quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:20 schreef MadGuy het volgende:Sorry voor mijn LOL moment, maar ik zag het even voor me.
Krullen zijn mooi, zoals jij ze hebt tenminste, niet van die kroeskrulletjes. Nog een stukkie langer en dan heb je denk ik een hele mooie bos haarquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:26 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
Kom je dr opeens na 18 jaar achter dat je toch bestwel krullen hebt
Die lengte vind ik dan weer iets te extreem.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Krullen zijn mooi, zoals jij ze hebt tenminste, niet van die kroeskrulletjes. Nog een stukkie langer en dan heb je denk ik een hele mooie bos haarNiet teveel vet in doen, dat staat zo vies
![]()
Dit vind ik mooi haar bij mannen (maarja ik ben dan ook al een oud wijf:
[afbeelding]
euhm, eigenlijk niet. Klinkt misschien bot, maar vind het echt niet mooi. Je moet er iets mee doen, iets insmeren ofzo.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:50 schreef Lucske het volgende:
Saat je goed!
Ik vind het wel cool!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:35 schreef WolfOfDarkness het volgende:
[afbeelding]
Nog iets langer.. ofzo..
Yeah, dat is ook waar ik steeds mee zit. Soms zit het echt klote.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:03 schreef TYP het volgende:
[..]
euhm, eigenlijk niet. Klinkt misschien bot, maar vind het echt niet mooi. Je moet er iets mee doen, iets insmeren ofzo.
Echt heel dik ziet je haar er niet uit. Maar je moet natuurlijk je hard-rock imago houden, en dat gaat niet als je het mooi styled... bad luck. Mijn idee zou ook zijn om er wat mee te doen, vooral model knippen zou geen gek idee zijn.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:10 schreef WolfOfDarkness het volgende:
[..]
Yeah, dat is ook waar ik steeds mee zit. Soms zit het echt klote.Maar met wat dan? Ik heb vrij dik haar
![]()
Ga slapen gastquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:13 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Echt heel dik ziet je haar er niet uit. Maar je moet natuurlijk je hard-rock imago houden, en dat gaat niet als je het mooi styled... bad luck. Mijn idee zou ook zijn om er wat mee te doen, vooral model knippen zou geen gek idee zijn.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 04:49 schreef Christine het volgende:
Waarom zou wie dan ook z'n haar lang willen laten groeien? (tenzij je een vrouw bent uiteraard?)
Zo verspil je echt al je kansen op een normale relatie..
Nou bij mij valt het niet in de smaak... zoek maar es naar mijn exquote:Op vrijdag 22 april 2005 05:17 schreef Steijn het volgende:
[..]Lang haar valt juist prima in de smaak. Misschien moet je eens twijfelen aan je eigen smaak.
Ik ken meer vrouwen die lang haar preferen dan vrouwen die voor de korte variant gaanquote:Op vrijdag 22 april 2005 04:49 schreef Christine het volgende:
Waarom zou wie dan ook z'n haar lang willen laten groeien? (tenzij je een vrouw bent uiteraard?)
Zo verspil je echt al je kansen op een normale relatie..
Ja lang haar is moooiii, maar niet té langquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:19 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Ik ken meer vrouwen die lang haar preferen dan vrouwen die voor de korte variant gaan
Dat zeg ik!quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:21 schreef MarliesN het volgende:
[..]
Ja lang haar is moooiii, maar niet té langen een beetje een leuk model
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |