Hopelijk wordt het vanavond weer wat boeiender... misschien kunnen we nog iets van Audrey verwachten, wie weet!
Team arm zit aan de "luxe" eettafel en kijken wat verveeld voor zich uit. Ze besluiten stellingen te gaan doen.
1e stelling: Wat is het eerste wat je gaat doen als je eruit bent?
(sorry, maar ik heb geen zin dat te gaan verslaan)
Team rijk is bezig met de bestelling voor morgen....
Andries gaat zelfs al naar bed!
Nu er toch niets gaande is, even de leukste quote die ik tot nu toe gelezen heb:
Kelly: "Je kunt mensen niet veranderen"!
Audrie geeft verhandeling over het feit dat ze zich niet kan identificeren met allochtonen op tv. (Deze dame is duidelijk niet dom.)
Nu gaat het over discriminatie, Audrie legt uit dat het voor ons blanken niet te begrijpen is hoe het voelt om een kleurtje te hebben.
Gaat nu over alle minderheden (trans,home,kleur) Audrie komt elke dag wel een racist tegen (heeft ze zelf in haar familie)
Audrie, is blij dat de lesbo in het huis mooi is en niet een bouwvakker :-) (dit is namelijk rolpatroon bevestigend)
Frank, Suriname is Nederland (was Frank, was, 1975 als ik het wel heb)
pfff de cliches vliegen nu wel over tafel
iedereen wil bij een groep horen
op elk potje past een dekseltje
in mijn familie zit ook een homo
Frank heeft een strenge opvoeding gehad (Audrie ook) hebben samen hele leuke ouders. Zijn blij met hun ouders.
ha Frank wou nooit leren (van havo naar lts), vader vond het niet leuk. Frank verteld trots dat hij 2 weken een stamp opleiding heeft gevolgd (Microsoft Certiefied Professional) Heel verhaal hoe het is gegaan, klinkt inderdaad zwaar :-) Certificaat is maar een jaar geldig (zit het nu dus wel weg te gooien)
Diana vraagt of hij een bonus heeft gekregen (nee, opleiding is wel betaald door zijn baas)
Frank wil volgend jaar doorleren, Diana vind het raar dat je er niet meer -in geld- aan over houdt.
Audrie, heeft een leuk leven, kan alles doen wat ze wil, wil later huis kopen, heeft hoge vaste lasten, haar huis lijkt op het huis van BB,
Frank heeft een leuk lief klein autotje,
goed dit gaat nergens meer over.
ok nog even, audrie begint weer te vertellen hoe goed ze is...
Audrie, 1 op de 7 Nederlanders schrijft een boek, vind dat ze zelf erg goed is (verdiend er tenslotte haar geld mee) Frank is zwaar onder de indruk van deze mevrouw.
Vindt het armoedig om zakelijke gesprekken in de trein te voeren, geestig.
Frank weet niet wat het is om milionair te zijn (wie niet :-) GJ zou in 3 dagen er 2.000.000 verloren hebben, heeft 2 plasmaTV schermen thuis (dit verhaal kennen we al)
Frank, praat nu over GJ. Frank heeft GJ in 5 minuten verteld hoe GJ in elkaar zit ???
[Dit bericht is gewijzigd door mveen op 06-10-2001 23:00]
In Arm zijn Pascal en Coos bezig met wat kinderachtige spelletjes zoals het verstoppen van etenswaren ofzo... (Ik heb meteen de audio van "rijk" weer aangezet)
Een half uurtje later zit Danielle in de tuin te kletsen met Coos en Pascal. Ze zegt dat ze Andries heel leuk vindt, maar snapt zijn uitspattingen niet helemaal. Ook heeft ze het over Frank en Diane... Duidelijk wordt dat Danielle heel erg bezig is met wel en niet kan voor de camera. Over een aantal dingen die anderen gedaan hebben zegt ze dat ze die zelf nooit zou hebben gedaan, vanwege evt reacties thuis... (fout!)
Verder is het nog steeds niet erg opwindend....
Hier weer verder: Streamverslagen 7 oktober 2001
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |