jamaar het is pas gebeurt...en nog heet van de pers...dus het is nog niet ge update...quote:Op woensdag 6 april 2005 18:31 schreef Vegitto het volgende:
Nep... Op 50cent.com en eminem.com staat niets. Fake. Hoax. Hoe je het wil noemen.
dude het is net gebeurd, ik heb het hier meteen op gezet toen ik het bericht kreegquote:Op woensdag 6 april 2005 18:31 schreef Vegitto het volgende:
Nep... Op 50cent.com en eminem.com staat niets. Fake. Hoax. Hoe je het wil noemen.
z'n Amerikaanse "vriend"quote:Op woensdag 6 april 2005 18:33 schreef T1andonly het volgende:
Ik ga eens kijken op internet
wat is de bron van je bericht trouwens?
Zucht, waarom kan de gehele achterban van zo'n zanger niet gelijk collectieve rituele zelfmoord plegen als de zanger dood is.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:34 schreef VrAnKiE het volgende:
DIKKE HOAX GEK MAAT WAUS
50 treedt vanavond helemaal niet op.
50: Strak als je bilnaat!!!!
Beheer jij z'n agendaquote:Op woensdag 6 april 2005 18:34 schreef VrAnKiE het volgende:
DIKKE HOAX GEK MAAT WAUS
50 treedt vanavond helemaal niet op.
50: Strak als je bilnaat!!!!
JONGUHHHH heb jij soms wel een escalade met lamborgini deureeee??? ik niet hoor... 50 wel!!! WIE IS HIER NOU DE PIMP HÈquote:Op woensdag 6 april 2005 18:33 schreef Harry_Sack het volgende:
my 2 cents: ja, vervelend voor 'm, maar dit 'pimping' truukje kennen we zo langzamerhand wel.
quote:Op woensdag 6 april 2005 18:33 schreef T1andonly het volgende:
en 2Pac was ook gezien op de crime-scene...
quote:Op woensdag 6 april 2005 18:36 schreef Murray het volgende:
U2 staat vanavond in het Stapels Center...
Ik ben niet zun achterban, hij is gewoon breed.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:35 schreef -chImp- het volgende:
[..]
Zucht, waarom kan de gehele achterban van zo'n zanger niet gelijk collectieve rituele zelfmoord plegen als de zanger dood is.
quote:Op woensdag 6 april 2005 18:36 schreef VrAnKiE het volgende:
[..]
JONGUHHHH heb jij soms wel een escalade met lamborgini deureeee??? ik niet hoor... 50 wel!!! WIE IS HIER NOU DE PIMP HÈ
50 toch zeker jaaaa in de huis
NIET SNAPPEN IS OOK EEN KUNSTquote:Op woensdag 6 april 2005 18:36 schreef VrAnKiE het volgende:
[..]
JONGUHHHH heb jij soms wel een escalade met lamborgini deureeee??? ik niet hoor... 50 wel!!! WIE IS HIER NOU DE PIMP HÈ
Hoe kan 50 cent nou een pimp zijn? Dat is verboden in de V.S.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:36 schreef VrAnKiE het volgende:
[..]
Ben jij 12?quote:Op woensdag 6 april 2005 18:36 schreef VrAnKiE het volgende:
[..]
Niet zomaar een auto man gekquote:Op woensdag 6 april 2005 18:38 schreef rena het volgende:
[..]
Als je een auto hebt dan heb je het inderdaad gemaakt ja![]()
Laat hem eerst maar eens fatsoenlijke "muziek"gaan maken.
\quote:Op woensdag 6 april 2005 18:38 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Hoe kan 50 cent nou een pimp zijn? Dat is verboden in de V.S.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |