jij?quote:Op donderdag 7 april 2005 17:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hij (CDP) ontkent het met een zielig smoesje. Trappen we daarin?
Hij heeft veel connecties met bekende acteurs van over de hele wereld, dus misschien acteert ie zelf ook graag een stukje.quote:
Lange tenen meid?quote:Op donderdag 7 april 2005 17:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh purrlease!
Haal dr anders een mod bij ofzo als die jullie gerust stelt...![]()
Broertjequote:
dat betekend vast dat ie gaat posten in [m] S&Gquote:Op donderdag 7 april 2005 18:01 schreef Jerruh het volgende:
vleskeuring?
daar ben ik trouwens al lang niet meer geweestquote:Op donderdag 7 april 2005 18:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat betekend vast dat ie gaat posten in [m] S&G
collegaatjes.. m/v?quote:Op donderdag 7 april 2005 18:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee werken i/d Bijenkorf en samen met mn collegaatjes alles keuren wat langsloopt
eh, het is de bedoeling dat je werkt heurquote:Op donderdag 7 april 2005 18:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee werken i/d Bijenkorf en samen met mn collegaatjes alles keuren wat langsloopt
Je kloon werkt er ook?quote:Op donderdag 7 april 2005 18:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
vooral meiden maar ook een naamgenootje..
En dan gaat ie met z'n centimertje even nauwkeurig de binnenkant been-maat opnemen..quote:Op donderdag 7 april 2005 18:10 schreef petre86 het volgende:
*cdp komt paskamer binnen net als er een hunk in zijn boxer staat..
"uuhm meneer? misschien staat deze broe.. *slik* uuhmdeze broek u ook wel goed. hij is een iets ander model maar hij sluit beter aan in het kruis.. uuhm pardon, ik bedoel bij de buik..
"
Dat hoef je natuurlijk niet tegen de klanten te vertellen. Die zien alleen een Bijenkorfshirtje.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*kuchkuch* Jammer dat ik niet op de modeafdeling werk![]()
Zelfs DIE heb k nietquote:Op donderdag 7 april 2005 18:17 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat hoef je natuurlijk niet tegen de klanten te vertellen. Die zien alleen een Bijenkorfshirtje.
Nee...quote:
en dan op naar de volgende winkel?quote:Op donderdag 7 april 2005 18:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee...
3x werk ik er maar hoor
T is een project waarvan de locatie tijdelijk id bijenkorf is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |