Maat, natuurlijk kies ik zelf om te klikken.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Je kiest er zelf voor om te klikken, Ondergrond. Dus ga even ergens anders janken.
Site bezocht, nix aan de hand.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:09 schreef Ondergrond het volgende:
Okay hardstikke bedankt TS.
Ik heb je site ge-opend waarne mijn Internet Security Scan gelijk begon te roepen over trojans. Twee bestanden zijn gequarantined, maar de schade is al geleden. Als ik google.com intyp kom ik op een of andere gare .info site, krijg opeens bij elke pagina popups etc.. . ( om precies te zijn http://www.hotoffers.info/searhpage.html )
Andere mensen die de site bezocht hebben: google.com.. Lekker voor je
Spyware programma's draaien en je hostfile resetten.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:09 schreef Ondergrond het volgende:
Ik heb je site ge-opend waarne mijn Internet Security Scan gelijk begon te roepen over trojans. Twee bestanden zijn gequarantined, maar de schade is al geleden. Als ik google.com intyp kom ik op een of andere gare .info site, krijg opeens bij elke pagina popups etc.. . ( om precies te zijn )
Nee hoor. Niks aan de hand hier.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:11 schreef Ondergrond het volgende:
Het was eigenlijk meer voor de users die nog willen gaan klikken of dit al gedaan hebben, zij zijn besmet met een verse portie spy en adware.
Het feit dat jij je browser/security- updates niet op orde hebt is de schuld van TS? Dat jouw virusscanner blijkbaar niet alles tegenhoud is de schuld van TS? Het feit dat je blijkbaar geen anti-spyware oplossing draait is ook door TS gekomen?quote:Op woensdag 6 april 2005 13:09 schreef Ondergrond het volgende:
Ik heb je site ge-opend waarne mijn Internet Security Scan gelijk begon te roepen over trojans. Twee bestanden zijn gequarantined, maar de schade is al geleden. Als ik google.com intyp kom ik op een of andere gare .info site, krijg opeens bij elke pagina popups etc.. . ( om precies te zijn http://www.hotoffers.info/searhpage.html )
quote:Op woensdag 6 april 2005 13:13 schreef RM-rf het volgende:
De code gebruikt een lek in internet explorer om een Trojan te installeren..
iedereen die geen SP2 heeft staan en windows drait, en die link geklikt heeft in explorer, moet nu zijn systeem herinstalleren, of een heel lastig deinstallatie doen (er zullen meerdere systeembestanden geinfecteerd zijn)
Meen je nietquote:Op woensdag 6 april 2005 13:13 schreef RM-rf het volgende:
iedereen die geen SP2 heeft staan en windows drait, en die link geklikt heeft in explorer, moet nu zijn systeem herinstalleren, of een heel lastig deinstallatie doen (er zullen meerdere systeembestanden geinfecteerd zijn)
Firefox doet wonderen, daar heb ik SP2 niet voor nodigquote:Op woensdag 6 april 2005 13:13 schreef RM-rf het volgende:
Derhalve altijd de laatste patches en SP's installeren, alsmede een virusscanner en een realtime spyware blocker draaien.quote:
Gewoon nu overstappen, dan is het probleem gelijk verholpen.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:16 schreef Ondergrond het volgende:
Hmm waarom ben ik ook zo dom om nog steeds IE te gebruiken.. Ik wilde gisteren al Firefox installeren
een klikbare link, met daarachter een waarschuwing .. denk je dat dat een slimme oplossing is?quote:Op woensdag 6 april 2005 13:16 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ehm, heb maar even een waarschuwing in de OP gezet....![]()
1 | http://www.domeinnaam.nl/ |
quote:Op woensdag 6 april 2005 12:56 schreef Tokus het volgende:
hier springt er ineens een virusscanner in paniek zodra ik op je site kom....
Je bent wel ongelooflijk dom als je nu nog klikt, met duidelijk, vetgedrukt, die waarschuwing erachter.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:23 schreef RM-rf het volgende:
[..]
een klikbare link, met daarachter een waarschuwing .. denk je dat dat een slimme oplossing is?
zoals je het nu doet, weten waarschijnlijk een aantal mensen achteraf dat ze een trojan hebben ...
als je het zo belangrijk vind dat de url daar genoemd wordt, maak hem dan minstens niet klikbaar, bv door
[ code verwijderd ]
ervan te maken, dus in code-tags ..
maar maak die URL NIET KLIKBAAR, alsjeblieft
Alsof bij een geinfecteerd systeem trojans en spyware alleen in IE zittenquote:Op woensdag 6 april 2005 13:22 schreef DrXLTrouble het volgende:
[..]
Gewoon nu overstappen, dan is het probleem gelijk verholpen.
Dat gaat ook sneller dan het opnieuw installeren van IE.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |