die andere pot die er altijd naast staat is bijna t zelfdequote:
ik heb net n stijltang gekocht, is ook erg makkelijk en heel handig te gebruikenquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:15 schreef MadGuy het volgende:
Ik denk dat hij het, net als iedere andere Hollywood ster, het wel eens laat straighten...
Polish bedoel je? Dat glanst, ik was bang dat het dan te vet ging lijken. Ach, morgen petje op en maandag nog es proberenquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:20 schreef mother-mother het volgende:
[..]
die andere pot die er altijd naast staat is bijna t zelfde
(ben ff de naam kwijt)
maar als je tegen t potje tikt voel je t ook "trillen"![]()
Polish lijkt er op, maar werkt heel anders dan de gelwax van de Hema! Gebruik het beiden, ook door elkaar. Polish is minder vet dan gelwax en kan het haar zelfs iets uitdrogen heb ik het idee. Evengoed, slecht bestel beleid van de Hemaquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:21 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Polish bedoel je? Dat glanst, ik was bang dat het dan te vet ging lijken. Ach, morgen petje op en maandag nog es proberen
Daar heb ik als man toch wat tegen, hoewel mijn haar ongetwijfeld beter zal zitten mèt!quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:22 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik heb net n stijltang gekocht, is ook erg makkelijk en heel handig te gebruiken![]()
ik ook van jouquote:Op zondag 24 april 2005 12:06 schreef Modwire het volgende:
Als je het normaal ook in dit model draagt, dan kan ik me daar wel wat bij voorstellen![]()
jezus zoek eens een kapper op manquote:Op zondag 24 april 2005 12:01 schreef fs180 het volgende:
zo, ben net 'draak' door mn ma genaamd dankzij mn haar, en gister waren er al 2 mensen die zeiden dat ik eens een kapper op moest zoeken
[afbeelding]
quote:Op zondag 24 april 2005 21:53 schreef Lucske het volgende:
[..]
Waarom zou 'ie nu daarvoor een kapper moeten opzoeken prutser?
Een foto zou het geheel wat makkelijker maken om te beoordelen. Over het algemeen moet een beetje stylen met gel, wax of gelwax afdoende zijn.quote:Op zondag 24 april 2005 23:27 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Iemand nog tips over hoe je langer haar "representatiever" over kunt laten komen. Als ik het niet snel wat representatiever doe scheert m'n pa me kaal in m'n slaap -.-. Kheb 't nu gewoon los hangen, iedereen vind 't 'n acceptabel kapsel behalve hij
Wen er maar alvast aan.quote:Op zondag 24 april 2005 23:27 schreef nuclear-rabbit het volgende:
iedereen vind 't 'n acceptabel kapsel behalve hij
De beste tip die mij ooit is gegeven: ga naar de dameskapper!quote:Op maandag 25 april 2005 19:33 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Ik trek me d'r ook niks van aan, maar tis wel irritant. En ik zal morgen op school eens om tips vragen, dan komt er vast wel 'n mooie creatie uit. Vlechtjes ofzo.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:57 schreef De_Warme_bakker het volgende:
ik herken mezelf in Nuclear-rabbit
Wat doen jullie in je haar. Ik lees ergens Gelwax van de Hema. istie goed?
ik laat t nu idd gewoon groeien, en strax na de zomervakantie hoop ik t in n btje leuk model te kunnen laten knippenquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:06 schreef MadGuy het volgende:
Toch zie ik wel wat verschil hoor, Speth!Het wordt langzamerhand langer en het staat je ook beter dan het (niet iets te) korte haar, naar mijn idee.
El.Wulfo, wat ben jij eigenlijk van plan? Het gaat er eerlijk gezegd een beetje duf uitzien. Of laat je het nu groeien en laat je het dan tot een gewenst model knippen?
Je moet natuurlijk wel goed beginnen in september hequote:Op dinsdag 26 april 2005 17:37 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
ik laat t nu idd gewoon groeien, en strax na de zomervakantie hoop ik t in n btje leuk model te kunnen laten knippen![]()
tot dan boeit t me niet hoe t zit![]()
Thijs!quote:Op maandag 25 april 2005 07:54 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Een foto zou het geheel wat makkelijker maken om te beoordelen. Over het algemeen moet een beetje stylen met gel, wax of gelwax afdoende zijn.
Nog even een kleine foto waarop beter te zien is hoe lang het hier pas is. Foto is met nat haar, dus valt automatisch een stuk korter als het opgedroogd is.
[afbeelding]
quasi artistieke foto hé?
Signaalnichterij is al eens berispt, he?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:27 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Thijs!.
Heb je misschien wat te doen morgenavond?.
ik wou het niet zeggenquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:36 schreef Speth het volgende:
[..]
Signaalnichterij is al eens berispt, he?
Zoals je wellicht begrijpt ben je niet de enige geïnteresseerde, heb geduld.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:27 schreef DJ-Maurits het volgende:
Thijs!.
Heb je misschien wat te doen morgenavond?.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:22 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Zoals je wellicht begrijpt ben je niet de enige geïnteresseerde, heb geduld.
Je gaat me nu niet nu al aan de kant zetten, hè?quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:22 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Zoals je wellicht begrijpt ben je niet de enige geïnteresseerde, heb geduld.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:30 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Je gaat me nu niet nu al aan de kant zetten, hè? [afbeelding]
Auw!quote:
No thx, m'n eer verbied me datquote:Op maandag 25 april 2005 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De beste tip die mij ooit is gegeven: ga naar de dameskapper!
Goh, ik dacht, laat ik ns kijken hoe het met de haar laten groeiers is, had een tijd niet meer gekeken hier en ik moet zeggen dat je een heel stuk bent opgeschoten Madguy en het staat je ook erg goed! Ik moet zeggen dat het bij een hoop mensen toch best staat. Mmmm, toch maar zelf nog ns een poging wagen....quote:Op maandag 25 april 2005 14:33 schreef MadGuy het volgende:
Ik zou me er bar weinig van aantrekken, eigenlijk. Maar wie ben ik?
Foto update:
[afbeelding]
Zal ik dan maar zeggen, "Welkom terug"?quote:Op woensdag 27 april 2005 21:11 schreef Samson het volgende:
[..]
Goh, ik dacht, laat ik ns kijken hoe het met de haar laten groeiers is, had een tijd niet meer gekeken hier en ik moet zeggen dat je een heel stuk bent opgeschoten Madguy en het staat je ook erg goed! Ik moet zeggen dat het bij een hoop mensen toch best staat. Mmmm, toch maar zelf nog ns een poging wagen....
mmm, het welkom voelt wel goed, doorzetten wordt het dus iid!quote:Op woensdag 27 april 2005 21:49 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Zal ik dan maar zeggen, "Welkom terug"?
Gewoon even wat langer doorzetten, krijg je ook geen spijt deze keer.
Nu lach je, maar zometeen niet meer...quote:Op woensdag 27 april 2005 23:00 schreef Skv het volgende:
*feestmoment* net voor het eerst in mn leven dat ik mn haar in mn mond kon krijgen
G-E-L-W-A-X van de HEMAquote:Op woensdag 27 april 2005 23:00 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
Iemand tips wat ik er in moet smeren?
Gewone gel gaat vies bladderen
Primaquote:Op woensdag 27 april 2005 18:59 schreef MadGuy het volgende:
[..]
@ witte glansknikker: How are you doin'?
gewoon doenquote:Op donderdag 28 april 2005 07:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb normaal kort haar, maar kniplengte is al eventjes geweest.
zit te twijfelen of ik weer een lang groei poging moet gaan doen, of niet
heb er het geduld niet voor..
quote:Op maandag 25 april 2005 07:54 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Een foto zou het geheel wat makkelijker maken om te beoordelen. Over het algemeen moet een beetje stylen met gel, wax of gelwax afdoende zijn.
Nog even een kleine foto waarop beter te zien is hoe lang het hier pas is. Foto is met nat haar, dus valt automatisch een stuk korter als het opgedroogd is.
[afbeelding]
quasi artistieke foto hé?
quote:Op maandag 25 april 2005 14:33 schreef MadGuy het volgende:
Ik zou me er bar weinig van aantrekken, eigenlijk. Maar wie ben ik?
Foto update:
[afbeelding]
quote:Op maandag 25 april 2005 16:19 schreef El.Wulfo het volgende:
[afbeelding]
zo zit t nu n btje bij mij...
en t begint steeds meer te krullen onderaan als t later op de dag wordt en ik er niets aan doe. das redelijk vervelend, maar ag, het groeit nog![]()
Ziet er goed uit gastenquote:Op maandag 25 april 2005 21:37 schreef Speth het volgende:
[afbeelding]
Het schiet nog steeds niet erg op. Ik zie dan ook nog geen reden tot vrolijk kijken
Kssssssssssssssssssssssssssssssssssst!quote:Op donderdag 28 april 2005 11:42 schreef DarcMarc het volgende:
Ziet er goed uit gastenzit er zelf ook weer aan te denken om het wat langer te laten groeien
maar niet meer halflang
I'll be back
Wil je langer haar?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:55 schreef Fujifilm het volgende:
bij veel van die gasten hier ziet het er onverzorgt uit![]()
[afbeelding] want geef nou toe, dit ziet er toch niet uit .. Volgens mij als het langer wordt, is het ook geen pan.. maarja..
Dat VIND ik..
Je mag zeggen wat je wil, maar iedereen in mijn omgeving vindt dat lang haar mij goed staat.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:05 schreef Fujifilm het volgende:
Die mensen hebben daar een kop voor, en het haar, en die mensen laten hun haren doen door andere..
Wij staan nog voor de spiegel, en als nog ben je uren bezig , het ziet er niet uit..
Neej helaas geen foto van mij..quote:Op donderdag 28 april 2005 14:10 schreef MadGuy het volgende:
Foto Fujifilm!
Good for youquote:Op donderdag 28 april 2005 14:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je mag zeggen wat je wil, maar iedereen in mijn omgeving vindt dat lang haar mij goed staat.
Ik niet, mijn haar is gewoon nooit kort geweest, ik weet niet anders dan dat 't lang is.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:05 schreef Fujifilm het volgende:
maar iedereen neemt zo'n voorbeeld van een model.. of iemand zoals Brad Pitt, of Orlando Bloom..
Klopt. Maar waarschijnlijk zou kort haar hen ook staan, het zou er alleen anders uitzien, maar nog steeds goed. Neem bijvoorbeeld Johnny Depp in Fear & Loathing In Las Vegas... Het omgekeerde is ook waar, als iemand geen filmster-hoofd heeft betekent dat niet meteen dat kort haar hen beter staat dan lang haar. Bovendien... kort haar is voor voetballers.quote:Die mensen hebben daar een kop voor, en het haar, en die mensen laten hun haren doen door andere..
Hoezo niet? Het is niet bepaald model-kwaliteit nee, maar het haar van de gasten hier ziet er naar mijn mening toch best toonbaar uit...quote:Wij staan nog voor de spiegel, en als nog ben je uren bezig , het ziet er niet uit..
Gek, wij kunnen het ons nog wel herinneren. Je had verdomme zó bij een voormalig Duitse jeugdpartij gekundquote:Op donderdag 28 april 2005 15:42 schreef Speth het volgende:
Ik niet, mijn haar is gewoon nooit kort geweest, ik weet niet anders dan dat 't lang is.
Dat was 1x gastquote:Op donderdag 28 april 2005 16:12 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Gek, wij kunnen het ons nog wel herinneren. Je had verdomme zó bij een voormalig Duitse jeugdpartij gekund![]()
Wat is een rataplan?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:25 schreef Johan_de_With het volgende:
Nou, ik ben uitgeschakeld....wilde het nog even in model laten brengen voor de op handen zijnde studiereis, maar moest de kapster corrigeren toen zij meende klaar te zijn en mij met een onvervalst Rataplan-hoofd bleek te hebben opgezadeld. Inmiddels is het dus nog korter, maar zit er wel weer een model in waar ik twee maanden mee vooruit kan. (En dat zonder extra te hoeven betalen,.)
bedankt...i don't carequote:Op donderdag 28 april 2005 13:55 schreef Fujifilm het volgende:
bij veel van die gasten hier ziet het er onverzorgt uit![]()
[afbeelding] want geef nou toe, dit ziet er toch niet uit .. Volgens mij als het langer wordt, is het ook geen pan.. maarja..
Dat VIND ik..
Niet als reactie op de foto of als commentaar op jou, maar juist op jouw reactie daarop: Het is wel belangrijk om ook nu je haar goed te verzorgen, want als het droog en pluizig is krijg je dat nog lastig goed.quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:28 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
bedankt...i don't care
schiet jij eens op gewoon n moment n foto met n webcam...en kijk eens of je haar er glanzed mooi niet pluizend uitziet...
mij maakt t niet uit hoe t op t ogenblik zit...als t ove rn tijdje maar goed zit
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:00 schreef MadGuy het volgende:
Je zit nog in kerstmodus, supergebakje...
Als je zo denkt weetje, topquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:28 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
bedankt...i don't care
schiet jij eens op gewoon n moment n foto met n webcam...en kijk eens of je haar er glanzed mooi niet pluizend uitziet...
mij maakt t niet uit hoe t op t ogenblik zit...als t ove rn tijdje maar goed zit
Daar ben ik het mee eens. Het duurde heel lang voordat ik mijn haar weer een beetje op orde had. Uiteindelijk lukt het nu wel, maar toch...quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:48 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Niet als reactie op de foto of als commentaar op jou, maar juist op jouw reactie daarop: Het is wel belangrijk om ook nu je haar goed te verzorgen, want als het droog en pluizig is krijg je dat nog lastig goed.
okok ik ga binnekort wel naar de kapperquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:26 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Het duurde heel lang voordat ik mijn haar weer een beetje op orde had. Uiteindelijk lukt het nu wel, maar toch...
Het goed verzorgen ván je haar en er een model in hebben zijn natuurlijk losstaande dingen. Niemand (oké Fuji wel) impliceert dat je naar de kapper moet.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:50 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
okok ik ga binnekort wel naar de kapper![]()
Ja hehe. Maar wat is het tegenovergestelde van splijten? Met andere woorden: hoe herken ik de symptonen van gespleten haar? Ik ben student, geen haardeskundige...quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:56 schreef Lucske het volgende:
Nou, wat betekent het woord "splijten" denk je?
Wat kost dat?quote:Op donderdag 28 april 2005 07:50 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
G-E-L-W-A-X van de HEMA
Echt koningsspul. Mijn haar valt er super natuurlijk door, het glanst niet, wordt niet vet, plakt niet etc.
ik ben er toch nietquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:33 schreef MadGuy het volgende:
Ik kom die ¤ 2,70 persoonlijk bij je opeisen als het niet blijkt te werken...
Lijkt mij inderdaad verstandig.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:44 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Het goed verzorgen ván je haar en er een model in hebben zijn natuurlijk losstaande dingen. Niemand (oké Fuji wel) impliceert dat je naar de kapper moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |