net met mijn vriendin aan het msnen kreeg ik me toch zin..
Dus ik lekker intiem en erotisch chatten tegen haar.. kreeg ze ook veel zin en ze begint met zichzelf te spelen.. ik had haar aan de telefoon maar via telefoon geil praten is toch moeilijker.. wie kent dat?
maar goed, vervolgens lazert de STROOM uit!@*!&$!
Ik kon de verleiding van haar geadem/hijg niet weerstaan en begon tegen haar te praten.. telefoonsex dus.. en ik kwam er achter dat het ongelovenlijk kinky is om je vriendin door de telefoon te horen spelen met zichzelf en haar klaar te horen komen, waardoor ze me nu ENORM mist.. des te leuker als ik morgen kom
Gisteren deed ik dit via sms.. ook erg kinky om te weten dat terwijl jij in de les zit, je vriendin aan je denkt en zich masturbeert door je opwindende smsjes
Wie kent dit? en heeft dit wel es gedaan? en vonden jullie het ook zo kinky?
quote:*hoofd knikt*
Op zaterdag 06 oktober 2001 01:36 schreef sweetie het volgende:
telefoonsex roeleert!
quote:tja als je opwindend genoeg bent en de andere partij er zoveel zin door krijgt waarom niet he..
Op zaterdag 06 oktober 2001 01:25 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Chat-/SMS-seks doet iedereen wel eens denk ik, maar om erbij te gaan masturberen vind ik toch wel ietsje té. Maar dat zijn mijn 2¢.
quote:*kuch*
Op zaterdag 06 oktober 2001 01:37 schreef Nachtapotheker het volgende:[..]
*hoofd knikt*
*herinneringen naar boven voelt komen*
quote:Dit is dan de meest zinnige opmerking!
Op zaterdag 06 oktober 2001 13:58 schreef pinguin het volgende:
Of draaf ik nou te ver door?
Naja, het is iig niets voor mij...
quote:Sex met jezelf is ook sex, en hierbij wordt je geholpen door je vriendin
Op zaterdag 06 oktober 2001 15:43 schreef micha het volgende:
Das toch geen sex zeg... Het is gewoon een verijdelde manier om je lusten te botvieren met behulp van je telefoon...Of draaf ik nou te ver door?
Naja, het is iig niets voor mij...
En tja, dat het niets is voor jou... jij hebt tenminste nog de keus, ik woon in Zweden en mijn vriendin in Nederland, dus er zit niet veel anders op...
quote:Mwah... Ook als je bijna elke nacht bij elkaar bent kan de afstand groot zijn hoor...
Op zaterdag 06 oktober 2001 16:24 schreef gday het volgende:[..]
En tja, dat het niets is voor jou... jij hebt tenminste nog de keus, ik woon in Zweden en mijn vriendin in Nederland, dus er zit niet veel anders op...
Als ik mijn vriendin geil hoor praten door de telefoon sta ik liever bij haar dan aan de andere kant van de lijn
quote:eheheheh
Op zondag 07 oktober 2001 10:20 schreef -PYRO- het volgende:
trilfunctie
quote:en voor geile volwassenen
Op maandag 08 oktober 2001 11:30 schreef Corrado het volgende:
Telefoonsex is voor kinderen. thread closed!
quote:Volgens die stelling doe jij dus aan telefoonsex.
Op maandag 08 oktober 2001 11:30 schreef Corrado het volgende:
Telefoonsex is voor kinderen. thread closed!
quote:TUURLIJK is dat zo maar je doet het toch ook alleen maar als je geil bent en NIET bij je vriendin kan zijn maar wel kan bellen..
Op zaterdag 06 oktober 2001 19:21 schreef dozo het volgende:
Het echte werk is toch veeel leuker ja toch???Als ik mijn vriendin geil hoor praten door de telefoon sta ik liever bij haar dan aan de andere kant van de lijn
quote:Echte werk is veel leuker ja. Maar soms kun je toch niet anders? Als ik ff zin heb, en mijn vriendin ook, moet ik dan ff de auto pakken, en 20 uur autorijden om bij haar te zijn?
Op zaterdag 06 oktober 2001 19:21 schreef dozo het volgende:
Het echte werk is toch veeel leuker ja toch???Als ik mijn vriendin geil hoor praten door de telefoon sta ik liever bij haar dan aan de andere kant van de lijn
moest ik ff kwijt!
quote:Zonder is het toch geen seks ?? dan is het alleen een beetje geil praten....
Op zaterdag 06 oktober 2001 01:25 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Chat-/SMS-seks doet iedereen wel eens denk ik, maar om erbij te gaan masturberen vind ik toch wel ietsje té. Maar dat zijn mijn 2¢.
quote:I agree
Op vrijdag 19 oktober 2001 15:14 schreef Mischa het volgende:
Ik herinner met nu dat stukje met Oz & Heather uit American Pie 2![]()
![]()
![]()
![]()
quote:en die is nog van toepassing ook... want ehh..
Op vrijdag 19 oktober 2001 15:14 schreef Mischa het volgende:
Ik herinner met nu dat stukje met Oz & Heather uit American Pie 2![]()
![]()
![]()
![]()
beetje opwarmen via phone oke.... maar phone sex
neuh.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |