neequote:op woensdag 6 april 2005 19:43 schreef killswitch het volgende:
zeg yvonne 22 en 14 is dat legaal of ?
d'r moeder lurkt mee ja.quote:
katten moeten ook gevoerd worden natuurlijk.quote:op woensdag 6 april 2005 19:47 schreef johnnyknoxville het volgende:
je zit zeker nu alweer blokfluit te spelen op de bank?!.
quote:op woensdag 6 april 2005 19:42 schreef dagonet het volgende:
hoe's't met ranger en hoeveel jongensharten heb je al gebroken?
ze zit met de laptop op de bankquote:op woensdag 6 april 2005 19:47 schreef johnnyknoxville het volgende:
je zit zeker nu alweer blokfluit te spelen op de bank?!.
tof, hij kan zwemmen.quote:op woensdag 6 april 2005 19:49 schreef brechtje het volgende:
[..]
[afbeelding]
gata goed dus met ranger!
als je d'r blij van wordt, heb ik nog wel een foto van jou met ranger, ergens...quote:op woensdag 6 april 2005 19:51 schreef brechtje het volgende:
en dat meisje ben ik niet hoor, dat is een klein meisje waarmee we van paard gingen wisselen, en zwemmen in het water.
nee dankje.quote:op woensdag 6 april 2005 19:53 schreef jordy-b het volgende:
[..]
als je d'r blij van wordt, heb ik nog wel een foto van jou met ranger, ergens...
(foto uit 't jaar nul...)
quote:op woensdag 6 april 2005 19:55 schreef brechtje het volgende:
[..]
nee dankje.
god ben jij dr ook nog? *zucht* weet je dat ik altijd zo'n hekel aan je heb/had...
vroeger vooral..
gelukkig maar, wel een keertje gewassen toch? de laatste keer was dat wel nodigquote:op woensdag 6 april 2005 19:53 schreef brechtje het volgende:
[..]
ey heatwave..ik heb ribby nog steeds...
ze noemde me god...quote:op woensdag 6 april 2005 19:55 schreef brechtje het volgende:
[..]
nee dankje.
god ben jij dr ook nog? *zucht* weet je dat ik altijd zo'n hekel aan je heb/had...
vroeger vooral..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |