Dat stond dus niet op de BBC - site.quote:Op donderdag 7 april 2005 00:34 schreef sooty het volgende:
Maar in welk orgaan ?
Niet dat ik daarop zit te kikken maar het verschilt nogal. Met name wat betreft overlevingskansen.
Ja tis colon cancer...waar wat is een colon? is dat je darm ofzo?quote:Op donderdag 7 april 2005 08:34 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat stond dus niet op de BBC - site.
quote:World number four Paul Hunter has been diagnosed with cancer of the colon
Stond er gisteren nog niet, of ik heb er overheen gelezen.quote:Op donderdag 7 april 2005 08:41 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ja tis colon cancer...waar wat is een colon? is dat je darm ofzo?
van de bbc site
[..]
Je dikke darm idd...quote:Op donderdag 7 april 2005 08:41 schreef BobRooney het volgende:
[..]
van de bbc site
[..]
Dikke darm kanker. Op zich vaak goed te behandelen als het niet is uitgezaaid. Een stuk darm weghalen is geen probleem namelijk. (Sharon Osbourne is er bv. ook prima van genezen). Nu hopen dat het idd meevalt.quote:Op donderdag 7 april 2005 08:41 schreef BobRooney het volgende:
[..]
van de bbc site
[..]
eng, als het terugkomt.quote:Three years ago Hunter had surgery to remove a cyst on a testicle.
een cyst is toch wat anders dan kanker ? of ben ik nu gekquote:
quote:Op zondag 10 april 2005 10:32 schreef jozef444 het volgende:
[..]
een cyst is toch wat anders dan kanker ? of ben ik nu gek
quote:The three-time Masters champion had been suffering from stomach pains for several months and recent tests revealed six cysts in his stomach.
ja ok ik weet dat een cyste ook klote is maar dat is naar mijn weten geen kanker. Volgens mij is een cyste meer een klein soort tumor of zit ik er nou echt helemaal naast.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |