Jaap
En ja, ik weet dat de halve wereld hem fantastisch vindt, maar:
Is het geen kleffe, softe, suikerzoete lieve bedoening, die film? Als ik die filmposter zie ga ik al bijna over mijn nek..
Dat leren doe ik wel tijdens de film trouwens, ben al gaar van de hele middag door zo'n Marketing-boek bladeren, nou ff beetje wat anders hoor!
Jaap
[Dit bericht is gewijzigd door _wie op 30-05-2002 21:59]
Godzijdank
Ik vond hem alleen wel een beetje cliche, met dat overduidelijke 'uit de kast'-komen, en zelfs de allerergste Hollywood-regisseur zou het niet meer aandurven om een film ONMIDDELLIJK te laten eindigen nadat de twee lovers elkaar eindelijk gevonden hebben
Goeie film!
quote:Maar in een Hollywood film hadden ze geen chocolademelk na afloop gedronken.
Op donderdag 30 mei 2002 22:00 schreef Fogerty het volgende:zelfs de allerergste Hollywood-regisseur zou het niet meer aandurven om een film ONMIDDELLIJK te laten eindigen nadat de twee lovers elkaar eindelijk gevonden hebben
quote:Uhm..
Op donderdag 30 mei 2002 22:00 schreef Fogerty het volgende:
Nou, het klopte inderdaad: het was helemaal geen suikerzoete film.Godzijdank
Ik vond hem alleen wel een beetje cliche, met dat overduidelijke 'uit de kast'-komen, en zelfs de allerergste Hollywood-regisseur zou het niet meer aandurven om een film ONMIDDELLIJK te laten eindigen nadat de twee lovers elkaar eindelijk gevonden hebben
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 30-05-2002 22:03]
quote:Hmm, niet echt waar. Er gebeurt weinig schokkends, twee meisjes krijgen een relatie.
Op donderdag 30 mei 2002 22:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zo'n film wordt NEVERNOOIT niet in hollywood gemaakt..
quote:Misschien niet.
Op donderdag 30 mei 2002 22:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Uhm..
Redelijk controversioneel is ie zeker wel..
Zo'n film wordt NEVERNOOIT niet in hollywood gemaakt..
Maar ik ben blijven kijken en heb hem niet halverwege uitgezet, dat moet ik hem nageven
quote:Niet origineel?!
Op donderdag 30 mei 2002 22:04 schreef Fogerty het volgende:[..]
Misschien niet.
Hoe dan ook, alleen het feit dat de regisseur zo 'dapper' was om er een lesbische liefde in te stoppen maakt het voor mij niet automatisch een goede film
en al helemaal geen origineleMaar ik ben blijven kijken en heb hem niet halverwege uitgezet, dat moet ik hem nageven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |