mischien was tineke nou ook niet zo'n heel geweldige kloonquote:Op donderdag 7 april 2005 10:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn kloon tineke_de_nooij viel gelijk door de mand
Hoe durf je, gij schavuit!quote:Op donderdag 7 april 2005 10:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
mischien was tineke nou ook niet zo'n heel geweldige kloon
(in ieder geval qua inspiratie)
Hmm, je eigen e-mail en geboortedatum in het profiel van je kloon zetten is ook niet echt tactisch, wat anonimiteit betreft.quote:
Eey Tinus! Hoest nou in de Paranormale Wereld?quote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 10:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hmm, je eigen e-mail en geboortedatum in het profiel van je kloon zetten is ook niet echt tactisch, wat anonimiteit betreft.![]()
"Iek heb heejlemaal nieksj te maake met die jongen, iek ken niet eensj ajn Bloeberzjwein. Waaroem denken joellie dat iek, Brrrruno Santanera ajn clone ben van hem? Iek ben veejl te droek met maaken van die nieuwe biostabiel om nog mier mensjen op te li... te geneejzen. "quote:Op donderdag 7 april 2005 10:49 schreef Tineke_de_Nooij het volgende:
denk dat het wel opvalt als ik een bruno_santanera kloon maak
tineke..... je kan best wat vetrollen missen!quote:Op donderdag 7 april 2005 11:13 schreef Tineke_de_Nooij het volgende:
ik wil vanavond iets leuks doen.. heb helemaal geen zin in dat kut-fitness
beter bekeken !!!!quote:Op donderdag 7 april 2005 11:18 schreef feessie het volgende:
Morgen half 1 is mn stage afgelopen ... jeeeeeeehj
quote:Op donderdag 7 april 2005 11:15 schreef Nuvole het volgende:
[..]
"Iek heb heejlemaal nieksj te maake met die jongen, iek ken niet eensj ajn Bloeberzjwein. Waaroem denken joellie dat iek, Brrrruno Santanera ajn clone ben van hem? Iek ben veejl te droek met maaken van die nieuwe biostabiel om nog mier mensjen op te li... te geneejzen. "
Ah... dus dan gaan we stappen?quote:Op donderdag 7 april 2005 11:18 schreef feessie het volgende:
Morgen half 1 is mn stage afgelopen ... jeeeeeeehj
Ja.... dat ze mij wat geetf, ik mis vet!quote:Op donderdag 7 april 2005 11:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
tineke..... je kan best wat vetrollen missen!
kom je morgen mee naar het ziekenhuis? doen we vetwegzuigen en bij jou erbijquote:Op donderdag 7 april 2005 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja.... dat ze mij wat geetf, ik mis vet!
Stomme egoistische zeug dat 't is
Blubje, jij hier?quote:Op donderdag 7 april 2005 11:51 schreef blublub het volgende:
*boven op homos springt*
WAKKKERRRRR WORRRRRRRRRDENNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!
JA!quote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 11:54 schreef Gerdo het volgende:
*spem*
Voor de allerlaatste keer: hou verdomme op met zeiken want je krijgt hem niet!quote:Op donderdag 7 april 2005 11:54 schreef blublub het volgende:
[..]
JA!
ik ga je gvdmmmme overal achtervolgen tot ik die fucking gave zonnebril van je krijg!
als ik m aan het eind van de week niet heb dan ga ik gillen en bijten hoor!quote:Op donderdag 7 april 2005 11:56 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Voor de allerlaatste keer: hou verdomme op met zeiken want je krijgt hem niet!.
Gerdoooooooooooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 7 april 2005 11:54 schreef Gerdo het volgende:
*spem*
Bijten, das misschien wel lekker!quote:Op donderdag 7 april 2005 11:57 schreef blublub het volgende:
[..]
als ik m aan het eind van de week niet heb dan ga ik gillen en bijten hoor!
oh en ik vertel iedereen je wachtwoord
Blubjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op donderdag 7 april 2005 11:56 schreef blublub het volgende:
bah!
zo ziet jouw milt er ook ongeveer uit als je dood gaat en je volgespoten wordt met formaldehyde
nietquote:
Wat voor enge ziektes heb jij allemaal?quote:Op donderdag 7 april 2005 11:59 schreef blublub het volgende:
[..]
niet
ik bijt door. en oh ja ik ben besmettelijk
Smiddags!quote:Op donderdag 7 april 2005 11:59 schreef beaverhausen het volgende:
Gerdooooow!!
schattepattetje van me!quote:
volgens mn club heb ik smechmequote:Op donderdag 7 april 2005 12:00 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Wat voor enge ziektes heb jij allemaal?.
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLD,GGLD:2005-10,GGLD:en&q=smechmequote:Op donderdag 7 april 2005 12:02 schreef blublub het volgende:
[..]
volgens mn club heb ik smechme
en voor de rest laat ik me binnekort testen (=tip!)![]()
quote:
Wie zegt dat ie hangt?quote:Op donderdag 7 april 2005 12:01 schreef blublub het volgende:
[..]
schattepattetje van me!
hoe hangt ie?
Ik bedoelde het niet noodzakelijkerwijs als compliment hoor!quote:Op donderdag 7 april 2005 12:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]Gee.... Gosh.... Ik vind jou ook wel lief hoor.
gerdo wat een bullshit weer echt! net alsof google bepaalt of een woord wel of niet bestaat zeg jezus. als zij t zeggen dan heb ik dat, ja!quote:Op donderdag 7 april 2005 12:03 schreef Gerdo het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLD,GGLD:2005-10,GGLD:en&q=smechme
Google kent dat niet eens, dus.... smechme bestaat niet!.
Zou ik misschien ook eens moeten doen, zo'n testje!.
Een geslachtsziekte wil ik je wel geven als je het lief vraagt, maar die bril krijg je niet! Hij ligt verdomme in motherfucking koud Finland, dus hou op met zeiken!quote:Op donderdag 7 april 2005 12:06 schreef blublub het volgende:
[..]
gerdo wat een bullshit weer echt! net alsof google bepaalt of een woord wel of niet bestaat zeg jezus. als zij t zeggen dan heb ik dat, ja!
kijk eens wat ik binnenkort van jou krijg:![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 12:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie hangt?
Hoest nou, truffeltje van me?
Hoerquote:Op donderdag 7 april 2005 12:06 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet noodzakelijkerwijs als compliment hoor!.
.
je mag je piemelschurft houden, dankjequote:Op donderdag 7 april 2005 12:08 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Een geslachtsziekte wil ik je wel geven als je het lief vraagt, maar die bril krijg je niet! Hij ligt verdomme in motherfucking koud Finland, dus hou op met zeiken!.
Ja meid met mij istie lekker heur!quote:Op donderdag 7 april 2005 12:10 schreef blublub het volgende:
[..]ik denk dat ik hier maar verder niet op in ga
alles goed hoor popje. vrienden, mannen, alcohol, feestjes, het leven is mooi![]()
hoestie met u dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |