LUL, zand eroverquote:Op woensdag 6 april 2005 17:54 schreef _-Xanti-_ het volgende:
Ik ken Racoon niet. Het boeit mij ook geeneens een mini-beetje.
Zand erover ?
Ja, hun label (ik dacht Sony) had ze gedumpt, maar ze hebben een nieuw contract gekregen bij PIAS.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:39 schreef googoodoll het volgende:
Ze waren toch gedumpt begreep ik? Zoals zoveel Nederlandse bandjes in die periode?
En gelukkig hebben zij wel een nieuwe deal gekregen ergens. Een van de weinige boeiende Nederlandse bandjes wat mij betreft.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:39 schreef googoodoll het volgende:
Ze waren toch gedumpt begreep ik? Zoals zoveel Nederlandse bandjes in die periode?
Ik heb Till Monkeys Fly stukgedraaid, en de tweede deed me niet zo veel. Heb ze echter nooit live gezien, dat wil ik goedmaken!
Je kunt ze ook overschatten.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:49 schreef Dandelion het volgende:
[..]
En gelukkig hebben zij wel een nieuwe deal gekregen ergens. Een van de weinige boeiende Nederlandse bandjes wat mij betreft.
Kan maar als ik even kijk naar de andere bandjes die toen geloosd werden (o.a. krezip, ilse de lange...)quote:
Tjsa, die hadden ook een ander beroep moeten kiezen.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:05 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Kan maar als ik even kijk naar de andere bandjes die toen geloosd werden (o.a. krezip, ilse de lange...)
juist, en dat geldt niet voor Racoon, vandaar dat ik die classificeer als betere nederlandse bandquote:Op woensdag 6 april 2005 22:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tjsa, die hadden ook een ander beroep moeten kiezen.
En daar ben ik het totaal niet mee eens. Maar da's mijn mening en daar valt toch niet over te discussieren.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:25 schreef Dandelion het volgende:
[..]
juist, en dat geldt niet voor Racoon, vandaar dat ik die classificeer als betere nederlandse band
ook weer zo.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
En daar ben ik het totaal niet mee eens. Maar da's mijn mening en daar valt toch niet over te discussieren.
Daar was ik ookquote:Op woensdag 6 april 2005 20:22 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
ja vriendinnetjes van mij gaan naar dat "geheime" concert! Ik heb ze pas geleden in Hilversum gezien in de Tagrijn, was leuke show! Vond het voorprogramma ook erg vet "Born". Was erg stoer!
zenuwachtig? Ik vind racoon ook een goede nederlandse band, ik mag zijn stem wel en de muziek is vaak lekker fris, leuke teksten en ze hebben een paar prachtige nummers gemaakt (blue days, autumn tunes ). Het tweede album mag er best wezen, de laatste nog niet gehoord.quote:Op donderdag 7 april 2005 09:46 schreef Z het volgende:
Backstage![]()
Ik word altijd een beetje zenuwachtig van Racoon. Maar dat 'Fly' nummer vond ik wel aardig.
Oke, hmm, kan me er wel iets bij voorstellenquote:
Dit nummer stond vorig jaar daarom ook TERECHT op de 2e plaats in de NL-se top 100 allertijden.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:18 schreef Pina_Colalalalalada het volgende:
"Feel like flying" is een van de meest geniale nummers die ik ken![]()
das natuurlijk een beetje afhankelijk van de nr 1...quote:Op zondag 10 april 2005 14:11 schreef sjaak-ie het volgende:
[..]
Dit nummer stond vorig jaar daarom ook TERECHT op de 2e plaats in de NL-se top 100 allertijden.
Hee, jij bent heel erg dom, he?quote:Op donderdag 14 april 2005 01:45 schreef _-Xanti-_ het volgende:
Zand erover Nagz
Je begrijpt het niet. Muziek gratis en illegaal downloaden is niet alleen broodroof, je riskeert ook boetes die kunnen oplopen in de honderdduizenden euro's. Bovendien loop je een grote kans op computervirussen en is de muziek die je downloadt niet altijd even kwalitatief. Dat niet iedereen gemiddeld 20 euro wil betalen om een nieuwe cd aan te kopen in de platenwinkel, is algemeen bekend.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:02 schreef MofoF1 het volgende:
Blow Your Rears
quote:Op donderdag 14 april 2005 15:33 schreef Truck het volgende:
Weet iemand of de heren nog op de 'grotere' festivals zullen staan?
Pinkpop lijkt me niet, aangezien die programmering wel zo'n beetje rond is. Wb Lowlands staat Racoon wel op allerlei lijstjes, dus wie weet.quote:Op maandag 18 april 2005 20:26 schreef nipeng het volgende:
Festivals, mwoah. Een lekker knusse zaal lijkt me leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |