Ik neem aan dat je het tegen mij hebtquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:14 schreef MadGuy het volgende:
Wat bedoel je daar eigenlijk mee?
Niet zeuren, Lacoste. Ik ben altijd nog capabel genoeg al dan niet haar adviezen op te volgen...quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:36 schreef 205_Lacoste het volgende:
Volgens mij heeft jouw kapster geen verstand van zaken MG. Ik zou toch eens op zoek gaan naar een frisse wind door de haren![]()
Zeik niet.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:36 schreef dewitteparel het volgende:
Je loopt steeds van die signaalnichterige toespelingen te maken
![]()
Jij bent een signaalnicht, met je opmerkingen over 'volle lippen' en die smiley bij 'metrosexueel', ga lekker in je [HOMO] topics je holmaatjes irriteren.quote:
Grow up en ontkrimp, gij homofoob. Het probleem zit toch echt in je eigen hoofd.quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:39 schreef dewitteparel het volgende:
Jij bent een signaalnicht, met je opmerkingen over 'volle lippen' en die smiley bij 'metrosexueel', ga lekker in je [HOMO] topics je holmaatjes irriteren.![]()
Sorry Sil, HIJ BEGONquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:24 schreef Silmarwen het volgende:
dewitteparel, zou je zo vriendelijk willen zijn ontopic te blijven dit geldt ook voor DennisMoore, maar ik begrijp dat je op zijn reacties ingaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |