Die foto's zijn bij kunstlicht gemaakt, zal straks eens kijken of ik bij zonlicht nog wat foto's kan makenquote:Op donderdag 7 april 2005 11:36 schreef SolidArt het volgende:
Geef eens wat meer pics, ik zie niet echt welke kleur hij eigenlijk is.
Ik heb ff niet zo snel een meetlat bij de hand. Ik weet wel dat hij een beetje rond loopt dus hij sluit mooi aan zeg maar.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:37 schreef Desiderius het volgende:
wat zijn de afmetingen ?
Dan vind ik het bod van 90,- incl case van daarnet iets beterquote:Op donderdag 7 april 2005 20:47 schreef mtv het volgende:
75 incl. verzenden zonder doosje
doosje hoeft voor mij niet zoquote:Op donderdag 7 april 2005 20:51 schreef Tuutje het volgende:
[..]
Dan vind ik het bod van 90,- incl case van daarnet iets beter![]()
Is genoteerd, laat hem nog even doorlopen.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:34 schreef mtv het volgende:
[..]
doosje hoeft voor mij niet zo
92,50 incl. verzenden en doosje
ik vind het bod zo wel eventjes hoog genoegquote:Op donderdag 7 april 2005 21:38 schreef Tuutje het volgende:
[..]
Is genoteerd, laat hem nog even doorlopen.
Of je moet een zo overdonderend bod hebben dat we meteen zaken kunnen doen. Dan hoor ik dat wel via de mail.
Ik weet er alles van. zonde om niet te gebruiken dusquote:Op vrijdag 8 april 2005 08:38 schreef SCaRaB het volgende:
zelf heb ik de c-wire en moet zeggen, wat een heerlijke brillen zijn het toch
Halloo? Staat nog steeds hoorquote:Op donderdag 7 april 2005 22:03 schreef TuLlEpEtOaN het volgende:
Verzendkosten zijn denk ik 5,50.
Dan bied ik 92,- + 5,50 = 97,50....maar dan moet ik hem wel zsm hebben![]()
Sorry, hij is als het goed is (en het is goed als het goed isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |