Uh huhquote:Op donderdag 7 april 2005 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ok. Nog één keer:
HET IS NIET DE SCHULD VAN DE NS, MAAR VAN PRORAIL
*zucht...
Aanvulling... de problemen begonnen dinsdag al, toen heb ik mijn bliksembezoek aan amsterdam opgegeven omdat mijn reis al begon met "wegens een wisselstoring bij Utrecht.."quote:Op donderdag 7 april 2005 11:22 schreef Carport het volgende:
Gisteravond was er ook een storing. Ik neem aan dat ze dit probleem vandaag nog wel op kunnen lossen. Morgen zou alles dan gewoon weer moeten rijden, misschien met wat kleine naprobleempjes.
Same here, had toch al weinig zin om naar Rotterdam te gaan voor 2 hoorcolleges. En al dat gezeur over de NS (en Prorail), ik vind het allemaal wel meevallen. Dit is natuurlijk wel erg ongelukkig, en er zijn duidelijk problemen met het computersysteem die er eigenlijk niet zouden moeten zijn.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:00 schreef Bluezz het volgende:
TT aangepast
Lekker nog een paar uurtjes geslapen, straks maar eens lekker winkelen of zo
Tja, probeer jij maar eens in een uur tijd vervangend vervoer te regelen voor 500.000 reizigers.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:27 schreef ThaGerbil het volgende:
De storing kan dan wel de schuld zijn van ProRail die een aantal bitjes heeft laten omflikkeren, maar het oplossend vermogen van de NS is ook niet best (hebben we het nog niet eens over de wil).
Als ze (NS personeel) gewoon zeggen: Jammer, maar verder gaan we niet dan mag je best zeggen dat het kut-NS is.
Het traject Rotterdam - Amsterdam via Rijswijk heeft op zich vrij weinig met Utrecht te maken. Wel kunnen er natuurlijk logistieke problemen zijn, maar ik verwacht op dat stuk geen vertragingen iig.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:04 schreef Hik het volgende:
Iemand die een update kan geven hoe het treinverkeer nu is?!
Utrecht wordt blijkbaar nog steeds ontraden, maar hoe zit het met de rest van Nederland? (Er wordt leuk gezegd dat "het hele land" er hinder van heeft, maar dat is nogal vaag)
Moet eigenlijk zometeen van Rijswijk naar Amsterdam iemand die weet of ik daar ook vertraging op ga lopen?![]()
Aldus ProRail, die niet zo heel erg pro zijn, blijkt...quote:ProRail verwacht dat het treinverkeer in de loop van de middag weer normaal verloopt.
Moet om half 9 in U. zijn, en als het goed is zijn de problemen nu alweer opgelost grotendeels hoor ik op de radio.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:16 schreef Gelderland het volgende:
komt het morgen wel goed? moet om 9.00 in Utrecht zijn namelijk (en heb geen auto)
Een taxi-bon uitschrijven is zo gebeurd, alleen mocht de perron-opzichter dat nietquote:Op donderdag 7 april 2005 14:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Tja, probeer jij maar eens in een uur tijd vervangend vervoer te regelen voor 500.000 reizigers.
Je bent ook niet verplicht om met het OV te reizen, als het je niet bevalt koop je toch een auto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |