genoteerd i guesquote:Op donderdag 7 april 2005 17:31 schreef Het_Biertje het volgende:
126 euro
Sorry, maar voor 150 euro heb je het setje nieuw, alleen met een ander moederbord... succes verder!quote:Op donderdag 7 april 2005 17:23 schreef MrUber het volgende:
Mensen die 150+ bieden krijgen Creative Soundblaster Live 5.1 erbij[/url]]
erhm... neequote:Sorry, maar voor 150 euro heb je het setje nieuw, alleen met een ander moederbord... succes verder!
nou , overdrijven is ook een vak hoorquote:Op donderdag 7 april 2005 21:19 schreef MrUber het volgende:
[..]
erhm... neemaar mag je gerust denken... je bent minimaal zon 225euro kwijt...
*kick*
ow, nu moet je verplicht de geluidskaart erbij kopen?quote:Op donderdag 7 april 2005 21:33 schreef MrUber het volgende:
nee... nu stopped met mn topic bevuilen aub
CPU> 120
Mobo> 80
Cooler>20
Geluidskaart>15
Verzendkosten> 15
daar doe ik niet aan... min met 10 verhogenquote:131
hoe dat zo? toen er 120 geboden werd, bood ik er met 6 euro overheen...quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:32 schreef MrUber het volgende:
[..]
daar doe ik niet aan... min met 10 verhogen
een bod is een bod tochquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:34 schreef MrUber het volgende:
tjah... times change
verhogen met 1euro is zowiezo zielig... dat vind je zelf toch ook wel?
quote:daar doe ik niet aan... min met 10 verhogen
Bod van 130 heb ik al...quote:bij deze bied ik 130 euro. meer ook echt niet
nu geloof ik je niet meer. succes met je verkoop.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:06 schreef MrUber het volgende:
bod van 140 gehad...
http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=314510quote:nu geloof ik je niet meer. succes met je verkoop.
uhm, neequote:Ik heb zelf ook de A7N8X-E Deluxe, en hier zit al een Soundstorm geluidschip op.
Deze geeft 10x beter geluid dan een SB Live! kaartje
Horseshit, de Soundstorm werd in comparatives altijd vergeleken met de Audigy2 en niet zonder reden.quote:Op zondag 10 april 2005 16:53 schreef MrUber het volgende:
[..]
uhm, needie soundblaster is echt heel wat beter en kan ook heel wat meer... Hij zit erbij zodat mensen wat meer willen bieden. ik doe toch niks met de kaart.
Ik verkoop het niet los..
Niet echt, heb al bod van 140...quote:als setje ga je het toch lastig verkopen
De Soundstorm chip is voor mij de voornamelijkste reden dat ik nog met een Barton 2800+ draai..quote:Op zondag 10 april 2005 16:53 schreef MrUber het volgende:
[..]
uhm, needie soundblaster is echt heel wat beter en kan ook heel wat meer... Hij zit erbij zodat mensen wat meer willen bieden. ik doe toch niks met de kaart.
Ik verkoop het niet los..
Wil je nu een balon?quote:Op zondag 10 april 2005 19:35 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
De Soundstorm chip is voor mij de voornamelijkste reden dat ik nog met een Barton 2800+ draai..
K ben tot nu toe nog geen andere geluidschip tegen gekomen die ik beter vind klinken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |