abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 maart 2007 @ 13:52:33 #101
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_47509005
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 12:14 schreef JoeyT het volgende:

[..]

[afbeelding]

Goh wat is hij dik. Zelfde moment andere hoek
Ga er ff half internet voor afzoeken
Was meer een knipoog richting zn bijnaam
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  woensdag 21 maart 2007 @ 13:55:24 #102
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_47509101
pff dat die gast van thfc raak had geslagen..saaie kwal die lampard..zie liever excentrieke spelers als merson,gascoigne
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_47519242
Frank is wel dik

pi_47754964
Ik dacht dat het niks ernstig was, dat zeiden ze de hele tijd

Als het maar geen gevolgen heeft voor Chelsea verder.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_47755001
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 16:48 schreef mcyodogg het volgende:
Ik dacht dat het niks ernstig was, dat zeiden ze de hele tijd

[afbeelding]

Als het maar geen gevolgen heeft voor Chelsea verder.
die rechter, is dat Rio zonder zijn befaamde cornrow?
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_47755076
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 16:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

die rechter, is dat Rio zonder zijn befaamde cornrow?
Hij heeft er waarschijnlijk de tondeuse doorheen gehaald, ja.
pi_47755114
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 16:51 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Hij heeft er waarschijnlijk de tondeuse doorheen gehaald, ja.
zondé!, juist daardoor is hij zo populair onder de jongeren, getuige zijn bijnamen Snoop/Jar Jar
Mods met een x zijn tof.
pi_49594089
quote:
Everybody at Chelsea Football Club would like to send their congratulations to Frank Lampard and his fiancee Elen Rives after she gave birth to their second child today (Sunday).

Following on from his FA Cup success yesterday, Elen gave birth to a baby girl, their second daughter.

A spokesman for the couple said Lampard was "absolutely delighted" at the birth.
Gefeliciteerd, Frank

Luna een zusje d'r bij.
pi_57399826
quote:
LAMPARD: SORT MY DEAL NOW

Frank Lampard has told Chelsea to sort out his new contract – now. The England midfielder is fed up waiting to open talks about a new deal to replace the one that runs out next summer. But in a move that will shock fans, the Stamford Bridge outfit have paved the way for his departure by earmarking Dutchman Rafael van der Vaart as a replacement.

Lampard admitted yesterday he wanted his future resolved as soon as possible, despite having indicated earlier he planned to wait until the end of the current campaign. Lampard, on around £90,000 a week, wants parity with his club and international skipper John Terry, who landed a new, £130,000-a-week deal this season.

Club owner Roman Abramovich and the Chelsea hierarchy have not shown any inclination to tie the 29-year-old to a new deal, despite his current one expiring at the end of next season. The club are understood to have indicated on three occasions that they would make Lampard a ‘take-it-or-leave-it’ offer, only for nothing more to be said. And the player is fully aware he could walk away on July 1 and Chelsea would be due just £5m compensation. After his four goals in Wednesday’s 6-1 mauling of Derby, Lampard indicated he was fed up of being messed around. Asked about any progress, he said: “No, there isn’t any step being taken.

“I’ve been approached by the club a few times saying they’re going to come to me with something and they haven’t. If we wait to the summer, and nothing happens, then I’ve got a year left, which is not a position I want to be in. I’ve made it very clear I want to be here and I want to know what’s going on, basically. I love playing for this club. It’s been the greatest days of my career. Every time I run out for the club I don’t think about the contract, but when I’m at home I’d love it to be sorted out. It’s dragged on this season. The club are saying they want to wait until the summer, so I’ll have to wait for the summer."

Starsport can reveal Lampard’s chances of a bumper deal are being handicapped because director of football Frank Arnesen and Dutchman Piet de Visser are believed to have lined up Hamburg star Van der Vaart. Ambramovich values the advice of ex-PSV scout De Visser highly and, ultimately, the Russian may not stand in the way of Lampard leaving. The £15m-rated Van der Vaart, an attacking midfielder, has scored 19 goals this season, including 10 in the Bundesliga.
pi_57400741
Ik snap niet waarom het zolang duurt. Dit had vorige zomer al geregeld worden.

Ondertussen is ie weer bezig aan een klasse seizoen. Bovendien alweer 17 goals gemaakt, terwijl hij 2 maanden eruit heeft gelegen!
pi_57403458
quote:
Op donderdag 7 april 2005 13:25 schreef hwgoring het volgende:
Engeland heeft beste middenveld ter wereld, met Terry, Lampard, Gerard en Beckham!! zouden ze meer mee moeten doen!!
Als je Terry in de verdediging zet en Lampard dumpt en Carrick er neer zet heb je gelijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57403775
Zeg DAM, ben je al bereid toe te geven dat Lampard belangrijker is voor het team dan Drogba?
pi_57403848
Jawel, is alleen niet zo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57403924
Hmm, dat is jammer. Misschien moet je toch maar weer eens een wedstrijd van Chelsea bekijken, want de grote man van vorig seizoen doet tegenwoordig niets meer dan ongeinteresseerd over het veld slenteren. Ik kan voor dit seizoen zeker 5 spelers opnoemen die belangrijker zijn.
pi_57403974
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 22:51 schreef mcyodogg het volgende:
Hmm, dat is jammer. Misschien moet je toch maar weer eens een wedstrijd van Chelsea bekijken, want de grote man van vorig seizoen doet tegenwoordig niets meer dan ongeinteresseerd over het veld slenteren. Ik kan voor dit seizoen zeker 5 spelers opnoemen die belangrijker zijn.
HtC onder andere?
Mods met een x zijn tof.
pi_57403992
Drogba presteert inderdaad slechter dan Torres dit seizoen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57404138
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 22:51 schreef mcyodogg het volgende:
Voor of na zijn blessure?
pi_57404464
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 23:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Voor of na zijn blessure?
Voor z'n blessure was ie nog wel goed. Maar sinds hij terug is van de Africa Cup is het een beetje jammer wat hij laat zien. Hij mag eens een voorbeeld nemen aan spelers als Carvalho, Lampard en Joe Cole die gewoon wekelijks een hoog niveau halen.
pi_57847080
quote:
Lampard is chasing bigger pay packet admits Grant

By Jason Burt
Saturday, 5 April 2008

Avram Grant implied yesterday that Frank Lampard was demanding more money than Chelsea are willing to pay him over his new contract. With one year left after the end of this season on his present deal, negotiations have stalled.

In public both sides insist that they will find a resolution although the indications are that Chelsea are prepared for Lampard to leave rather than cave in to his demands. The England international is believed to currently earning £115,000-a-week and is asking for parity with the top earner, captain John Terry, who is thought to be paid around £135,000-a-week.

When asked about the impasse at yesterday's press briefing ahead of today's away game against Manchester City, Grant told reporters: "If you want to stay on your newspaper and your newspaper doesn't want you, then you will not stay. But if your newspaper wants you and you want to stay, then it's a matter of money. Maybe you think you deserve more, maybe they think you deserve less. Everyone thinks they should deserve more and for a player it's ok, it's reasonable.

"In every club in the world there is negotiation between the club and big players. But as long they want each other I think, at the end of the day, they will find a way. I'm happy that both sides want each other. I know the club wants Frank and Frank wants to stay."

Lampard revealed his frustration over the lack of progress on a new deal last month when, after scoring four goals against Derby, he questioned Chelsea's commitment in wanting to keep him. Certainly the club appear not to have shown the same speed in tying him down as they did over their talks with Terry last year.

Chelsea are also resigned, it appears, to losing Didier Drogba, who wants to go, and the search has started for a high-class replacement to play alongside Nicolas Anelka. If Lampard did go, it would allow Michael Ballack a greater role although Chelsea are extremely sensitive as to how they will handle the departure should it come to that.

Grant said he had spoken to Lampard after Wednesday Champions League tie defeat to Fenerbahce, during which the player was substituted only to throw his boots down in frustration. However, Grant said he was unperturbed by the actions, adding: "I spoke to him about the game because everyone was disappointed."
pi_57865723
Alsof ie nog niet genoeg verdient.
Dacht dat Lampard wel iets van clubliefde had, maar dat valt dus tegen.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_57865799
quote:
Op zondag 6 april 2008 11:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Alsof ie nog niet genoeg verdient.
Dacht dat Lampard wel iets van clubliefde had, maar dat valt dus tegen.
Als je van West Ham naar Chelsea gaat moet je niet over clubliefde beginnen neem ik aan
pi_57865923
Maar ik had wel het idee dat ie 't goed had bij Chelsea en iets voor de club 'voelde'.
Niet zoals Anelka ofzo
pi_57867342
quote:
Op zondag 6 april 2008 11:59 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Als je van West Ham naar Chelsea gaat moet je niet over clubliefde beginnen neem ik aan
Jij weet waarom hij wegging bij West Ham?
pi_57867474
quote:
Op zondag 6 april 2008 13:19 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Jij weet waarom hij wegging bij West Ham?
Nee
pi_57867627
quote:
Op zondag 6 april 2008 13:25 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Nee
Was een onwerkbare situatie geworden. Supporters hadden een hekel aan hem, vanwege de familiesituatie daar, en zagen hem graag vertrekken. Lieten dat ook merken. Bestuur steunde hem niet daarin. Dus wilde Lampard zelf ook weg. En ging hij naar een subtopper, want dat was Chelsea toen.
pi_58407487
Prachtige emotie na zijn doelpunt, mooi 'gevierd'. Kippenvelmoment.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58421190
Zeker, het raakte mij ook. En dan nog zn pa op de tribune. Leefde ook de hele week met hem mee. Vandaag was de begrafenis, dus vanaf nu begint een nieuwe periode in zn leven.

Speelde bovendien een heel behoorlijke pot. Beste van van het veld, op Drogba na.
pi_58827131
quote:
Frank Lampard: 'Ik kom er wel uit met Chelsea'
Datum: 22-mei-2008 15:43

Frank Lampard (foto) onderhandelt begin juni met Chelsea over een nieuw contract, wanneer hij is teruggekeerd van een tournee door de Verenigde Staten met de Engelse nationale ploeg. De arbeidsovereenkomst van Lampard, die in verband wordt gebracht met Internazionale, loopt over twaalf maanden af. ‘Mijn vertrouwen is groot dat we eruit komen,’ verklaart Lampard tegenover de BBC. ‘De afgelopen maanden was een nieuw contract wel mijn laatste zorg.’

Lampard verloor eind april zijn moeder en streed zonder succes met Chelsea om de landstitel en Champions League. (MA)
pi_58828741
Die moet daar ook gewoon een contract voor het leven krijgen en uitdienen.
pi_58829281
Fantastische speler
Jammer dat die bij Chelsea speelt
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_58832220
Het zou voor mij moeilijk te vatten zijn hem ooit in een ander shirt te zien dan het shirt van Chelsea. Is hij teveel een club-legende voor. Dit seizoen weer de 20-doelpunten barriere doorbroken, en dat in minder dan 40 wedstrijden. Plus 14 assists. Misschien dat zijn stijl niet iedereen aanspreekt, maar zijn bijdrage is onmisbaar voor Chelsea.
pi_58836316
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 19:44 schreef mcyodogg het volgende:
Het zou voor mij moeilijk te vatten zijn hem ooit in een ander shirt te zien dan het shirt van Chelsea. Is hij teveel een club-legende voor. Dit seizoen weer de 20-doelpunten barriere doorbroken, en dat in minder dan 40 wedstrijden. Plus 14 assists. Misschien dat zijn stijl niet iedereen aanspreekt, maar zijn bijdrage is onmisbaar voor Chelsea.
Het is toch juist een stijl die iedereen zou moeten aanspreken, vind ik.
Hard werken samen met echte klasse, dat is gewoon een ideale middenvelder.
pi_58836564
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 19:44 schreef mcyodogg het volgende:
Misschien dat zijn stijl niet iedereen aanspreekt, maar zijn bijdrage is onmisbaar voor Chelsea.
Ahum?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_58837667
Nou ja, ik heb het vaak gevoel dat hij vooral in zijn thuisland niet helemaal gewaardeerd wordt. En op zijn statistieken valt niets af te dingen, dus dan moet het wel aan zijn manier van voetballen liggen. Toch?

Maar inderdaad, GS, ben ik met je eens.
pi_58842005
heb je zijn bio al gelezen Mcyodogg? Daar gaat hij toch ook verder in op de West Ham situatie?
pi_58843041
Absoluut gelezen, wat een erg interessant verhaal was (en erg aandoenlijke foto's ). Maar buiten het hele West Ham-verhaal, na zijn ongelukkige WK in 2006 is er wat veranderd in de publieke opinie.

Die fluitconcerten tijdens wedstrijden van Engeland, vind ik elke keer weer erg. Maar het belangrijkste is dat Chelsea hem waardeert. En dan mogen spelers als Fabregas of Gerrard in allerlei teams van het jaar komen, ik zou Lamps voor niemand willen ruilen.
pi_59753322
quote:
‘Lampard en Inter zijn er al uit’

AMSTERDAM - De verhalen over een overgang van Frank Lampard van Chelsea naar Internazionale nemen steeds serieuzere vormen aan. Volgens het doorgaans betrouwbare tijdschrift France Football is de speler er zelf al uit met de Italiaanse club.

Lampard zou het met Inter eens zijn over een vierjarig contract, wat hem ruim zeven miljoen euro per jaar op moet leveren. Chelsea moet met de Italianen nog wel tot een akkoord komen over de transfersom voor de 30-jarige middenvelder.

De Engelsman weet zich in de belangstelling van meerdere clubs, maar vanwege de nieuwe trainer José Mourinho zouden de Nerazzurri de voorkeur genieten. Lampard werkte eerder bij Chelsea succesvol samen met de Portugees.

(c)NUsport
pi_59970523
quote:
Chelsea werkt niet mee aan vertrek Lampard
08 juli 2008

Inter kan fluiten naar Frank Lampard. De club van coach Jose Mourinho meldde zich deze week officieel bij Chelsea voor de middenvelder, maar de Londenaren wimpelden de interesse resoluut af. "We hebben Inter laten weten dat we niet willen praten over een transfer van Frank Lampard", aldus de club.

De 30-jarige Lampard speelt al sinds 2001 voor Chelsea, dat hem destijds overnam van West Ham United. Op Stamford Bridge groeide hij uit tot één van de beste middenvelders van Engeland. Chelsea-fans lopen weg met hem, ook omdat hij zelden een wedstrijd hoeft te missen door een blessure of schorsing.

In 2005 werd Lampard tweede bij de verkiezing 'wereldvoetballer van het jaar' van de FIFA, achter Ronaldinho. Dat jaar leidde hij Chelsea naar de landstitel, een kunstje dat hij een jaar later zou herhalen. Chelsea werd op dat moment getraind door Jose Mourinho, waarmee Lampard het uitstekend kon vinden. Het is dan ook geen toeval dat juist Mourinho Lampard nu weg wilde plukken bij de Londense club.

Toen Chelsea eerder deze maand Deco overnam van FC Barcelona, namen de geruchten toe dat Lampard eventueel zou mogen vertrekken. Met een korte verklaring op de officiële website maakt Chelsea daar nu een eind aan. "Inter heeft zich bij ons gemeld. Ze hebben geen bod gedaan, zoals in diverse media gemeld werd, maar wel hun interesse kenbaar gemaakt. Vandaag, dinsdag, hebben we echter aan Inter laten weten dat we niet willen praten over een transfer van Frank Lampard."
pi_60027481
quote:
Zaakwaarnemer Lampard: 'Frank wil nog altijd weg'
Door Jeroen van den Kroonenberg
Donderdag, 10 juli 2008, 18:56

Frank Lampard wil wél naar Internazionale. Woensdag nog liet trainer Luiz Felipe Scolari van de Blues weten dat de middenvelder in een onderling gesprek de wens had uitgesproken in Londen te willen blijven. Volgens de zaakwaarnemer van Lampard en Inter-assitent Beppe Baresi zijn de onderhandelingen over een transfer nog altijd 'open'.

De zaakwaarnemer van de speler is dan ook kwaad over de uitlatingen van Scolari. ``Frank heeft duidelijk gemaakt dat hij graag zijn carrière bij Chelsea wil afsluiten, maar met de aanbieding die de club hem heeft gedaan is dat niet mogelijk. Misschien is er sprake van een misinterpretatie, maar iedereen binnen Chelsea weet waarom Frank weg wil. Ik vraag me af waarom ze dat niet aan Scolari verteld hebben."
pi_60027527
Ik mag Steve Kutner niet. Volgens mij wil hij gewoon geld zien.
pi_60075164
pi_60733672
Deze wilde ik de liefhebber niet onthouden. Een filmpje met de eerste 100 Chelsea-goals van Lampard.

http://www.cfcnet.co.uk/2(...)chelsea-goals-video/

Erg fraai weer gemaakt door carefreechris
pi_66091512
Z'n verloofde, waar hij 7 jaar mee was, heeft hem recentelijk gedumpt. Wat een kut jaar zo voor hem, met name naast het veld

Goed voor de kinderen iig dat ze als vrienden uit elkaar gaan.

Staat in de NOTW, maar eigenlijk is elke vorm van reclame voor die 'krant' al veels te veel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')