Ik denk voor een heaumeau nog meer!quote:Op donderdag 7 april 2005 12:29 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Voor een hetero kan zoiets best angstaanjagend zijn hoor!.
Ik snap het niet...quote:Op donderdag 7 april 2005 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk voor een heaumeau nog meer!
Da's bijna uniek
moehahahahaahquote:Op donderdag 7 april 2005 12:31 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo de behoefte gehad om via jou in het zaad van 25 andere mannen te soppen eerlijk gezegd.....
ja maar jij bent dan ook echt dommmmmmmmmmmmmmmmquote:
Leerse, tot doei en een kusknufkroel!quote:Op donderdag 7 april 2005 12:34 schreef blublub het volgende:
[..]
moehahahahaah
je wil t gewoon, dat weet ik. niet zeiken dus
maar het was weer leuk ()
dag kinders!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar is die tijd gebleven dat jij je nieuwe shirt of haardracht liet zien via de cam?quote:Op donderdag 7 april 2005 10:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
hij zal toch wel een kloon hebben????
dat kan niet anders....
damn, is het net 10 uur geweest heb je al weer een berichtje op gay.nl:
"cammen??"
euh...nee !!!!!!
*van stoel sodemieter*quote:Op donderdag 7 april 2005 12:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
My Gaaawd! Je gata me toch niet vertellen dat Gerdo BURGERLIJK is geworden he?1
Ja Beav, we kunnen de gangbang wel vergeten met gerdoquote:Op donderdag 7 april 2005 12:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*van stoel sodemieter*
Gerdooow! Lul!.
quote:Op donderdag 7 april 2005 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja Beav, we kunnen de gangbang wel vergeten met gerdo
Dus nu is het bedrijf waar je werkt failliet?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:32 schreef Ang3l het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuck, ik ben gister vergeten de correctie op world wide stock in te leggen
da's uh..... 13 miljoen .....
*slik*
Shoppen met Ang3l kunnen we nu wel vergeten. Die moet eerst even 264.328 jaar sparen om dat weer goed te maken.quote:
Ligt het nou aan mij of snapt de rest hier ook niks van?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:43 schreef Ang3l het volgende:
Shht. Ik heb de timetables in het systeem opengezet en het HUP d'r rechtstreeks ingeknald en nu klopt het (als het goed is) weer. Ze waren vergeten de tabellen dicht te zetten .... some guys have all the luck
Eerst niet neuken met Gerdoow, dan niet shoppen met Ang3l..quote:Op donderdag 7 april 2005 13:45 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Shoppen met Ang3l kunnen we nu wel vergeten. Die moet eerst even 264.328 jaar sparen om dat weer goed te maken.
Nah meid, luister en huiverquote:Op donderdag 7 april 2005 13:47 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of snapt de rest hier ook niks van?
Ang3l, leg even uit, want het klinkt razend interessant wat je allemaal aan het doen bent.
Vraag of ze willen ruilen, dat kan vast wel.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eerst niet neuken met Gerdoow, dan niet shoppen met Ang3l...
Gerdoow wil ook nooit shoppenquote:Op donderdag 7 april 2005 14:00 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Vraag of ze willen ruilen, dat kan vast wel.
Okee, ik dacht dat je met een grootschalige beursfraude bezig was.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah meid, luister en huiver
Het zit zo….
postuh!quote:Op donderdag 7 april 2005 14:12 schreef Jerruh het volgende:
boeh!!!!
en ik heb een hele raresemiszwoelestommelelijke foto gekregen net van mij in istanbul....
posten?quote:Op donderdag 7 april 2005 14:12 schreef Jerruh het volgende:
boeh!!!!
en ik heb een hele raresemiszwoelestommelelijke foto gekregen net van mij in istanbul....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |