abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 april 2005 @ 12:27:56 #101
26844 ThaGerbil
1 + 1 = 3 ;-)
pi_26044905
quote:
Op donderdag 7 april 2005 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ok. Nog één keer:

HET IS NIET DE SCHULD VAN DE NS, MAAR VAN PRORAIL

*zucht...
Uh huh

en omdat het de schuld van ProRail is zorgt de NS maar dat je niet meer thuis komt behalve door zelf iets te regelen. Ik (en niet ik alleen) heb gisteren nagevraagd of er vervoer geregeld werd naar huis, daar werd ja op ge-antwoord, dus ik heb tegen mijn vrouw (ziek, misselijk en zwanger) gezegd dat ze kon gaan slapen en dat ze niet op de brommer naar het station hoefde te komen.
Dan kun je moeilijk om 1:30 ineens nog eens rond gaan bellen of je opgehaald wordt. Dat stukje met de taxi naar huis heeft me nog meer gekost dan het dagretourtje Amsterdam stelletje hufters, en dan nog maar zien of je het nog terug krijgt

De storing kan dan wel de schuld zijn van ProRail die een aantal bitjes heeft laten omflikkeren, maar het oplossend vermogen van de NS is ook niet best (hebben we het nog niet eens over de wil).
Als ze (NS personeel) gewoon zeggen: Jammer, maar verder gaan we niet dan mag je best zeggen dat het kut-NS is.

En als reactie op replies op mijn eerdere bericht. Ik meen serieus dat het vaker voorkomt dat ik een half uur, in ergere gevallen 1,5 uur vertraging oploop, omdat er iets in het OV, al is het NS, ProRail, Connexxion of welke andere ook weer niet goed geregeld is. Dat het goed gaat is bij vlagen eerder uitzondering dan regel.
  donderdag 7 april 2005 @ 12:30:38 #102
26844 ThaGerbil
1 + 1 = 3 ;-)
pi_26044960
quote:
Op donderdag 7 april 2005 11:22 schreef Carport het volgende:
Gisteravond was er ook een storing. Ik neem aan dat ze dit probleem vandaag nog wel op kunnen lossen. Morgen zou alles dan gewoon weer moeten rijden, misschien met wat kleine naprobleempjes.
Aanvulling... de problemen begonnen dinsdag al, toen heb ik mijn bliksembezoek aan amsterdam opgegeven omdat mijn reis al begon met "wegens een wisselstoring bij Utrecht.."
pi_26045190
quote:
Op donderdag 7 april 2005 10:53 schreef maniack28 het volgende:
Tis ProRail
Ach kut blijft het
pi_26045668
TT aangepast
Lekker nog een paar uurtjes geslapen, straks maar eens lekker winkelen of zo
  donderdag 7 april 2005 @ 13:03:29 #105
85962 ioko
I Appear Missing
pi_26045727
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:00 schreef Bluezz het volgende:
TT aangepast
Lekker nog een paar uurtjes geslapen, straks maar eens lekker winkelen of zo
Same here, had toch al weinig zin om naar Rotterdam te gaan voor 2 hoorcolleges. En al dat gezeur over de NS (en Prorail), ik vind het allemaal wel meevallen. Dit is natuurlijk wel erg ongelukkig, en er zijn duidelijk problemen met het computersysteem die er eigenlijk niet zouden moeten zijn.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_26046850
Morgen mag het toch wel opgelost zijn hoop ik?
Vandaag ben ik lekker een stukje gaan fietsen...
  donderdag 7 april 2005 @ 14:04:42 #107
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_26047201
Iemand die een update kan geven hoe het treinverkeer nu is?!

Utrecht wordt blijkbaar nog steeds ontraden, maar hoe zit het met de rest van Nederland? (Er wordt leuk gezegd dat "het hele land" er hinder van heeft, maar dat is nogal vaag )

Moet eigenlijk zometeen van Rijswijk naar Amsterdam iemand die weet of ik daar ook vertraging op ga lopen?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 7 april 2005 @ 14:09:08 #108
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_26047316
quote:
Op donderdag 7 april 2005 12:27 schreef ThaGerbil het volgende:
De storing kan dan wel de schuld zijn van ProRail die een aantal bitjes heeft laten omflikkeren, maar het oplossend vermogen van de NS is ook niet best (hebben we het nog niet eens over de wil).
Als ze (NS personeel) gewoon zeggen: Jammer, maar verder gaan we niet dan mag je best zeggen dat het kut-NS is.
Tja, probeer jij maar eens in een uur tijd vervangend vervoer te regelen voor 500.000 reizigers.

Je bent ook niet verplicht om met het OV te reizen, als het je niet bevalt koop je toch een auto.
So we just called him Fred
pi_26047422
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:04 schreef Hik het volgende:
Iemand die een update kan geven hoe het treinverkeer nu is?!

Utrecht wordt blijkbaar nog steeds ontraden, maar hoe zit het met de rest van Nederland? (Er wordt leuk gezegd dat "het hele land" er hinder van heeft, maar dat is nogal vaag )

Moet eigenlijk zometeen van Rijswijk naar Amsterdam iemand die weet of ik daar ook vertraging op ga lopen?
Het traject Rotterdam - Amsterdam via Rijswijk heeft op zich vrij weinig met Utrecht te maken. Wel kunnen er natuurlijk logistieke problemen zijn, maar ik verwacht op dat stuk geen vertragingen iig.
pi_26047493
komt het morgen wel goed? moet om 9.00 in Utrecht zijn namelijk (en heb geen auto)
Haleloeja
pi_26047728
quote:
ProRail verwacht dat het treinverkeer in de loop van de middag weer normaal verloopt.
Aldus ProRail, die niet zo heel erg pro zijn, blijkt...
pi_26049235
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:16 schreef Gelderland het volgende:
komt het morgen wel goed? moet om 9.00 in Utrecht zijn namelijk (en heb geen auto)
Moet om half 9 in U. zijn, en als het goed is zijn de problemen nu alweer opgelost grotendeels hoor ik op de radio.
Morgen dus maar weer met frisse moed en tegenzin op het werk proberen te komen
Nu nog lekker genieten van het snipperen
  vrijdag 8 april 2005 @ 10:46:47 #113
26844 ThaGerbil
1 + 1 = 3 ;-)
pi_26067213
quote:
Op donderdag 7 april 2005 14:09 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Tja, probeer jij maar eens in een uur tijd vervangend vervoer te regelen voor 500.000 reizigers.

Je bent ook niet verplicht om met het OV te reizen, als het je niet bevalt koop je toch een auto.
Een taxi-bon uitschrijven is zo gebeurd, alleen mocht de perron-opzichter dat niet
En verder is 500 000 reizigers overdreven, deze stonden niet met zijn allen de laatste bus te missen en een zeker percentage heeft op het station wel beschikking over vervoer.

Als je mijn eerdere post gelezen had, had je kunnen lezen dat het over het algemene feit gaat dat ze meer mensen in het openbaar vervoer willen hebben, maar op deze manier sta ik er niet op te springen, en wat betreft die auto. Zodra ik mijn rijbewijs heb komt die er ook zeker. Om een aantal praktische redenen. Binnenkort komt er uitbreiding en:
1: als je naar het ziekenhuis zou moeten met het OV ben je een uur bezig, niet handig.
2: ik zie me nog niet 7 uur reizen met een kleine met de kans op 1,5 uur in de kou zitten, niet handig.
3: ze snijden steeds meer in de verbindingen. Op Schouwen Duiveland is het in het weekeinde al bijna niet meer te doen om ergens fatsoenlijk te komen. Ook niet handig

Dus zodra ik mijn rijbewijs heb komt de auto er zeker.
pi_26082232
noem je dat een computer? het is gewoon een gemodde xbox met windows 0.2........................
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')