Verder was het acteerwerk van één van de hoofdrolspeelsters van een hemeltergend laag peil. Vooral als ze het blijkbaar moeilijk moest hebben en met haar ogen in de lucht zat te turen, dan kon ik haar horen tellen... De andere hoofdrolspeelster (die blonde) deed het wel goed.
De film is leuk om te kijken en zeer meeslepend, maar echt super vond ik em niet, maar wel beter dan de gemiddelde Hollywoodproductie. De mooiste scène was de wc-scène op het eind en de daaropkomende ontknoping.
Ik weet alleen niet of die al gereleased is op video/DVD.
quote:Heb ik al lang geleden gedaan. Leuke feel-good-movie, met een fantastische rol van Natalie Portman.
Op woensdag 22 augustus 2001 18:46 schreef Theeboon het volgende:
Arcee, huur ook eens Beautiful Girls
quote:Inderdaad, die vond ik ook erg leuk. Kon (uiteraard) niet tippen aan Fucking Åmål, maar wel een prima film. Vooral het einde was bijzonder leuk.
Op woensdag 22 augustus 2001 23:09 schreef lzandman het volgende:
En nu allemaal nog ff "Tillsammans"/"Together" kijken. Dat is de film die Lucas Moodysson na Fucking Amal heeft gemaakt. Ook een zeer goede film met als thema dat iedereen iemand nodig heeft in het leven.
zo voorspelbaar als de hel Het lag er zooooooooooo dik bovenop dat ze mekaar uiteindlijk zouden kijgen en dat dat eerst even ontkend moest worden door de twijfelpot.
en dat heutekleuteeukweulneutjeungensmeurmeusjesneuken taaltje is ook bloedirritant
quote:d`r is maar een film de moeite van het bekijken waard in dat vikingbraltaaltje, en dat is "the idiots"
Op zaterdag 08 september 2001 05:47 schreef crackmonkey het volgende:
en dat heutekleuteeukweulneutjeungensmeurmeusjesneuken taaltje is ook bloedirritant
period
(lars van Trier z`n kindje geloof ik)
quote:Nee vind ik juist niet het geeft de film een bepaald sfeertje mee, Het is iig veel beter dan die afschuwelijke taal
Gr. Denis
quote:
ik vond het een bagger film.zo voorspelbaar als de hel Het lag er zooooooooooo dik bovenop dat ze mekaar uiteindlijk zouden kijgen en dat dat eerst even ontkend moest worden door de twijfelpot.
quote:Ik vind Zweeds naast Nederlands de mooiste Germaanse taal toevallig
Ik heb dus ook Fucking åmål gezien en vond het een mooie film. Vooral het zweeds vind ik erg mooi (ben een beetje geobsedeerd door de taal ) en die twee meiden zijn echt beauties. Mooie, ontroerende en meeslepende film, erg leuk om te zien.
Een paar weken geleden trachtte ik naar Tilsammans te gaan maar ik was te laat in Utrecht waar de film om half 8 begon dus ben ik maar naar Saturday Night Fever (musical) gegaan. Was errug leuk trouwens Binnenkort maar eens Tilsammans huren (wel jammer dat ik het nu niet in de bios heb gezien
)
Nokia
p.s. Festen vond ik overigens ook erg mooi, ook wel shocking trouwens (hoewel mijn broer de clue al verteld had )
Het is met EBBA HULTKVIST!
Ja, dat is een lekker ding.
quote:Hij is ook te koop!
Op Wednesday 27 February 2002 13:16 schreef SunChaser het volgende:
Aangezien de videotheken in Schagen e.o. de film niet hebben zoek ik een leuke rip met subtitels. Heeft iemand die al ergens gevonden?
quote:precies!
Op Wednesday 27 February 2002 14:18 schreef Gellarboy het volgende:Hij is ook te koop!
Wel een steengoede film trouwens!
quote:Ik kijk 'm volgende week donderdag wel op Ned3, 20.30 uur.
Op woensdag 27 februari 2002 14:18 schreef Gellarboy het volgende:
Hij is ook te koop!
quote:Ik zat hem net nog te kijken op de computer. Die film is echt steengoed.
Op woensdag 22 mei 2002 22:14 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik kijk 'm volgende week donderdag wel op Ned3, 20.30 uur.
Maar volgende week neem ik hem ook even op, op video.
quote:Yesss! Thank you very much, mister SunChaser.
Op woensdag 22 mei 2002 22:14 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik kijk 'm volgende week donderdag wel op Ned3, 20.30 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |