |