Hoi, ik heb vorige zomer een leren Timberland jas gekregen van mensen die uit amerika terug kwamen. Nu is het alleen zo dat hij mij niet echt pas. Ook vind ik hem niet zo mooi. Daarom heb ik hem ook nog maar 1 keer gedragen. Dus welke fokker heeft er belang bij een suede leren timberland jas. Hij komt uit amerika en daarom zit volgens de mensen die hem mee genomen hebben de rist andersom! ( zo aan gewend! ) De maat is trouwens M Foto's Vraagprijs is ¤50.-
Rits heeft met mannen- en vrouwenmodel te maken. Vrouwen werden vroeger aangekleed dan was het handiger als de rits andersom zat. Overigens vind ik 'm ook niet mooi, begrijp dat je ervan af wil, succes.
lengte van de mauw (onderkant) 47.5 cm Van de onderkant tot aan het begin van de mauw, 40 cm breedte onderkand 61 cm Hoogte totaal 70 cm Breedte bij de schouwders 55 cm
ik waag het er maar op, maten zijn als je de jas dichtgevouwen op de grond legt? dan komen ze overeen met mijn jas die ik nu heb. bij deze 25 euro inclusief verzenden geboden. Als je het goed vind, mail staat in mn profiel
ik vroeg eerst 50 euro dus vind ik dat ik met 35 euro al genoeg naar beneden ben gegaan! Dus gewoon 35 . Trouwens, volgens je profiel woon je in Enschede? Dus verzenden hoeft niet omdat ik elke dag in Enschede kom....